گروه ارز دیجیتال و Genesis به توافق بازسازی ساختار با طلبکاران رسید

این طرح شامل فروش جنسیس در کنار سایر اقدامات در قراردادی با DCG و Gemini Trust است. جنسیس، یکی از زیرمجموعه‌های گروه ارز دیجیتال، بر اساس اظهارات شان اونیل، وکیل کلیری گوتلیب، نماینده جنسیس، به توافق بازسازی با اعتباردهندگان اصلی رسیده است. در میان سایر اقداماتی که برای “به حداکثر رساندن بازیابی به دارایی” طراحی

کد خبر : 316694
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۳۵
گروه ارز دیجیتال و Genesis به توافق بازسازی ساختار با طلبکاران رسید



این طرح شامل فروش جنسیس در کنار سایر اقدامات در قراردادی با DCG و Gemini Trust است.

جنسیس، یکی از زیرمجموعه‌های گروه ارز دیجیتال، بر اساس اظهارات شان اونیل، وکیل کلیری گوتلیب، نماینده جنسیس، به توافق بازسازی با اعتباردهندگان اصلی رسیده است. در میان سایر اقداماتی که برای “به حداکثر رساندن بازیابی به دارایی” طراحی شده است، شاهد فروش Genesis Global Trading خواهیم بود.

همچنین شامل تغییر ساختار بدهی است که گروه ارز دیجیتال، مالک جنسیس و نهادهای آن، به جنسیس هولدکو، که یکی از اشخاص حقوقی بود که قبلا برای حمایت از فصل 11 درخواست کرده بود، دارد. این شرایط شامل تسهیلات قرض الحسنه دوم با تاریخ سررسید ژوئن 2024 است.

به گفته اونیل، در این طرح دو ترانش وجود خواهد داشت، یکی به دلار آمریکا با سود 11.5 درصد و دیگری با بیت کوین که 5 درصد سود پرداخت می کند. اونیل همچنین توضیح داد که DCG با انتشار یک نوع سهام ممتاز تبدیل پذیر موافقت کرده است، با این حال مشخصات این انتشار هنوز در حال تعیین است.

بازوی وام دهنده جنسیس در نوامبر 2022 پس از سرایت ناشی از سقوط صرافی ارز دیجیتال FTX در اوایل همان ماه، مجبور به توقف برداشت شد. این شرکت ماه گذشته اعلام ورشکستگی کرد و وکلای آن اعلام کردند که پیش بینی می کنند تا پایان ژانویه 2023 با طلبکاران به توافق برسند.

فروپاشی جنسیس همچنین منجر به توقف برداشت‌ها برای کاربران Gemini Earn شد که از طریق هماهنگی‌هایی با بازوی وام‌دهی جنسیس سود دریافت کردند. کامرون وینکلووس، رئیس جمینی، قبلاً از طریق نامه ای که در توییتر منتشر کرده بود، نارضایتی خود را از این وضعیت ابراز کرده بود. در جریان جلسه امروز، او توییت کرد که Gemini تا 100 میلیون دلار بیشتر برای بازیابی کاربران Earn که هنوز به وجوه خود دسترسی ندارند کمک خواهد کرد.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.