گروه های محیط زیست کالیفرنیا را در مورد قوانین خودروهای الکتریکی تحت فشار قرار می دهند

اسکات هوچبرگ از موسسه حقوق آب و هوایی مرکز تنوع زیستی، یکی از گروه هایی که نامه را امضا کرده است، گفت: «مردم کالیفرنیایی که به دلیل قیمت های بالای گاز و بلایای آب و هوایی مجازات می شوند، سزاوار سریع ترین انرژی تمام الکتریکی آینده هستند که فرماندار نیوزوم می تواند ارائه دهد. این

کد خبر : 175578
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۲۴
گروه های محیط زیست کالیفرنیا را در مورد قوانین خودروهای الکتریکی تحت فشار قرار می دهند


اسکات هوچبرگ از موسسه حقوق آب و هوایی مرکز تنوع زیستی، یکی از گروه هایی که نامه را امضا کرده است، گفت: «مردم کالیفرنیایی که به دلیل قیمت های بالای گاز و بلایای آب و هوایی مجازات می شوند، سزاوار سریع ترین انرژی تمام الکتریکی آینده هستند که فرماندار نیوزوم می تواند ارائه دهد.

این گروه‌ها از تنظیم‌کننده‌های هوای نیوزوم و کالیفرنیا می‌خواهند که از نیاز به وسایل نقلیه الکتریکی بیشتر سریع‌تر از برنامه‌های فعلی حمایت کنند و کاهش انتشار سالانه سخت‌گیرانه‌تری را برای خودروهای بنزینی تعیین کنند. آنها خواستار افزایش سالانه 7 درصدی کاهش انتشار گازهای گلخانه ای برای وسایل نقلیه بنزینی شدند که در مقایسه با استانداردهای تصویب شده در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما، به طور متوسط ​​5 درصد بود.

هاخبرگ گفت که نیوسام “نیاز دارد رهبری آب و هوای ایالت را با جدول زمانی بسیار سریعتر برق رسانی ثابت کند.”

نیوسام قرار است روز سه شنبه سخنرانی خود در ایالت را ارائه کند. در سال 2020، نیوسام گفت که ایالت قصد دارد تا سال 2035 فروش خودروهای احتراق داخلی سبک جدید را متوقف کند.

کالیفرنیا حدود 11 درصد از کل فروش خودرو در ایالات متحده را به خود اختصاص داده است، بزرگترین بازار ایالتی است، و بسیاری از ایالت ها دستورات خودروهای سبز آن را اتخاذ می کنند.

این گروه ها خاطرنشان کردند که کالیفرنیا قصد دارد تا سال 2030 به فروش خودروهای برقی (EV) بدون آلایندگی 61 درصد برسد. رئیس جمهور جو بایدن هدف خود را بر این گذاشته است که 50 درصد از فروش خودروهای جدید برقی یا برقی باشد، اما تاریخی را برای توقف تدریجی فروش خودروهای بنزینی تایید نکرده است.

نامه https://www.biologicaldiversity.org/programs/climate_law_institute/transportation_and_global_warming/fuel_economy_standards/pdfs/Clean-Cars-Letter-to-Gov-Newsom-March-2022.pdf که توسط حزب دموکراتیک کالیفرنیا، صلح سبز ایالات متحده آمریکا نیز امضا شده است. انجمن محیط‌زیست و دوستان زمین، از نیوزوم می‌خواهند تا سال 2030 به وسایل نقلیه بدون آلایندگی 80 درصد یا بیشتر نیاز داشته باشد.

دفتر نیوسام بلافاصله اظهار نظری نکرد.

در ماه آوریل، EPA اعلام کرد که در حال حرکت برای بازگرداندن اختیارات قانونی به کالیفرنیا برای تنظیم قوانین سختگیرانه آلایندگی خودرو و الزامات خودروهای بدون آلایندگی است. در سال 2013، EPA به کالیفرنیا برای تعیین قوانین خودرو معافیت داد. در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، این معافیت در سال 2019 لغو شد.

نیک کانگر، سخنگوی EPA روز دوشنبه گفت که آژانس “در حال کار برای نهایی کردن تصمیم در مورد معافیت کالیفرنیا است و انتظار دارد در آینده نزدیک تصمیمی صادر کند.”

برخی از خودروسازان در صورتی که EPA این معافیت را به ماسبق شود و تأثیری که می تواند بر الزامات آلایندگی داشته باشد، ابراز نگرانی کرده اند.

EPA در ماه دسامبر قوانین جدید آلایندگی خودرو را نهایی کرد که اهداف لغو شده توسط ترامپ را بازیابی می کند و نیاز به کاهش 28.3 درصدی آلایندگی خودرو تا سال 2026 دارد.

فشار بایدن در کنگره برای افزایش اعتبارات مالیاتی خودروهای برقی تا 12500 دلار برای هر خودرو و بازگرداندن آنها برای جنرال موتورز و تسلا، همراه با سایر مقررات برای تقویت خودروهای الکتریکی متوقف شده است.

(گزارش توسط دیوید شپردسون؛ ویرایش توسط آرورا الیس)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.