کیهان: روزنامه اعتماد حرف رئیس جمهور فرانسه را تحریف کرده!

روزنامه اعتماد چاپ تهران، در گزارشی با عنوان «پروژه حذف ایران» نوشت که اجلاس هفته گذشته کنفرانس درباره عراق موسوم به «بغداد۲» که در اردن برگزار شد، غافلگیری تازه برای جمهوری اسلامی داشت. فرانسه و کشورهای منطقه تلویحا از عراق خواستند از نفوذ جمهوری اسلامی دوری کند. گزارشگر این روزنامه به مصاحبه مکرون در هواپیما

کد خبر : 298261
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
کیهان: روزنامه اعتماد حرف رئیس جمهور فرانسه را تحریف کرده!



روزنامه اعتماد چاپ تهران، در گزارشی با عنوان «پروژه حذف ایران» نوشت که اجلاس هفته گذشته کنفرانس درباره عراق موسوم به «بغداد۲» که در اردن برگزار شد، غافلگیری تازه برای جمهوری اسلامی داشت. فرانسه و کشورهای منطقه تلویحا از عراق خواستند از نفوذ جمهوری اسلامی دوری کند. گزارشگر این روزنامه به مصاحبه مکرون در هواپیما در مسیر بازگشت از این کنفرانس به پاریس، با سه رسانه فرانسوی، آمریکایی و عربی از جمله روزنامه النهار اشاره کرده و نوشت که مکرون «از پروژه منطقه‌ای با پشتیبانی فرانسه پرده برداشت که به صورت خلاصه به معنای حذف ایران از معادلات منطقه‌ای است.»

اشاره این روزنامه به این جمله از مصاحبه مکرون با النهار عربی است که در پاسخ به پرسشی درباره نتیجه کنفرانس گفته است: «من از ابتدا متقاعد شده‌ام که نمی‌توانیم برای مشکلات لبنان، عراق و سوریه راه‌حلی پیدا کنیم مگر در چارچوب گفت‌وگو برای کاهش نفوذ منطقه‌ای ایران».
«مردم‌سالاری آنلاین» نیز در مطلبی با عنوان «مکرون، ایران را غافلگیر کرد»، نوشت: «اظهارات اخیر امانوئل مکرون، یک نقطه عطف تازه در رویکرد منطقه‌ای دولت‌های غربی محسوب می‌شود.»
استناد رادیو فردا به مطلب تحریف‌آمیز روزنامه اعتماد در حالی است که ماکرون با همه خباثتش، در گفت‌وگو با لوموند ناچار شده اذعان کند: «من از همان ابتدا متقاعد شده‌ام که مسائل لبنان، سوریه و فراتر از آن فقط در صورتی می‌توانند حل شوند که ما چارچوبی برای گفت‌وگو شامل ایران، با توجه به نفوذ ایران در منطقه، پیدا کنیم.»

23302



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.