کلیپ جدید Resident Evil 2021 منتشر شد؛ مقایسه طراحی زامبی‌ها در فیلم و بازی

[ad_1] سونی پیکچرز اخیرا کلیپ جدید Resident Evil 2021 را در کانال یوتیوب خود قرار داده که طراحی زامبی‌ها در فیلم و بازی را مقایسه می‌کند. استودیوها معمولا سعی می‌کنند بین سری فیلم‌ها و ریبوت آن فاصله بیاندازند اما چنین گزاره‌ای در قبال کنستانتین فیلم صدق نمی‌کند. در حالی که Resident Evil: The Final Chapter

کد خبر : 132285
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
کلیپ جدید Resident Evil 2021 منتشر شد؛ مقایسه طراحی زامبی‌ها در فیلم و بازی

[ad_1]

سونی پیکچرز اخیرا کلیپ جدید Resident Evil 2021 را در کانال یوتیوب خود قرار داده که طراحی زامبی‌ها در فیلم و بازی را مقایسه می‌کند.

استودیوها معمولا سعی می‌کنند بین سری فیلم‌ها و ریبوت آن فاصله بیاندازند اما چنین گزاره‌ای در قبال کنستانتین فیلم صدق نمی‌کند. در حالی که Resident Evil: The Final Chapter هنوز اکران خود را به انتها نرسانده بود، ریبوت فیلم‌های رزیدنت اویل در فاز پیش‌تولید قرار داشت. با گذشت حدودا دو سال، جاناتان رابرتز (Johannes Roberts) به پروژه پیوست تا وظیفه نویسندگی و کارگردانی را بر عهده داشته باشد. او اصالتا انگلیسی بوده و از آن دسته فیلمسازانی است که روی ژانر ترسناک تمرکز دارد.

شش‌گانه رزیدنت اویل که بین سال‌های ۲۰۰۲ الی ۲۰۱۶ میلادی اکران شد، داستانی کاملا متفاوت از بازی‌ها را به تصویر می‌کشد اما Resident Evil: Welcome to Raccoon City بر پایه نسخه اول و دوم سری بازی‌ها ساخته شده است. اتفاقات در سال ۱۹۹۸ میلادی جریان داشته و شهر راکون در پی شیوع ویروس مرگبار در آستانه فروپاشی قرار دارد. در چنین شرایطی، گروهی از نیروهای استارز به عمارت اسپنسر فرستاده می‌شود تا ناپدید شدن گروه قبلی را بررسی کند. در سوی دیگر ماجرا هم کلر ردفیلد و لئون اس. کندی قرار دارند که به واسطه یک منبع از آزمایشات نامتعارف شرکت آمبرلا مطلع شده و می‌خواهند مدارک کافی برای افشای اقداماتشان جمع‌آوری کنند.

سونی پیکچرز ساعاتی قبل کلیپ جدید Resident Evil 2021 را در کانال یوتیوب خود قرار داده است. این ویدیو کمتری از یک دقیقه زمان داشته و طراحی انواع زامبی‌ها در فیلم و بازی را مقایسه می‌کند. در ابتدای کلیپ جاناتان رابرتز را می‌بینیم که جلوی دوربین حضور یافته و تاکید می‌کند تعداد زیادی از زامبی‌های پرطرفدار در فیلم حاضر هستند. او در ادامه می‌گوید از یک سو می‌خواسته به بازی‌های رزیدنت اویل وفادار مانده و از سوی دیگر می‌خواسته موارد جدیدی را به طراحی‌هایشان اضافه کند. رابرتز همچنین می‌گوید برای به تصویر کشیدن زامبی‌ها از سیاهی لشکر استفاده نکرده، بلکه از بازیگران حرفه‌ای بهره برده تا رفتارشان واقع‌گرایانه باشد. در انتها هم صحبت‌هایی پیرامون لیزا ترور و لیکر را می‌شنویم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.