کمک به اوکراین سرمایه‌گذاری است، نه صدقه!

به گزارش وبسایت روزنامه هیل، میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت مجلس سنای آمریکا در بیانیه‌ای در نخستین سالگرد حمله روسیه به اوکراین گفت که منافع امنیت ملی آمریکا با ثبات و امنیت اروپا و جلوگیری از پیشروی روسیه در این قاره گره خورده است. او گفت: همانطور که من و دیگر جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان گفته‌ایم،

کد خبر : 325030
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
کمک به اوکراین سرمایه‌گذاری است، نه صدقه!



به گزارش وبسایت روزنامه هیل، میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت مجلس سنای آمریکا در بیانیه‌ای در نخستین سالگرد حمله روسیه به اوکراین گفت که منافع امنیت ملی آمریکا با ثبات و امنیت اروپا و جلوگیری از پیشروی روسیه در این قاره گره خورده است.

او گفت: همانطور که من و دیگر جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان گفته‌ایم، کمک آمریکا و ناتو به تامین قدرت دفاعی مردم اوکراین، از جنس خیریه نیست. این یک سرمایه‌گذاری مستقیم در راستای منافع ملی اصلی خودمان است.

وی افزود که آمریکا عمدتا تسلیحات قدیمی خود را به اوکراین فرستاده و حالا این فرصت را دارد که جای خالی این سلاح‌ها را با نسخه‌های به‌روزتر پر کند.

او گفت: اگر به پوتین اجازه دهیم که ثبات اروپا را بر هم زده و به دلخواه خود به قتل و تجاوز بپردازد، هزینه‌های مالی و امنیتی آن برای آمریکا در دراز مدت به مراتب بیشتر از این سهم ناچیز از تولید ناخالص داخلی است که تا امروز به اوکراین اختصاص داده‌ایم.

او از کاخ سفید و متحدان آمریکا خواست در تضمین «سرعت متناسب» کمک‌های خود به اوکراین و سرمایه‌گذاری در قدرت نظامی خودشان، قاطعانه‌تر عمل کنند. به گفته این سناتور آمریکایی، تجربه نشان داده که ضعف و تعلل باعث می‌شود ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه دست به کار شود.

میچ مک‌کانل گفت: راه صلح این است که سریعاً هرچه را که اوکراین نیاز دارد تا به پیروزی که برای خود تعریف کرده برسد، در اختیارش قرار دهیم.

این عضو جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا گفت که در یک هفته گذشته به همراه دیگر سناتورهای جمهوری‌خواه با متحدان آمریکا دیدار داشته تا به آن‌ها تضمین دهد که واشنگتن برای تقویت اتحاد ناتو، به سرمایه‌گذاری در توان نظامی خود ادامه داده و همچنین برای کاستن از باری که بر دوش آمریکاست، دیگر اعضای ناتو را به افزایش سرمایه‌گذاری در قدرت دفاعی خودشان تشویق خواهد کرد.

هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در آمریکا حمایت گسترده‌ای از کمک به اوکراین به عمل آورده‌اند، اما برخی از اعضای جمهوری‌خواه کنگره آمریکا – از جمله مارجری تیلور گرین – خواستار پایان کمک به اوکراین شده‌اند.

گرین هفته گذشته در آستانه یک سالگی جنگ اوکراین در توییتر نوشت: ما برای تامین مخارج جنگ کشورهای خارجی مالیات نمی‌دهیم، کشورهایی که حتی عضو ناتو هم نیستند.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.