کمتر از 400 روز تا نصف شدن یارانه پاداش بلاک – اخبار بلاک چین بیت کوین

[ad_1] طبق آمار فعلی، شبکه بیت کوین کمتر از 56000 بلاک و کمتر از 400 روز تا نصف شدن پاداش بعدی فاصله دارد. پس از هاوینگ بعدی، پاداش بلاک 50 درصد کاهش می یابد و یارانه بلاک فعلی 6.25 بیت کوین به 3.125 بیت کوین در هر بلوک پس از هاوینگ کاهش می یابد. علاوه

کد خبر : 339957
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
کمتر از 400 روز تا نصف شدن یارانه پاداش بلاک – اخبار بلاک چین بیت کوین

[ad_1]

طبق آمار فعلی، شبکه بیت کوین کمتر از 56000 بلاک و کمتر از 400 روز تا نصف شدن پاداش بعدی فاصله دارد. پس از هاوینگ بعدی، پاداش بلاک 50 درصد کاهش می یابد و یارانه بلاک فعلی 6.25 بیت کوین به 3.125 بیت کوین در هر بلوک پس از هاوینگ کاهش می یابد. علاوه بر نزدیک‌تر شدن نصف شدن بیت کوین، انتظار می‌رود که شبکه لایت کوین شاهد نصف شدن پاداش بلاک در سال جاری در یا حدود 3 آگوست باشد.

پاداش بیت کوین نصف اینچ نزدیکتر. انتظار می رود لایت کوین در ماه آگوست، پاداش بلوک خود را کاهش دهد

از 29 مارس 2023، 395 روز تا نصف شدن بعدی بیت کوین باقی مانده است، که قرار است در هر نقطه ای بین 21 تا 28 آوریل 2024، با سرعت بازه بلاک ده دقیقه در هر بلوک رخ دهد. در حال حاضر، کمتر از 56000 بلوک برای استخراج باقی مانده است تا زمانی که یارانه پاداش بلوک به نصف کاهش یابد. بسته به سرعت زمان بلوک، تاریخ تخمینی ماه آوریل ممکن است تغییر کند.

شبکه بیت کوین پاداش بلاک خود را در هر 210000 بلاک استخراج شده نصف می کند و اگر بلاک ها با نرخ متوسط ​​حدود ده دقیقه استخراج شوند، هر نصف کردن تقریباً هر چهار سال یکبار انجام می شود. اولین هاوینگ در 28 نوامبر 2012 در ارتفاع بلوک 210000 انجام شد. نصف شدن پاداش بعدی در 9 ژوئیه 2016 و دیگری در 11 می 2020 اتفاق افتاد. پس از نصف شدن آوریل 2024، انتظار می‌رود که نصف پنجم در سال 2028 رخ دهد.

با استفاده از نرخ ارز امروزی بیت کوین، پاداش فعلی 6.25 بیت کوین، بدون احتساب هزینه های شبکه، کمی بیش از 177000 دلار در هر بلوک است. اگر زمانی که پاداش به 3.125 بیت کوین نصف شود، قیمت بیت کوین ثابت بماند، پاداش بلاک 88500 دلار به ازای هر بلوک خواهد بود. البته، ماینرهای بیت کوین و شرکت کنندگان در شبکه انتظار دارند که قیمت بیت کوین تا زمان نصف شدن بعدی افزایش یابد.

صرف نظر از قیمت بیت کوین در آن زمان، درآمد ماینرها به نصف کاهش می یابد و آنها باید مطابق با آن تعدیل کنند. نرخ تورم بیت کوین در سال در حال حاضر 1.71 درصد است و پس از رویداد نصف شدن بعدی، به 0.84 درصد کاهش می یابد. در طول 2016 بلاک اخیر استخراج شده، معیارها نشان می‌دهند که میانگین هش ریت شبکه حدود 338.3 اگزاهش در ثانیه (EH/s) بوده است و اخیراً، هش ریت به 400 EH / ثانیه رسیده است.

در حالی که انتظار می رود نصف شدن بیت کوین در کمتر از 400 روز اتفاق بیفتد، نصف شدن پاداش لایت کوین در سال جاری تخمین زده می شود. با توجه به زمان بلاک فعلی LTC، شبکه لایت کوین در 3 آگوست 2023 به نصف کاهش می یابد. پاداش های لایت کوین از 12.5 LTC به 6.25 LTC کاهش می یابد و تقریباً 11.4 میلیون بلاک LTC برای استخراج باقی مانده است. اگرچه این مقدار کاملاً نصف نشده است، طبق آمار فعلی انتظار می‌رود شبکه دش در 84 روز شاهد کاهش پاداش باشد. پس از کاهش، پاداش از 2.763 DASH به 2.566 DASH کاهش می یابد.

برچسب ها در این داستان

نصف شدن 2024، 2028 هاوینگ، 210000 بلاک، بیت کوین (BTC)، نصف شدن بیت کوین، نصف کردن پاداش بلوک، بلاک ها، بلاک های باقی مانده، BTC، نصف شدن بیت کوین، گردش، خط تیره، EH/s، Exahash، نصف کردن، نصف کردن بیت کوین، هاشرت، تورم، نرخ تورم، لایت کوین، LTC، کاهش، نصف کردن پاداش، کاهش پاداش، کمبود

نظر شما در مورد نصف شدن آینده بلاک چین بیت کوین چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.