کیف پول XRP ‘Tacostand’ Jed McCaleb تقریباً خالی است، پس از اینکه بنیانگذار Ripple 9 میلیارد XRP در طول سال ها انتقال داد – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] ماه گذشته، گزارش شد که یکی از بنیانگذاران ریپل، جد مک‌کالب، نزدیک بود کیف پول xrp خود را که دارای ۸۱ میلیون توکن به ارزش ۲۶ میلیون دلار بود، خالی کند. پس از تراکنشی که شاهد انتقال 3,898,451 xrp به خارج از آدرس بود، کیف پول مک کالب اکنون به خالی بودن نزدیک شده

کد خبر : 230634
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
کیف پول XRP ‘Tacostand’ Jed McCaleb تقریباً خالی است، پس از اینکه بنیانگذار Ripple 9 میلیارد XRP در طول سال ها انتقال داد – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

ماه گذشته، گزارش شد که یکی از بنیانگذاران ریپل، جد مک‌کالب، نزدیک بود کیف پول xrp خود را که دارای ۸۱ میلیون توکن به ارزش ۲۶ میلیون دلار بود، خالی کند. پس از تراکنشی که شاهد انتقال 3,898,451 xrp به خارج از آدرس بود، کیف پول مک کالب اکنون به خالی بودن نزدیک شده است زیرا امروز تنها 47.6912 xrp به ارزش 17 دلار در کیف پول ذخیره شده است.

یکی از بنیانگذاران ریپل، جد مک‌کالب کیف پول بدنام «Tacostand» را خالی می‌کند

داده‌های Onchain نشان می‌دهد که کیف پول xrp (XRP) به نام «Tacostand» اکنون به خالی شدن نزدیک شده است زیرا مالک، جد مک‌کالب، ظاهراً کل موجودی خود را به خارج از کیف پول منتقل کرده است. مک‌کالب به‌خاطر موسس ریپل در صنعت کریپتو شناخته شده است و در سال 2014 شرکت را ترک کرد و پروژه Stellar را در سال 2014 آغاز کرد.

با این حال، به خوبی شناخته شده بود که پس از ترک مک‌کالب، او تقریباً 9 میلیارد XRP را در اختیار داشت و به او اجازه داده شد که وجوه را تحت شرایط خاص برداشت بفروشد یا انتقال دهد.

تخمین زده می‌شود که جد مک‌کالب یکی از ثروتمندترین اینفلوئنسرهای ارزهای دیجیتال در فضا است و در سال 2018، طبق فهرست میلیاردرهای فوربس در آن سال، مک‌کالب چهلمین فرد ثروتمند جهان بود.

زمانی که مک‌کالب در پایان ژوئن با ۸۱ میلیون باقی‌مانده در کیف پول، به پایان ذخیره XRP خود نزدیک می‌شد. توییت کرد در مورد “تقریبا” بودن با یک ایموجی تاکو و عکسی از رستورانی به نام “Taco Stand”. در آن زمان، 81 میلیون توکن XRP، 26 میلیون دلار ارزش داشت. پس از توییت یکی از بنیانگذاران ریپل در 29 ژوئن، کیف پول شاهد تعدادی انتقال بزرگ XRP بود.

در آن روز، McCaleb 7,335,966 XRP به ارزش 2.69 میلیون دلار را از کیف پول خارج کرد و روز بعد، McCaleb 7,335,966 XRP دیگر را خارج کرد. آخرین تراکنش ثبت شده در 18 جولای 2022 بود که 3,898,451 XRP به ارزش 1.42 میلیون دلار از کیف پول بدنام Tacostand حذف شد.

XRP در تاریخ 18 جولای با قیمت هایی بین 0.343 تا 0.367 دلار به ازای هر توکن معامله می شود و امروز هفتمین ارزش بازار ارز دیجیتال است. در حالی که XRP در ماه گذشته 14.1 درصد افزایش داشته است، معیارهای سال تا به امروز نشان می دهد که XRP در برابر دلار آمریکا 37.1 درصد کاهش یافته است. آمارها نشان می دهد که حدود 48,343,101,197 عرضه XRP در گردش وجود دارد، که به این معنی است که ذخیره 9 میلیارد توکن مک کالب 18.61 درصد از عرضه XRP در گردش را تشکیل می دهد.

برچسب ها در این داستان

میلیاردر، Cryptocurrency، Jed McCaleb، Ripple، Ripple Labs، Ripple XRP، SEC، SEC Case، Tacostand، Tacostand Wallet، Tacostand XRP کیف پول، XRP، Xrp (XRP)، فروش XRP، ذخیره XRP، کیف پول XRP، xrpscan.com

نظر شما در مورد یکی از بنیانگذاران ریپل، جد مک کالب که کیف بدنام خود به نام “Tacostand” را خالی می کند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.