کوین اولری می‌گوید با وجود رکود، هیچ رمزنگاری را نمی‌فروشد – «فقط باید آن را حل کنید» – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت‌کوین

کوین اولری، ستاره شارک تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، می‌گوید با وجود رکود بازار ارزهای دیجیتال، هیچ یک از ارزهای دیجیتال خود را نمی‌فروشد. “دراز مدت، شما فقط باید آن را تحمل کنید. شما باید درک کنید که دچار نوسان خواهید شد. کوین اولری: من چیزی نمی فروشم کوین اولری، ستاره کوسه تانک، در

کد خبر : 218951
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
کوین اولری می‌گوید با وجود رکود، هیچ رمزنگاری را نمی‌فروشد – «فقط باید آن را حل کنید» – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت‌کوین


کوین اولری، ستاره شارک تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، می‌گوید با وجود رکود بازار ارزهای دیجیتال، هیچ یک از ارزهای دیجیتال خود را نمی‌فروشد. “دراز مدت، شما فقط باید آن را تحمل کنید. شما باید درک کنید که دچار نوسان خواهید شد.

کوین اولری: من چیزی نمی فروشم

کوین اولری، ستاره کوسه تانک، در مصاحبه ای با اینسایدر که شنبه منتشر شد، درباره بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال صحبت کرد.

اولری در مورد آشفتگی بازار کریپتو گفت:

من چیزی نمی فروشم … درازمدت فقط باید آن را معده کنید. شما باید درک کنید که نوساناتی خواهید داشت و برخی از پروژه ها کار نمی کنند.

این نشریه اعلام کرد O’Leary در حال حاضر 32 موقعیت در فضای دارایی دیجیتال دارد. او همچنین سرمایه گذار استراتژیک Wonderfi Technologies است. پلتفرم کریپتو هفته گذشته مجوز مشروط برای عرضه سهام خود را در بورس اوراق بهادار تورنتو (TSX) دریافت کرد.

اولری در مصاحبه ای با Bankless که هفته گذشته منتشر شد، گفت که بزرگترین دارایی او در حال حاضر اتریوم و بیت کوین است. با این حال، او افزود: «من همچنین موقعیت بزرگی در USDC دارم [and] یک موقعیت بزرگ در FTX به عنوان یک سهام.” او علاوه بر این چند ضلعی و سولانا را ذکر کرد. او با تاکید بر اهمیت تنوع، حدود هشت هفته پیش گفت که دارایی های رمزنگاری او تقریباً 21 درصد از سبد سهام او بود. اکنون این رقم به حدود 18 درصد کاهش یافته است و توضیح داد:

یک اصلاح بزرگ در بازار وجود دارد، اما باید بینی خود را نگه دارید و به نوسانات عادت کنید.

ستاره شارک تانک توضیح داد که فروپاشی اخیر کریپتو، مانند فروپاشی ارزهای دیجیتال terra (LUNA) و الگوریتمی استیبل کوین terrausd (UST)، درس های ارزشمندی را به سرمایه گذاران ارائه می دهد.

وی با تاکید بر اینکه “برای آموزش و بلوغ بازار مهم است”، گفت: از بین رفتن UST “به همه آموزش داد که این راه برای ساخت یک استیبل کوین نیست.”

اولری اضافه کرد که سقوط یک رمز ارز تاثیر زیادی بر بازارهای مالی جهانی ندارد. او نظر داد:

این چیزی نیست، یک خطای گرد کردن در زمینه یک ثروت مستقل. این برای سرمایه گذاران بد است، اما آنها به بازار آموزش داده اند که چه کارهایی را انجام ندهند. این چیز خوبی است.

آقای Wonderful گفته است که تریلیون‌ها دلار به ارزهای دیجیتال سرازیر می‌شود «زمانی که سیاست‌گذاری را دریافت کنیم و تنظیم‌کننده مقررات را تنظیم کند». او همچنین بر این باور است که رمزارز در 10 سال آینده دوازدهمین بخش اقتصاد ایالات متحده خواهد بود.

نظر شما در مورد نظرات کوین اولری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.