کیف پول های رمزنگاری Robinhood به بیش از 2 میلیون مشتری عرضه شد – Wallets Bitcoin News

پلتفرم تجاری Robinhood کیف پول های رمزنگاری جدید خود را برای بیش از دو میلیون مشتری عرضه کرده است. علاوه بر این، ولاد تنف، مدیرعامل Robinhood اعلام کرد که این پلتفرم با شبکه لایتنینگ ادغام می‌شود تا هزینه‌های کمتری را برای مشتریان ما به ارمغان بیاورد. بیش از 2 میلیون کاربر اکنون می توانند از

کد خبر : 190160
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کیف پول های رمزنگاری Robinhood به بیش از 2 میلیون مشتری عرضه شد – Wallets Bitcoin News


پلتفرم تجاری Robinhood کیف پول های رمزنگاری جدید خود را برای بیش از دو میلیون مشتری عرضه کرده است. علاوه بر این، ولاد تنف، مدیرعامل Robinhood اعلام کرد که این پلتفرم با شبکه لایتنینگ ادغام می‌شود تا هزینه‌های کمتری را برای مشتریان ما به ارمغان بیاورد.

بیش از 2 میلیون کاربر اکنون می توانند از کیف پول های رمزنگاری Robinhood استفاده کنند

پلتفرم تجاری محبوب Robinhood روز پنجشنبه در کنفرانس بیت کوین در میامی، فلوریدا، در مورد کیف پول های رمزنگاری جدید خود اطلاعیه داد. مدیر محصول Robinhood آپارنا چناپراگادا به اشتراک گذاشت:

ما برای هر فرد واجد شرایط موجود در لیست انتظار Wenwallets با بیش از دو میلیون نفر، کیف پول‌های رمزنگاری را عرضه کرده‌ایم.

این مدیر اجرایی افزود: «اکنون، همه مشتریان واجد شرایطی که در لیست انتظار ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند هر یک از ارزهای دیجیتال موجود در Robinhood را ارسال و دریافت کنند. این شرکت در ژانویه شروع به عرضه کیف پول های رمزنگاری شده خود برای مشتریان منتخب کرد.

با این حال، Chennapragada گفت: «به دلیل قوانین محلی، کیف پول‌های رمزنگاری هنوز در هاوایی، نوادا یا نیویورک در دسترس نیستند و در صورت تغییر به آن مشتریان اطلاع خواهیم داد.

ولاد تنف، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران رابینهود نیز اعلام کرد:

هدف ما این است که Robinhood را به قابل اعتمادترین و ساده ترین پلتفرم کریپتو تبدیل کنیم. ما هیجان زده هستیم که با ادغام با شبکه لایتنینگ، هزینه های کمتری را برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم.

پلتفرم معاملاتی در حال حاضر از خرید، فروش و داده های بازار بلادرنگ برای بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، بیت کوین sv (BSV)، dogecoin (DOGE)، اتریوم (ETH)، اتریوم کلاسیک (ETC) و لایت کوین (LTC). حامیان رمزارز Shiba inu از Robinhood درخواست کرده اند تا SHIB را لیست کند، اما این پلتفرم بارها گفته است که برای افزودن سکه های بیشتر عجله ندارد.

در اطلاعیه رابینهود در ادامه آمده است:

برخلاف برخی دیگر از پلتفرم‌های رمزنگاری، هیچ هزینه‌ای برای برداشت کریپتو از رابینهود وجود ندارد.

نظر شما در مورد راه اندازی کیف پول های رمزنگاری شده توسط Robinhood چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.