ابوالفضل مهدیپور در گفتوگو با ایسنا، با بیان اینکه گردشگری آبی نعمتی خدادادی است ولی ما کمترین بهره را از آن میبریم گفت: ما سدهای بیشماری در استان خوزستان داریم که باید با استفاده از آنها در فصل تابستان از سراسر کشور و نقاط جهان گردشگر جذب کنیم.
دوستدار میراث فرهنگی شوشتر ادامه داد: بیشترین تلاش ما روی تبلیغات اماکن شوشتر است. در حالی که فرصتهای بیشماری در استان خورستان همچون گردشگری آبی در فصل گرما وجود دارد.
او معتقد است: ما میتوانیم با استفاده از تبلیغات برای جاذبههای گردشگری مانند رودخانهها و سدها گردشگر جذب کنیم.
مهدیپور با بیان اینکه در شوشتر و دزفول جذب گردشگری شروع شده اما باز هم کم است پیشنهاد کرد: میتوان با استفاده از نیروهای تخصصی، سرمایهگذاری، اعطای تسهیلات به بخش خصوصی در حوزه گردشگری آبی و همچنین آموزش افراد در این حوزه در کنار گردشگری آبی گردشگری تفریحی، مذهبی، غذا، بافت تاریخی و… را توسعه دهیم.
وی اضافه کرد: میتوانیم با برگزاری جشنواره در کنار رودخانه کارون که کمترین بهره از آن برده میشود، با آموزش قایقرانی و ورزشهای آبی علاقهمندان را از سراسر کشور جذب کنیم.
این دوستدار میراث فرهنگی معتقد است: کمترین تبلیغات گردشگری در حوزههای گردشگری آبی، تاریخی و مذهبی است. بنابراین لازم است ظرفیتهای گردشگری آنها به بازدیدکنندگان و گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.
ابوالفضل مهدیپور در گفتوگو با ایسنا:
«بند میزان» میزان نیست
درخواست مرمت «قلعه سلاسل» شوشتر براساس عکسهای قدیمی
شوشتر با این همه قدمت و شهرت موزه ندارد
انتهای پیام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰