کلمبیا از ریپل لجر برای صدور گواهینامه های ثبت زمین استفاده می کند – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1] دولت کلمبیا سیستم جدیدی را اعلام کرد که به آن اجازه می دهد از ریپل لجر برای ذخیره و احراز هویت عناوین دارایی استفاده کند. این سیستم که توسط یک شرکت شخص ثالث به نام Peersyst Technology توسعه داده شده است، با هدف اجازه دادن به آژانس ملی زمین اجازه می دهد تا تعداد

کد خبر : 224872
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کلمبیا از ریپل لجر برای صدور گواهینامه های ثبت زمین استفاده می کند – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1]

دولت کلمبیا سیستم جدیدی را اعلام کرد که به آن اجازه می دهد از ریپل لجر برای ذخیره و احراز هویت عناوین دارایی استفاده کند. این سیستم که توسط یک شرکت شخص ثالث به نام Peersyst Technology توسعه داده شده است، با هدف اجازه دادن به آژانس ملی زمین اجازه می دهد تا تعداد رکورد زمین را برای شهروندان صادر کند.

کلمبیا برای ثبت عنوان زمین در ریپل لجر

در حالی که کاربردهای اصلی فناوری بلاک چین در حال حاضر به دارایی هایی با ارزش معاملاتی مانند ارزهای دیجیتال مرتبط است، شرکت ها و دولت هایی هستند که از آن برای استفاده های دیگر استفاده می کنند. دولت کلمبیا از بلاک چین دارایی XRP، ریپل لجر، برای کمک به صدور عنوان زمین در کشور استفاده خواهد کرد.

را اعلامیه توسط Peersyst Technology، یک شرکت شخص ثالث که با Ripple برای تکمیل اجرای دیجیتالی ثبت ملی زمین همکاری می‌کرد، ساخته شد. این شرکت اعلام کرد:

راه حلی که برای AgenciaTierras پیاده سازی شده است مبتنی بر xrpstamp است که امکان ثبت دارایی های دیجیتال را در XRPL و تأیید صحت آنها با QRCode فراهم می کند.

این بدان معناست که سیستم جدید امکان صدور اسناد مربوط به زمین و تأیید صحت آنها را بدون نیاز به اشخاص ثالث برای فرآیند فراهم می کند.


اهداف و پروژه های مرتبط

این پروژه شامل راه حل مبتنی بر ریپل برای کمک به عادی سازی وضعیت بسیاری از مالکان زمین است که هنوز اسنادی برای تأیید مالکیت خود بر زمینی که در آن زندگی می کنند ندارند. از این نظر، Peersyst Technology اعلام کرد که این راه حل با هدف صدور گواهینامه بیش از 100000 داوری زمین در کوتاه مدت، برای تضمین اعتماد به راه حل اتخاذ شده توسط کلمبیا است.

پروژه های مشابه دیگری در Latam وجود دارد که به دنبال استفاده از بلاک چین برای اهداف مختلف دولت هستند. شبکه بلاک چین برزیل، پروژه ای که به دنبال ایجاد زیرساختی مشترک برای مؤسسات برای ایجاد برنامه ها است، با هدف بهبود شفافیت عملکرد دولت با استفاده از بلاک چین برای ثبت هر تعامل است.

به طور مشابه، یک لایحه ارز دیجیتال تصویب شده توسط مجلس ملی پاناما، که تا حدی توسط رئیس جمهور لورنتینو کورتیزو به دلیل نگرانی های پولشویی وتو شد، شامل ابتکاری برای ایجاد یک سیستم شناسه مبتنی بر بلاک چین برای تسهیل دسترسی به خدمات مرتبط با ID برای مخاطبان گسترده تر بود. کشور.

کلمبیا نیز اخیراً اولین گام‌ها را برای تنظیم صرافی‌های ارزهای دیجیتال با لایحه‌ای که در اولین بحث خود توسط کنگره کلمبیا تصویب شد، برداشته است.

نظر شما در مورد استفاده از ریپل لجر برای ثبت زمین در کلمبیا چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.