گاوها به دیوار مقاومت با نسبت طلایی 61.8 درصد برخورد می کنند

طلا در آستانه نتایج FOMC در روز چهارشنبه به سطح بحرانی مقاومت می رسد. تکنسین ها از منظر روزانه به دنبال یک ادامه منفی خواهند بود. قیمت طلا در طول شبانه روز با 0.3 درصد کاهش به 1786.45 دلار در هر اونس از بالاترین رقم 1796.43 دلار رسید، در حالی که فعالان بازار بر جلسه

کد خبر : 124345
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰:۳۱
گاوها به دیوار مقاومت با نسبت طلایی 61.8 درصد برخورد می کنند


  • طلا در آستانه نتایج FOMC در روز چهارشنبه به سطح بحرانی مقاومت می رسد.
  • تکنسین ها از منظر روزانه به دنبال یک ادامه منفی خواهند بود.

قیمت طلا در طول شبانه روز با 0.3 درصد کاهش به 1786.45 دلار در هر اونس از بالاترین رقم 1796.43 دلار رسید، در حالی که فعالان بازار بر جلسه کمیته بازار آزاد فدرال که اکنون در حال برگزاری است متمرکز ماندند. دلار آمریکا طبق DXY، شاخصی که دلار آمریکا را در مقابل تعدادی از ارزهای رقیب و اصلی اندازه گیری می کند، به طور محکم رقم 94 را حفظ کرده است.

FOMC در تمرکز

در این میان، بازارهای ایالات متحده توسط داده‌های سود مثبت در انتظار فشار جروم پاول، رئیس فدرال رزرو پس از FOMC بودند که بر ارزیابی متعادل‌تر ریسک‌های تورمی تمرکز خواهد کرد. بازار در اعلامیه کاهشی مورد انتظار فدرال رزرو به طور کامل قیمت گذاری کرده است و به دنبال هر گونه سرنخی در مورد زمان شروع افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی، مشابه جلسه هفته گذشته بانک مرکزی اروپا خواهد بود.

تحلیلگران Brown Brothers Harriman توضیح می‌دهند: «به نظر می‌رسد اکثر مقامات موافق هستند که بهتر است هر چه سریع‌تر از کاهش نرخ بهره برداریم تا حداکثر انعطاف‌پذیری فدرال رزرو برای افزایش نرخ‌ها در صورت لزوم باقی بماند». “ما معتقدیم که محتمل ترین مسیر برای کاهش از قبل توسط فدرال رزرو مشخص شده است، که خرید دارایی را به میزان 15 میلیارد دلار در ماه (10 میلیارد دلار آمریکا و 5 میلیارد دلار مگابایت) کاهش می دهد.

به گفته تحلیلگران BBH، فدرال رزرو از این ماه شروع به کاهش خواهد کرد تا QE عملاً تا اواسط سال 2022 به پایان برسد. بازار این روند را یک گام فراتر برداشته است و با احتمال 50 درصد برای افزایش قیمت در سه ماهه دوم قیمت گذاری می کند. آن‌ها توضیح دادند: «افزایش سه‌ماهه سوم در حال حاضر به‌طور کامل قیمت‌گذاری شده است، و به‌دنبال آن افزایش قیمت کامل دیگری برای سه ماهه چهارم انجام شد. این بسیار تهاجمی تر از آن چیزی است که خود فدرال رزرو پیش بینی می کند، حداقل در Dot Plots فعلی. ما گمان می کنیم که فدرال رزرو تلاش خواهد کرد کمی در برابر چنین انتظارات انقباضی انقباضی عقب نشینی کند، اما مطمئن نیستیم که بازار به آن توجه کند.»

بازار کار ایالات متحده یک رویداد کلیدی است

در همین حال، داده های ایالات متحده تمرکز اصلی این هفته نیز خواهد بود. دیروز، اکتبر ISM Manufacturing PMI به شدت به 60.8 در مقابل 60.5 مورد انتظار و 61.1 در سپتامبر رسید. خواندن بالای 60 نادر است و با این حال در 8 ماه از 11 ماه گذشته بالای 60 هستیم. با نگاهی به مؤلفه ها، میزان اشتغال در ماه سپتامبر به 52.0 در مقابل 50.2 رسید که می تواند نمادی از گزارش سالم حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در پایان هفته باشد که بسته به نتیجه، نوسانات فارکس می تواند بالاترین میزان را داشته باشد.

مولفه اشتغال 52.0 بالاترین میزان از ژوئیه است، زمانی که 57 هزار شغل تولیدی از 1.09 میلیون سود کل NFP اضافه شد. در مجموع، این گزارش بسیار محکمی بود.» تحلیلگران Brown Brothers Harriman گفتند. PMI خدمات ISM چهارشنبه گزارش خواهد شد و همچنین گزارش مشاغل ADP نیز گزارش خواهد شد. اجماع فعلی 450k است و ما گمان می‌کنیم که بیشتر شود.

تحلیلگران TD Securities استدلال کردند که حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده احتمالاً در ماه اکتبر مجدداً شتاب گرفته است که مطابق با کاهش کشش دلتا و همچنین کاهش کوچکتر مشاغل دولتی مرتبط با آموزش نسبت به سپتامبر است. «ما تکرار می‌کنیم که قیمت‌گذاری برای افزایش‌های فدرال‌رزرو بسیار سخت‌گیرانه باقی می‌ماند، اما چشم‌انداز افزایش‌ها به طور فزاینده‌ای به وظایف شغلی فدرال رزرو وابسته می‌شود و شماره حقوق و دستمزد غیرکشاورزی این هفته را به عنوان یک دزد نمایشی تعیین می‌کند.»

تحلیلگران افزودند: “با این گفته”، “علیرغم تمرکز شدید بر قیمت گذاری خروج فدرال رزرو، فشار اخیر بر طلا کاهش یافته است، و CTA ها را وادار کرد تا برخی از موقعیت های فروش خود را پوشش دهند. علاوه بر این، یک شکست احتمالی بالاتر، سطح 1830 دلار در هر اونس را نشان می‌دهد، که نشان‌دهنده یک سطح کلیدی برای تغییر حرکت به سمت یک روند صعودی قابل توجه است.

تحلیل تکنیکال طلا

قیمت فلز زرد مقاومت یقه M-formation را پیدا کرده است که مقاومت خط روند پویا را نیز برآورده می کند. این چشم انداز ادامه نزولی را تقویت می کند که به سطح اصلاحی فیبوناچی طلایی 61.8٪ رسیده است.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.