کیسه مخلوط برای فنی ین ژاپن

[ad_1] ین ژاپن پیش بینی فنی: مخلوط USD/JPY و EUR/JPY نکات گفتگو: USD/JPY چشم انداز فنی: خنثی EUR/JPY چشم انداز فنی: خنثی USD/JPY روند نزولی دست نخورده زیر 134.450. EUR/JPY الگوی گوه کلید حرکت بعدی را نگه می دارد. شمع چکشی در نکات هفتگی در شکست صعودی. پیشنهاد شده توسط زین وودا پیش بینی JPY

کد خبر : 303833
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کیسه مخلوط برای فنی ین ژاپن

[ad_1]

ین ژاپن پیش بینی فنی: مخلوط

USD/JPY و EUR/JPY نکات گفتگو:

  • USD/JPY چشم انداز فنی: خنثی
  • EUR/JPY چشم انداز فنی: خنثی
  • USD/JPY روند نزولی دست نخورده زیر 134.450.
  • EUR/JPY الگوی گوه کلید حرکت بعدی را نگه می دارد. شمع چکشی در نکات هفتگی در شکست صعودی.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز ین ژاپن

ین ژاپن پس از عملکرد قوی در فصل جشن با خوش بینی وارد سال جدید شد. این تغییر اقبال برای ارز پناهگاه امن در بحبوحه تغییر سیاست از سوی BoJ اتفاق افتاد که کریدور بازدهی اوراق قرضه دولتی را در اولین گام به سمت عادی سازی سیاست پولی گسترش داد.

هفته با رشد مثبت ین در برابر دلار آمریکا و یورو آغاز شد. EURJPY به پایین ترین نرخ ماه سپتامبر رسید در حالی که USDJPY به زیر سطح روانی 130.00 شکست و برای مدت کوتاهی به پایین ترین حد در 6 ماه گذشته رسید. خوش‌بینی به زودی محو شد و از آن زمان علی‌رغم تلاش‌های BoJ برای حمایت از ین، شاهد افزایش قابل توجهی برای یورو و دلار بودیم. هفته جدید چه خواهد آورد؟

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله USD/JPY

چشم انداز فنی

دلار آمریکا/JPY نمودار هفتگی

نمودار، نمودار خط توضیحات به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

از منظر فنی، نمودار هفتگی USD/JPY در حال چاپ یک شمع هفتگی صعودی است که به افزایش بیشتر در هفته آینده اشاره دارد. احتیاط باقی می ماند زیرا اقدامات اخیر قیمت نشان می دهد که گاوها نتوانسته اند فشار صعودی معنی داری را حفظ کنند، زیرا به نظر می رسد فعالان بازار از افزایش صعودی به عنوان فرصتی برای خرید شورت با قیمت بهتر استفاده می کنند.

USD/JPY نمودار روزانه

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

USD/JPY علیرغم شکست خط روند در این هفته، روزانه نزولی باقی می‌ماند، زیرا هنوز یک شمع روزانه بالاتر از نوسان قبلی در سطح 134.450 بسته نشده است. به نظر می رسد شمع روزانه جمعه به عنوان یک ستاره تیرانداز بسته می شود، جایی که سیگنال های ترکیبی چشم انداز هفته آینده را کمی چالش برانگیز می کند، زیرا بازه زمانی روزانه و هفتگی را در تضاد با یکدیگر قرار می دهد. یک فشار نزولی سطح روانی را در حدود 130.00 وارد بازی می کند و اگر شمع را زیر دسته 130.00 ببندیم، احتمال پایینی جدید وجود دارد.

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

از طرف دیگر، شکست بالای سطح 134.450 امکان حرکت بالاتر را برای آزمایش MA 200 روزه که در اطراف 136.400 قرار دارد و می تواند مقداری مقاومت ایجاد کند، باز می کند.

EUR/JPY نمودار هفتگی

نمودار، نمودار خط توضیحات به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

EUR/JPY در یک بازه زمانی هفتگی تقریباً مشابه است و یک شمع چکشی صعودی در هفته پیش رو به سمت صعود بیشتر می رود. باید دید آیا با توجه به موانع فنی پیش رو، شتاب کافی برای ادامه حرکت صعودی وجود دارد یا خیر.

EUR/JPY نمودار روزانه

نمودار، نمودار خط، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

در بازه زمانی روزانه، ما در یک الگوی گوه ای معامله می کنیم و اوج ها و کف های پایین تر را ایجاد می کنیم، در حالی که مقاومت در حال حاضر توسط MA 200 روزه ارائه می شود. به نظر می رسد شمع جمعه با ایده بسته شدن بالاتر از MA که می تواند اعتبار بیشتری را به شکست صعودی در هفته پیش رو اضافه کند، در حال معاشقه است. EUR/JPY در زیر نوسان بالاتر پایین قبلی در اطراف 142.700 نزولی باقی می ماند که با MA 100 روزه مطابقت دارد.

سناریوی جایگزینی که باید در نظر گرفته شود می‌تواند وقفه بالاتر از MA 200 روزه و آزمایش مجدد نوسان بالا پایین قبلی و MA 100 روزه باشد. با این حال، بدون بسته شدن شمع روزانه بالاتر از این سطح، EURJPY همچنان مستعد نزول بیشتر در هفته آینده است.

همانطور که می بینید، هر دو EURJPY و USDJPY هنگام بررسی بازه های زمانی هفتگی و روزانه که منجر به یک سوگیری خنثی می شود، پیام های متناقضی دارند و اگر در شروع هفته جدید شاهد شکست در هر دو جهت باشیم، منتظر بمانید و رویکردی را با سناریوهای جایگزین ارائه کنید.

منابع برای معامله گران

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. شاخص‌هایی برای ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های فصلی معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد بازار فارکس شده‌اند.

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.