گاو نر XAU/USD برای حفظ خط روند صعودی تلاش می کند

نکات کلیدی صحبت: XAU/USD همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد اما مقاومت کلیدی در پیش است طلا در سپتامبر تا کنون فاقد شتاب بوده است طلا (XAU/USD) با وجود افزایش قیمت در پایان هفته گذشته ، بار دیگر کمی تب دار به نظر می رسد. عقب نشینی در دو جلسه گذشته هنوز بیش

کد خبر : 101378
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
گاو نر XAU/USD برای حفظ خط روند صعودی تلاش می کند


نکات کلیدی صحبت:

  • XAU/USD همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد اما مقاومت کلیدی در پیش است
  • طلا در سپتامبر تا کنون فاقد شتاب بوده است

طلا (XAU/USD) با وجود افزایش قیمت در پایان هفته گذشته ، بار دیگر کمی تب دار به نظر می رسد. عقب نشینی در دو جلسه گذشته هنوز بیش از حد گسترده نشده است و هنوز به احتمال زیاد به خریداران جدید فرصت بیشتری برای ورود به بازار را می دهد ، اما قبل از اینکه چشم انداز کمی نزولی به نظر برسد ، فضای زیادی برای تکان دادن باقی نمی ماند.

تا کنون روند صعودی از زمانی که XAU/USD در ماه آگوست به سمت بالا برگشت ، عمدتا دست نخورده است ، و معکوس های کوچک در طول راه باعث می شود که یک پله دیگر نیز بالاتر برود. اکنون این س isال مطرح می شود که آیا این یکی دیگر از معکوس های ایجاد شتاب است یا موارد بیشتری وجود دارد ، مخصوصاً با توجه به این که عقب نشینی در دو روز گذشته در مقایسه با زمان های دیگر چقدر قوی بوده است.

نمودار روزانه XAU/USD

اوضاع در بازار تا کنون بسیار مطلوب بوده است که به تقاضای پناهگاه های امن کمک نمی کند و با توجه به اینکه فدرال رزرو در حال آماده سازی برای کاهش قیمت بالقوه در پایان سال است ، بی تحرکی بانک مرکزی دیگر چندان قوی نیست. برای کسانی که به دنبال بازدهی بیشتر از سرمایه گذاری خود در دارایی های بدون بازده مانند طلا هستند ، جذاب است.

فشار روز جمعه بر داده های NFP ضعیف تر از حد انتظار بار دیگر نشان داد که حرکت قیمت طلا بیشتر تحت تأثیر دلار آمریکا است و با توجه به بازدهی بازدهی بازدهی قبل از همه گیری ، هنوز جایی برای ارز قوی تری وجود دارد. چشم انداز طلا در میان مدت چندان زیاد نیست.

این امر در صورتی صدق می کند که بیماری همه گیر یک بار دیگر از کنترل خارج شود و موارد جدید به سرعت در سراسر جهان افزایش یابد ، زیرا دلار آمریکا می تواند بدون توجه به وضعیت اقتصاد ایالات متحده از آن بهتر عمل کند زیرا تقاضای پناهگاه امن را افزایش می دهد و طلا را به عنوان تجارت حفاظتی پیشی می گیرد.

نمودار ماهانه XAU/USD

پیش بینی قیمت طلا: مبارزه گاو نر XAU/USD برای حفظ روند روند صعودی

این حرکت تا کنون در 5 روز اول معاملاتی سپتامبر تقریباً خنثی بوده است ، با بدنه ای موجود و دم های کوچک ، عدم حرکت را نشان می دهد. شمعدان مرداد نشانه بارز بلاتکلیفی است ، با یک دم نزولی بلند نشان می دهد که روند نزولی نزولی برعکس شده و ماه را کاملاً صاف به پایان می رساند ، که ایجاد حرکت های قوی تر در ماه سپتامبر را دشوار می کند. تا کنون XAU/USD در صعود 38.2 درصدی فیبوناچی نسبت به بالاترین سطح اوت 2020 ، مقاومتی قوی پیدا کرده است ، ناحیه ای که در سه ماه گذشته روند صعودی را متوقف کرده است. نزولی ، 50٪ فیبوناچی (1763) احتمالاً بهترین منطقه پشتیبانی در آینده است.

تلاقی فیبوناچی در جفت ارز

درباره اصول اولیه بازار سهام بیشتر بدانید اینجا یا ما را بارگیری کنید راهنمای معاملات رایگانبه

معامله گران در همه سطوح و توانایی ها چیزی برای کمک به آنها در تصمیم گیری آگاهانه تر در موارد جدید و بهبود یافته پیدا خواهند کرد مرکز آموزش تجارت DailyFX

— نوشته شده توسط Daniela Sabin Hathorn ، تحلیلگر بازار

دنیلا را در توییتر دنبال کنید HathornSabin





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.