گرم Coinbase NFT اکنون در مرحله بتا است. توسط Sanchan Saxena، معاون محصول… | توسط Coinbase | آوریل 2022

[ad_1] تصویر از امبر ویتوریا توسط Sanchan Saxena، معاون محصول، محصولات اکوسیستم انجمن NFT gm، سال گذشته، Coinbase NFT، یک بازار اجتماعی Web3 برای NFT ها را معرفی کردیم. از آن زمان، ما در حال ساخت و ساز در فضای باز و دریافت ورودی از جامعه NFT بوده ایم. ما پیش نمایش هایی از پیشرفت

کد خبر : 195977
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
گرم  Coinbase NFT اکنون در مرحله بتا است.  توسط Sanchan Saxena، معاون محصول… |  توسط Coinbase |  آوریل 2022

[ad_1]

تصویر از امبر ویتوریا

توسط Sanchan Saxena، معاون محصول، محصولات اکوسیستم

انجمن NFT gm،

سال گذشته، Coinbase NFT، یک بازار اجتماعی Web3 برای NFT ها را معرفی کردیم. از آن زمان، ما در حال ساخت و ساز در فضای باز و دریافت ورودی از جامعه NFT بوده ایم. ما پیش نمایش هایی از پیشرفت خود را با مجموعه داران و سازندگان به اشتراک گذاشتیم و بازخورد شگفت انگیزی دریافت کردیم. ما آموختیم که مردم فقط ابزارهای بهتری برای خرید و فروش NFT نمی‌خواهند: آنها راه‌های بهتری برای کشف آن‌ها، راه‌های بهتر برای یافتن جوامع مناسب و فضاهای بهتری می‌خواهند که در آن بتوانند احساس ارتباط با یکدیگر کنند. به همین دلیل است که ما در حال ساخت محصولی هستیم که بسیار فراتر از یک معامله است. ما به دنبال توانمندسازی افراد برای ایجاد، جمع آوری و اتصال هستیم.

بتا ما امروز زنده است!

ما با انتشار نسخه بتای خود اولین قدم را در این سفر برمی داریم. از امروز، هر کسی می‌تواند اولین نسخه Coinbase NFT را در nft.coinbase.com بررسی کند و مجموعه عظیمی از NFTها را در بلاک چین اتریوم کاوش کند.

آزمایش‌کنندگان بتا می‌توانند یک نمایه NFT کوین بیس برای خرید و فروش NFT با استفاده از هر کیف پولی که خود نگهبانی دارد، ایجاد کنند، چه کیف پول کوین بیس یا چیز دیگری. برای مدت محدودی، هیچ کارمزد تراکنش کوین بیس وجود نخواهد داشت. ما در نهایت هزینه هایی را اضافه خواهیم کرد که مطابق با استانداردهای صنعت Web3 خواهد بود و قبل از هر تغییری اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ما با مجموعه کوچکی از آزمایش‌کنندگان بتا شروع می‌کنیم که بر اساس موقعیتشان در فهرست انتظار ما دعوت می‌شوند. ما از بالای لیست انتظار شروع می کنیم و به مرور زمان دسترسی افراد بیشتری را باز می کنیم. با ما همراه باشید زیرا ما به تدریج دسترسی به ایجاد نمایه ها، خرید و فروش در Coinbase NFT را در دسترس همه قرار می دهیم.

در اینجا چیزهای دیگری در این محصول خواهید یافت

نمایه خود را انتخاب کنید و متصل شوید

می‌توانید نمایه‌ای ایجاد کنید که نمایانگر شما باشد، آن را با NFTهایی که داستان شما را بازگو می‌کنند، تنظیم کنید. برای انتخاب NFT هایی که می خواهید در نمایه خود برجسته یا مخفی کنید، هر کیف پولی را که خود نگهداری می کنید، وصل کنید.

جامعه خود را بسازید و درگیر کنید

ظهور جوامع NFT به ما نشان داده است که مکالمه آنلاین بسیار فراتر از لحظات مربوط به معاملات است. ما در حال ساختن مکانی هستیم که چیزی فراتر از خرید و فروش باشد. ما می خواهیم Coinbase NFT مکانی باشد که به سازندگان و مجموعه داران کمک می کند تا جوامع خود را بسازند و درگیر کنند.

پروفایل های دیگر را دنبال کنید و گفتگو را با نظرات شروع کنید. پس از ورود به سیستم، می‌توانید نظرات خود را مستقیماً در NFTها ارسال کنید، و می‌توانید نظرات را در حین باز شدن مکالمات بالا یا منفی بدهید.

بهترین NFT ها را کشف کنید

با فید Discover به راحتی NFT های فروش را مرور کنید. ما توصیه‌های NFT شخصی‌سازی می‌کنیم تا در وقت شما در جستجوی آنها صرفه‌جویی کنیم. با تعامل با بازار، توصیه‌ها بر اساس آنچه می‌خرید، آنچه که پرطرفدار است، افرادی که دنبال می‌کنید و موارد دیگر بهبود می‌یابند.

به راحتی NFT ها را بخرید و بفروشید

ما خرید و فروش NFT را ساده و آسان کرده ایم. از NFT ها در فید خود، در صفحات مجموعه و در نمایه ها الهام بگیرید. همه چیزهایی را که در برگه فروشگاه برای فروش است بررسی کنید و موردی را که دوست دارید پیدا کنید.

با کاوش در این ویژگی‌ها، طیف وسیعی از پروژه‌ها را از سوی سازندگان برجسته مشاهده خواهید کرد دودل ها، رئیس زیبایی، و آزوکی. خالقان رگ حیات جامعه ما و جزء اساسی چشم انداز ما هستند. در ماه‌های آینده منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتری از ما باشید که چگونه به سرمایه‌گذاری بر روی سازندگان کمک می‌کنیم تا به افراد بیشتری کمک کنیم تا وارد اقتصاد محتواسازان شوند، از جمله به‌روزرسانی درباره نحوه احترام به حق امتیاز محتواسازان.

آینده Coinbase NFT چیست؟

در هفته‌ها و ماه‌های آینده، ویژگی‌های بیشتری را اضافه خواهیم کرد که به تدریج دیدگاه ما را برای یک بازار اجتماعی web3 زنده می‌کند. ما در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن دراپ‌ها، برش‌کاری، انجمن‌های دارای توکن و گزینه خرید NFT با حساب Coinbase یا کارت اعتباری خود هستیم. ما همچنین پشتیبانی از NFTها را در چندین زنجیره اضافه خواهیم کرد. و با گذشت زمان، ما قصد داریم ویژگی های بیشتری را با انتقال آنها از فناوری Coinbase به راه حل های غیرمتمرکز غیرمتمرکز کنیم.

ما تازه شروع کرده‌ایم و نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا راه‌های جدیدی را برای گردهم‌آوری افراد پیرامون NFT و سازندگان پشت آن‌ها کشف کنیم. ما به گوش دادن، یادگیری و ساخت بر اساس بازخورد ادامه خواهیم داد. برای اینکه به روز بمانید و نظر خود را به ما بگویید و ما را دنبال کنید توییتر.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.