کلیپ جدید Venom 2 اولین ملاقات ادی و کلتوس را به نمایش می‌گذارد

[ad_1] کانال یوتیوب BD Horror Trailers and Clips ساعاتی قبل کلیپ جدید Venom 2 را به اشتراک گذاشت که روی ملاقات ادی براک و کلتوس کسدی در زندان تمرکز دارد. کمیک بوک‌های مرد عنکبوتی ابرشرورهای زیادی را در خود جای داده که یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین‌هایش ونوم است. این شخصیت نخستین بار در شماره

کد خبر : 108053
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
کلیپ جدید Venom 2 اولین ملاقات ادی و کلتوس را به نمایش می‌گذارد

[ad_1]

کانال یوتیوب BD Horror Trailers and Clips ساعاتی قبل کلیپ جدید Venom 2 را به اشتراک گذاشت که روی ملاقات ادی براک و کلتوس کسدی در زندان تمرکز دارد.

کمیک بوک‌های مرد عنکبوتی ابرشرورهای زیادی را در خود جای داده که یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین‌هایش ونوم است. این شخصیت نخستین بار در شماره ۲۵۲ کمیک بوک The Amazing Spider-Man معرفی شد و تا رونمایی کاملش در شماره ۳۰۰ رخ دهد. ونوم در واقع یک انگل فضایی است که خود را به یک میزبان، معمولا انسان چسبانده و از طریقش تغذیه می‌کند. او همچنین بسته به انسانی که با آن ادغام شده، قابلیت‌ها و قدرت‌های مختلفی را اهدا می‌کند. در ضمن، ونوم در ابتدا یکی از ابرشرورها بود اما با گذر زمان به یک ضدقهرمان تبدیل شد.

ونوم نخستین اقتباس سینمایی خود را در سال ۲۰۱۸ میلادی دریافت کرد. این فیلم با وجود بازخوردهای نه چندان امیدبخش فروش بالایی را در باکس آفیس جهانی به ثبت رساند تا سونی پیکچرز و مارول اینترتینمنت به ساخت قسمت دوم چراغ سبز نشان دهند. Venom همچنین آغازگر دنیایی سینمایی Sony’s Spider-Man Universe است که ظاهرا ارتباط تنگانگی با فرنچایز Marvel Cinematic Universe داشته و در آینده شاهد کراس اورشان خواهیم بود. در ضمن، قسمت دوم Venom: Let There Be Carnage نامگذاری شده و همان‌طور که از اسمش می‌توان حدس زد، تقابل ونوم و کارنیج را به تصویر می‌کشد.

کانال یوتیوب BD Horror Trailers and Clips چندی پیش کلیپ جدید Venom 2 را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت که نزدیک به یک دقیقه زمان داشته و ملاقات ادی براک و کلتوس کسدی را به نمایش می‌گذارد. کلتوس، یک قاتل زنجیره‌ای بوده و در آستانه اعدام قرار دارد. او به عنوان آخرین درخواست خود می‌خواهد با ادی گفتگو داشته باشد. اگرچه پروتاگونیست داستان یک روزنامه‌نگار است، تمایلی به گفتگو با او ندارد. با این حال، کارآگاه مولیگان ادی را مجبور می‌کند به ملاقات برود. مولیگان امیدوار است کسدی در جریان گفتگو اطلاعات بیشتری را از جنایت‌هایش به اشتراک بگذارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.