گزارش‌ها ادعا می‌کنند که صرافی محاصره شده کریپتو FTX بیش از ۹ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران به دنبال دارد – اخبار بیت کوین

[ad_1] در 10 نوامبر 2022، دو گزارش گفتند که سام بانکمن-فرید (SBF) مدیر عامل FTX در حال جستجو برای دریافت وجوه اضطراری تا سقف 9.4 میلیارد دلار برای صرافی درگیر است. یک گزارش می گوید که SBF از شرکت های رمزنگاری مانند Tether، OKX و بنیانگذار Tron، جاستین سان نیز درخواست کرده است. گزارش شده

کد خبر : 279064
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
گزارش‌ها ادعا می‌کنند که صرافی محاصره شده کریپتو FTX بیش از ۹ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران به دنبال دارد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

در 10 نوامبر 2022، دو گزارش گفتند که سام بانکمن-فرید (SBF) مدیر عامل FTX در حال جستجو برای دریافت وجوه اضطراری تا سقف 9.4 میلیارد دلار برای صرافی درگیر است. یک گزارش می گوید که SBF از شرکت های رمزنگاری مانند Tether، OKX و بنیانگذار Tron، جاستین سان نیز درخواست کرده است.

گزارش شده است که FTX به دنبال بودجه 9.4 میلیارد دلاری است

در حالی که مدیر عامل FTX سام بانکمن-فرید (SBF) جامعه ارزهای دیجیتال را به روز کرد و گفت که او و تیمش به دنبال سرمایه‌گذاری از سرمایه‌گذاران هستند، دو گزارش می‌گویند SBF به دنبال تامین مالی تا سقف 9.4 میلیارد دلار است.

یک گزارش وال استریت ژورنال (WSJ) می گوید که “افراد آشنا با این موضوع” ادعا می کنند که SBF از سرمایه گذاران تقریباً 8 میلیارد دلار درخواست کرده است. این گزارش همچنین می‌گوید که SBF امیدوار است بتواند «3 تا 4 میلیارد دلار» از سرمایه‌گذاران جذب کند.

در اواخر روز، رویترز گزارش داد که SBF حدود 9.4 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است. رویترز گفت که یک “فردی با آگاهی مستقیم از موضوع” این اطلاعات را به نشریه خبری گفت. انیربان سن، خبرنگار فناوری رویترز نوشت:

به گفته این منبع، Bankman-Fried در حال بحث در مورد جذب حدود 1 میلیارد دلار از بنیانگذار رمزارز Tron، جاستین سان، 1 میلیارد دلار از صرافی ارزهای دیجیتال OKX، 1 میلیارد دلار از شرکت ارزهای دیجیتال Tether و 2 میلیارد دلار از کنسرسیومی از صندوق های سرمایه گذاری است.

این خبر به دنبال آن است که تتر بنا به درخواست مجری قانون، بیش از 46 میلیون تتر را مسدود کرده است. علاوه بر این، سایر گزارش‌ها اشاره کردند که شرکت هلدینگ دولتی سنگاپور متعلق به دولت سنگاپور، Temasek Holdings، با FTX درگیر بوده است. سرمایه Temasek به تامین مالی FTX در طول دوره های سرمایه گذاری سری B و C شرکت کمک کرد.

موسس ترون جاستین سان بوده است آوازی درباره کمک به FTX و Sun توضیح داد که گام‌هایی در حال انجام «به سوی یک راه‌حل جامع است که برای احیا و بازگشت به حالت عادی برای همه کاربران FTX ساخته شده است». مدیر عامل بایننس Changpeng Zhao (CZ) در ابتدا گفت که بایننس FTX را تصاحب خواهد کرد، اما بایننس پس از استناد به “سوء استفاده از وجوه مشتری” از این معامله عقب نشینی کرد.

مایکل بادلی، خبرنگار Blockworks گزارش می دهد که “سه منبع آشنا با این موضوع” گفته اند که FTX از شرکت سهام خصوصی Apollo Global کمک گرفته است. طبق اطلاعات ثبت شده در 31 مارس 2022، شرکت Apollo Global دارای 512.8 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) است.

FTX اعلام کرد در 10 نوامبر 2022، در ساعت 12:48 بعد از ظهر (ET) که یک تسهیلات اعتباری Tron ایجاد کرد. در این صرافی توضیح داده شده است: “خوشحالیم اعلام کنیم که با Tron به توافق رسیده ایم تا تسهیلات ویژه ای ایجاد کنیم تا دارندگان TRX، BTT، JST، SUN و HT بتوانند دارایی های خود را از FTX 1:1 به کیف پول های خارجی مبادله کنند.” بعد از ظهر پنج شنبه.

برچسب ها در این داستان

Anirban Sen، Apollo Global، Bankman-Fried، Binance، مدیرعامل Binance، Cash Injection، Changpeng Zhao، ftx، FTX Exchange، FTX fallout، FTX Issues، Justin Sun، Michael Bodley، Okx، Reports، رویترز، Sam Bankman-Fried، sbf , Temasek, Tether, Tron, Tron Credit Facility, موسس Tron, Wall Street Journal (WSJ)

نظر شما در مورد گزارش هایی که می گویند SBF به دنبال 9.4 میلیارد دلار از سرمایه گذاران برای کمک به احیای FTX است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس سرمقاله: Felix Mizioznikov / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.