گاو USD/CHF پیش از تورم ترجیحی فدرال رزرو به 0.9650 نزدیک می شود، سخنرانی پاول در جکسون هول

[ad_1] USD/CHF پیشنهادها را برای به روز رسانی بالاترین قیمت روزانه افزایش می دهد و به دومین سود هفتگی متوالی می افزاید. خوش بینی محتاطانه، دلار آمریکا را در آستانه آخرین جهش در میان اضطراب پیش از داده/رویداد، به سمت پایین سوق داد. عناوین ژئوپلیتیکی پیرامون چین و ایران نیز خریداران جفت را بررسی می

کد خبر : 246621
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۲۲
گاو USD/CHF پیش از تورم ترجیحی فدرال رزرو به 0.9650 نزدیک می شود، سخنرانی پاول در جکسون هول

[ad_1]

  • USD/CHF پیشنهادها را برای به روز رسانی بالاترین قیمت روزانه افزایش می دهد و به دومین سود هفتگی متوالی می افزاید.
  • خوش بینی محتاطانه، دلار آمریکا را در آستانه آخرین جهش در میان اضطراب پیش از داده/رویداد، به سمت پایین سوق داد.
  • عناوین ژئوپلیتیکی پیرامون چین و ایران نیز خریداران جفت را بررسی می کنند.

USD/CHF در حوالی بالاترین سطح ماهانه بالاتر می رود و قیمت پیشنهادی را افزایش می دهد تا بالاترین قیمت روزانه نزدیک به 0.9635-40 را در طول جلسه آسیایی روز جمعه افزایش دهد. با انجام این کار، جفت ارز سوئیس (CHF) عملکرد ضعیف بازار را به تصویر می‌کشد، زیرا معامله‌گران در انتظار داده‌ها/رویدادهای کلیدی این هفته برای انگیزه‌های جدید هستند. با این اوصاف، وضعیت ریسک پذیری به داده های مثبت خفیف ایالات متحده و فدرال اسپیک پیوست تا بر قیمت روز قبل تاثیر بگذارد.

به گزارش رویترز، اخیراً ایالات متحده 26 پرواز حامل چینی را در پاسخ به اقدام چین به حالت تعلیق درآورده است، که به نوبه خود حالت ریسک قبلی و خرس USD/CHF را آزمایش کرد. در ادامه نامه‌ای منتشر شد که به نقل از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، نوشت: «آمریکا به نیروهای تحت حمایت ایران در سوریه حمله کرد تا از غیرنظامیان آمریکایی در داخل و خارج محافظت کند.»

پیش از این، نزدیک به یک تریلیون محرک چین و داده‌های نسبتاً محکم‌تر ایالات متحده، و همچنین Fedspeak، فروشندگان USD/CHF را ترجیح می‌دادند. همچنین، رویکرد جامع نهادهای داخلی برای محافظت از دومین اقتصاد بزرگ جهان، خوش بینی بازار را زودتر تجدید کرد.

علاوه بر این، دومین برآورد تولید ناخالص داخلی (GDP) سالانه ایالات متحده در سه ماهه دوم (سه ماهه دوم) به -0.6٪ در مقابل -0.9٪ برآوردهای اولیه و -0.8٪ پیش بینی های بازار بهبود یافت. علاوه بر این، مطالبات اولیه بیکاری در ایالات متحده به پایین ترین سطح در هفت هفته گذشته کاهش یافت و به 243 هزار در هفته منتهی به 19 اوت در مقابل 253 هزار مورد انتظار و کاهش تجدید نظر شده قبل از 245 هزار کاهش یافت.

شایان ذکر است که Fedspeak مختلط، عمدتاً نزولی، همچنین فشار نزولی بر قیمت USD/CHF وارد کرد. استر جورج، رئیس فدرال رزرو کانزاس سیتی، روز پنجشنبه گفت: “از آنجایی که تفکر کوتاه مدت در مورد نرخ های بهره بالاتر به نظر من منطقی است.” این سیاست‌گذار همچنین اشاره کرد که برای گفتن اینکه در سپتامبر چه انتظاری داشته باشیم خیلی زود است (زیرا) اطلاعات کلیدی بیشتری در راه است. پاتریک هارکر، رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا نیز در همین راستا بود، در حالی که به نقل از رویترز، اشاره کرد که می‌خواهد قبل از تصمیم‌گیری در مورد تصمیم‌گیری در مورد نرخ ماه سپتامبر، نرخ تورم بعدی را ببیند، اما اضافه کرد که افزایش 50 واحدی نرخ بهره همچنان یک حرکت اساسی خواهد بود. علاوه بر این، پاتریک هارکر، رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا، روز پنجشنبه خاطرنشان کرد که می‌خواهد پیش از تصمیم‌گیری در مورد تصمیم‌گیری در مورد نرخ ماه سپتامبر، نرخ تورم بعدی را ببیند، اما افزود که افزایش 50 واحدی نرخ بهره همچنان یک حرکت قابل‌توجه خواهد بود.

معامله گران USD/CHF که شاهد یک روز خوش بین بودند، ممکن است جلسه غیرفعال را قبل از سخنرانی پاول رئیس فدرال رزرو در جکسون هول علامت گذاری کنند. پیش از آن، شاخص قیمت اصلی هزینه مصرف شخصی ایالات متحده (PCE) که معیار تورم ترجیحی فدرال رزرو است، ممکن است بازارها را سرگرم کند. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که چاپ سالانه از 4.8 درصد به 4.7 درصد کاهش می‌یابد، در حالی که ارقام ماهانه ممکن است به 0.3 درصد کاهش یابد در حالی که 0.6 درصد قبلی است.

تحلیل تکنیکال

یک خط روند نزولی 10 هفته ای و 100-DMA، به ترتیب نزدیک به 0.9650 و 0.9665، USD/CHF فوری صعودی را محدود می کنند. با این حال، خرس‌ها به اعتبارسنجی از سطح پشتیبانی 50-DMA نزدیک به 0.9620 نیاز دارند تا ورود تازه‌ای داشته باشند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.