کمک های بشردوستانه کانادا به اوکراین

در 25 فوریه 2022، کانادا اعلام کرد که کمک های مالی افراد کانادایی را به بحران انسانی اوکراین صلیب سرخ کانادا حداکثر تا سقف 10 میلیون دلار تطبیق می دهد. در 10 مارس 2022، کانادا اعلام کرد که این مبلغ حداکثر تا 30 میلیون دلار افزایش خواهد یافت. به این ترتیب مجموع بودجه اختصاص داده

کد خبر : 177719
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۴۴
کمک های بشردوستانه کانادا به اوکراین


در 25 فوریه 2022، کانادا اعلام کرد که کمک های مالی افراد کانادایی را به بحران انسانی اوکراین صلیب سرخ کانادا حداکثر تا سقف 10 میلیون دلار تطبیق می دهد. در 10 مارس 2022، کانادا اعلام کرد که این مبلغ حداکثر تا 30 میلیون دلار افزایش خواهد یافت.

به این ترتیب مجموع بودجه اختصاص داده شده کانادا به اوکراین برای کمک های بشردوستانه تا به امروز در سال 2022 به 145 میلیون دلار می رسد. این شامل 15 میلیون دلار اولیه اعلام شده در ژانویه و 100 میلیون دلار اعلام شده در 1 مارس است که 50 میلیون دلار آن به شرکای باتجربه ای که دارای ظرفیت هستند اختصاص داده شده است. برای افزایش مقیاس عملیات و انعطاف پذیری برای رفع نیازهای جمعیت آواره متحرک. این شرکا همچنین انعطاف پذیری برای استفاده از این پول برای پاسخگویی به نیازها در اوکراین و در سراسر منطقه، از جمله برای حمایت از تلاش‌ها برای استقبال از جمعیت پناهندگان در کشورهای همسایه را دارند. این بودجه به شرح زیر توزیع می شود.

HelpAge کانادا: 2 میلیون دلار

این بودجه به ارائه کمک های غذایی، اقلام غیرغذایی اضطراری، بسته های بهداشتی، دسترسی به آب آشامیدنی سالم و حمایت روانی اجتماعی و کمک به پاسخگویی به نیازهای حفاظتی سالمندان و خانواده های آنها کمک می کند. همچنین تجهیزات و مواد مصرفی بهداشتی را در اختیار مراکز درمانی قرار خواهد داد.

فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر: 2.5 میلیون دلار

این بودجه از جوامع ملی صلیب سرخ در ارائه کمک های یکپارچه، از جمله از طریق ارائه سرپناه، حمایت معیشتی و پول نقد مطابق با درخواست فدراسیون بین المللی صلیب سرخ حمایت می کند.

صندوق بشردوستانه اوکراین (UHF) دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد: 8 میلیون دلار

UHF بودجه را برای کمک به جوامعی که به آب، سرپناه، غذا و سایر نیازهای اساسی نیاز دارند، از جمله از طریق سازمان های غیردولتی و فعالان بشردوستانه محلی در داخل اوکراین، اختصاص می دهد. کمک‌های UHF از طیف گسترده‌ای از سازمان‌ها در خط مقدم واکنش به وضعیت فعلی در اوکراین حمایت می‌کند تا اطمینان حاصل شود که این بودجه به افرادی که بیشترین نیاز را دارند، در مواقع نیاز می‌رسانند.

Save the Children Canada: 2 میلیون دلار

این بودجه برای حمایت از کودکان بدون همراه و جدا شده استفاده خواهد شد. سلامت روان و حمایت روانی اجتماعی از کودکان، مراقبان و کارکنان بشردوستانه؛ پول نقد و کوپن برای رفع نیازهای اساسی؛ و اقلام غیر خوراکی از جمله تجهیزات حفاظت فردی و کیت های بهداشتی و وقار.

SOS Children’s Villages کانادا: 2 میلیون دلار

این بودجه از خدمات حفاظتی برای کودکان آسیب دیده از بحران، از جمله کودکان بدون همراه و جدا شده حمایت می کند. همچنین سرپناه اضطراری، اقلام غیر غذایی، تغذیه و خدمات بهداشتی و همچنین دسترسی به آب آشامیدنی سالم و مواد بهداشتی را فراهم می کند.

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان (UNHCR): 6 میلیون دلار

این کمک مالی به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد امکان می دهد تا عملیات خود را، همانطور که در طرح واکنش به پناهندگان سازمان ملل متحد در نظر گرفته شده است، از جمله با ارائه سرپناه، اقلام امدادی اضطراری، کمک نقدی، و سلامت روانی و حمایت روانی اجتماعی برای کسانی که از اوکراین فرار کرده اند، از جمله افرادی که دارای شرایط ویژه هستند، افزایش دهد. نیازها، مانند کودکان بدون همراه.

برنامه جهانی غذا (WFP): 25 میلیون دلار

این بودجه به WFP کمک می کند تا کمک های غذایی و عملیات لجستیکی حیاتی را در داخل اوکراین افزایش دهد و ظرفیت حمل و نقل را برای حفظ تداوم زنجیره تامین مواد غذایی امکان پذیر کند.

سازمان بهداشت جهانی (WHO): 1.5 میلیون دلار

این بودجه از تلاش‌های WHO برای خرید و تحویل لوازم پزشکی فوری، توسعه زنجیره‌های تامین برای تسهیل در ارائه بدون اختلال تجهیزات پزشکی و کیت‌های پزشکی به اوکراین و اطمینان از دسترسی به امکانات مراقبت‌های بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی بشردوستانه حمایت می‌کند.

CANADEM: 500000 دلار

این بودجه به CANADEM اجازه می دهد تا از استقرار کارشناسان بشردوستانه برای تکمیل موقعیت های کوتاه مدت افزایش ظرفیت با آژانس های سازمان ملل متحد که در اوکراین و کشورهای همسایه کمک های بشردوستانه ارائه می کنند، حمایت کند.

تاثیر: 500000 دلار

این بودجه به IMPACT اجازه می‌دهد تا اطلاعات، ابزار و داده‌های ضروری را برای افزایش ظرفیت بازیگران بشردوستانه برای تصمیم‌گیری مبتنی بر شواهد در چارچوب پیچیده بحران فراهم کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.