کمیته ای از طلبکاران سلسیوس با فروش استیبل کوین کش خود با درجه سانتیگراد مخالفت می کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1] کمیته ای از طلبکاران بدون وثیقه ناشی از پرونده ورشکستگی سلسیوس، درخواستی را به دادگاه ارائه کرده است تا از فروش دارایی های استیبل کوین شرکت توسط وام دهنده رمزارز منحل شده جلوگیری کند. اعتراض کتبی گروه طلبکاران به فروش به دنبال اعتراض تعدادی از رگولاتورهای اوراق بهادار است که در 29 سپتامبر ثبت

کد خبر : 273933
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۳:۰۰
کمیته ای از طلبکاران سلسیوس با فروش استیبل کوین کش خود با درجه سانتیگراد مخالفت می کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

کمیته ای از طلبکاران بدون وثیقه ناشی از پرونده ورشکستگی سلسیوس، درخواستی را به دادگاه ارائه کرده است تا از فروش دارایی های استیبل کوین شرکت توسط وام دهنده رمزارز منحل شده جلوگیری کند. اعتراض کتبی گروه طلبکاران به فروش به دنبال اعتراض تعدادی از رگولاتورهای اوراق بهادار است که در 29 سپتامبر ثبت شد.

اعتراض طلبکاران به فروش 23 میلیون دلاری استیبل کوین با درجه سانتیگراد

در 15 سپتامبر، شرکت وام دهنده ارز دیجیتال سلسیوس درخواستی را به دادگاه ورشکستگی ارائه کرد تا مجوز فروش 23 میلیون دلار استیبل کوین را دریافت کند. پرونده دادگاه در تلاش برای دسترسی به ذخیره استیبل کوین به دنبال یک ضبط جلسه تمام دستی به بیرون درز کرد که نشان می داد سلسیوس می خواهد یک طرح احیا را انجام دهد. سپس، دو هفته پس از درخواست دادگاه در 15 سپتامبر برای استیبل کوین‌ها، مقامات اوراق بهادار ایالتی از ورمونت و تگزاس درخواست‌هایی مبنی بر مخالفت با سلسیوس در دستیابی استیبل کوین ارائه کردند.

هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس (TSSB) گفت که درخواست سلسیوس برای کش استیبل کوین “نامناسب” است. «بدهکاران نمی‌توانند در این طرح نحوه چگونگی آن را فاش کنند [many stablecoins] فروخته خواهد شد، و اینکه چگونه درآمدزایی از استیبل کوین در نهایت به نفع املاک ورشکستگی و بسیاری از طلبکاران مصرف کننده بدهکاران است.» اعتراض TSSB توضیح می دهد.

در 25 اکتبر 2022، کمیته رسمی طلبکاران سلسیوس بدون وثیقه در درخواست خود تاکید کرد که درخواست فروش استیبل کوین “در حال حاضر نباید تایید شود.” این کمیته معتقد است که مالکیت مورد مناقشه وجود دارد زیرا طلبکاران خاص معتقدند که سکه ها متعلق به مشتریان سلسیوس هستند. با این حال، شرایط خدمات رسمی سلسیوس (ToS) توضیح می‌دهد که «ناشناخته است که با دارایی‌های دیجیتال شما چگونه رفتار می‌شود و در صورتی که شما، درجه سانتیگراد یا هر متولی شخص ثالث مشمول این دارایی‌های دیجیتالی شوید، چه حقوقی خواهید داشت. یک پرونده ورشکستگی.»

علاوه بر این، ToS بیشتر توضیح می دهد:

[Customers grant Celsius] تمام حقوق و عنوان مربوط به هر گونه دارایی برای استفاده به صلاحدید خود.

“نه کلیدهای شما، نه سکه های شما”

علی‌رغم حروف ریز و درشت استفاده شده در ToS سلسیوس، کمیته رسمی بستانکاران سلسیوس بدون وثیقه فکر می‌کند که درجه سانتیگراد باید ثابت کند که استیبل کوین‌ها در واقع متعلق به دارایی هستند. طلبکاران می‌خواهند استدلال‌ها و شواهدی را ببینند که صراحتاً نشان دهد که دارایی‌ها متعلق به درجه سانتیگراد است، زیرا طلبکاران از صمیم قلب معتقدند که “بدهکاران هیچ مدرکی برای حمایت از درخواست خود ارائه نکرده‌اند.”

پرونده ورشکستگی درجه سانتیگراد هموار نبوده و تقریباً در هر مرحله مخالفت هایی با تصمیمات شرکت وجود دارد. با این حال، در 17 آگوست، دادگاه درخواستی را که درجه سانتیگراد برای به دست آوردن ذخایر بیت کوین این شرکت از عملیات استخراج شرکت به دست آورده بود، تأیید کرد.

طلبکاران نامه هایی به دادگاه نوشته اند و از قاضی درخواست کرده اند که وجوه نگهداری شده توسط سلسیوس را به مشتریان بازگرداند. در مورد استیبل کوین ها، یک زن که 50000 USDC را از دست داد، در نامه ای نوشت که معتقد است با دارایی های استیبل کوین او باید در طی مراحل ورشکستگی رفتار متفاوتی داشت.

برچسب ها در این داستان

23 میلیون دلار استیبل کوین، ورشکستگی، دادگاه ورشکستگی، سلسیوس، مدیر عامل شرکت الکس ماشینسکی، وام دهنده رمز ارزهای سلسیوس، فصل 11 ورشکستگی، بازپرس دادگاه، پرونده های دادگاه، امین دادگاه، طلبکاران، اعتراض طلبکاران، وام دهنده رمزنگاری، بازرس، ورشکستگی، قاضی مارتین گلن، سازماندهی مجدد، Shoba Pillay، منطقه جنوبی نیویورک، استیبل کوین، تنظیم کننده اوراق بهادار ایالتی، هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس، TSSB، VDFR، بخش مقررات مالی ورمونت، ویلیام هرینگتون

نظر شما در مورد پیشنهاد کمیته رسمی طلبکاران سلسیوس بدون وثیقه در اعتراض به فروش 23 میلیون دلاری استیبل کوین توسط سلسیوس چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.