کیف پول Mutiny بیش از 300 هزار دلار سرمایه اولیه برای ساخت کیف پول بیت کوین خصوصی و کاربرپسند جمع آوری می کند

Mutiny Wallet، یک کیف پول بیت کوین که بر روی وب متمرکز است، بیش از 300 هزار دلار سرمایه اولیه برای ساخت پلتفرم خود جمع آوری کرده است. Mutiny Wallet، اولین کیف پول بیت کوین تحت وب، کمی بیش از 300000 دلار سرمایه اولیه جمع آوری کرده است که به آنها کمک می کند تا

کد خبر : 343197
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
کیف پول Mutiny بیش از 300 هزار دلار سرمایه اولیه برای ساخت کیف پول بیت کوین خصوصی و کاربرپسند جمع آوری می کند


Mutiny Wallet، یک کیف پول بیت کوین که بر روی وب متمرکز است، بیش از 300 هزار دلار سرمایه اولیه برای ساخت پلتفرم خود جمع آوری کرده است.

Mutiny Wallet، اولین کیف پول بیت کوین تحت وب، کمی بیش از 300000 دلار سرمایه اولیه جمع آوری کرده است که به آنها کمک می کند تا در هدف خود برای ساخت یک کیف پول بیت کوین کاربر پسند با حریم خصوصی، مقیاس پذیری و دسترسی استثنایی کمک کنند.

بنیانگذاران این شرکت عبارتند از تونی جورجیو، مهندس با تجربه قابل توجه در استارت آپ های بیت کوین و لایتنینگ از سال 2018، بن کارمن، مهندس ارشد سابق شرکت بیت کوین و پل میلر، که قبلا در تیم تحقیق و توسعه ولتاژ کار می کرد و در پروژه های متعددی مشارکت داشته است. فضای بیت کوین و لایتنینگ مانند OpenSats، Fedimint و BDK. در این اطلاعیه، آنها پس از تجربه گسترده در صنعت بیت‌کوین، تمایل خود را برای ساختن یک کیف پول روزانه برای «بیت‌کوین‌کنندگان سایفرپانک بسیار باهوش و دوستان تازه‌کوین‌کارشان که به‌تازگی از سوراخ خرگوش شروع کرده‌اند» توضیح دادند.

کیف پول Mutiny یک کیف پول خودسرپرست و متمرکز بر حریم خصوصی است. این می تواند در هر مکانی اجرا شود، و مقاومت در برابر سانسور پلت فرم و نصب آنی را ارائه می دهد. علاوه بر کیف پول، Mutiny در حال توسعه یک پیاده‌سازی گره نسل بعدی متناسب با کیف پول Mutiny است و ابزارهای حفظ حریم خصوصی روی زنجیره و لایتنینگ را ادغام می‌کند.

این اطلاعیه توضیح داد که چگونه این شرکت می‌خواهد «بهترین شیوه‌های بیت کوین، لایتنینگ و حفظ حریم خصوصی را به آسانی کلیک کردن روی یک پیوند انجام دهد».

در این اطلاعیه افزوده شده است: «ما معتقدیم بهترین شیوه‌های بیت‌کوین بهترین روش‌ها هستند و می‌خواهیم بهترین تجربه و فناوری کاربر را به ارمغان بیاوریم تا کاربران بتوانند از بیت‌کوین به روش درست و طولانی‌مدت استفاده کنند، به‌جای اینکه برای یک برد سریع کوتاه بیاورند». .

تیم Mutiny Wallet قبلا یک کیف پول اثبات مفهوم و اولین گره لایتنینگ در نوع خود را در مرورگر توسعه داده است. تونی جورجیو و پل میلر شش ماه گذشته را در Voltage گذراندند و LSP را که نیروی Mutiny Wallet را تامین می‌کند، ساختند و پایه‌ای را برای “تجربه کاربری یکپارچه و نوآورانه” گذاشتند. پروژه Vortex CoinJoin که توسط بن کارمن توسعه داده شده است آماده است، اما “برای موفقیت واقعی به یکپارچگی عمودی نیاز دارد.”

سرمایه گذاران Mutiny Wallet عبارتند از Ten31، Brad Mills، Chris Hunter، American Hodl، Ti Kawamoto و NVK. این شرکت همچنین از Voltage به خاطر انکوباتور پروژه خود تشکر می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیف پول Mutiny و سفر مالی آنها، ویدیوی روز Pleb Lab Builders را تماشا کنید. می توانید با استفاده از آدرس ایمیل خود یا Nostr pubkey در https://app.mutinywallet.com در لیست انتظار آنها ثبت نام کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.