کلمبیایی‌ها برای مسدود کردن وجوه خود علیه بایننس اقدام قانونی می‌کنند – بیت‌کوین نیوز

مسدود شدن حسابی که بیش از پنج ماه پیش به دلیل مسائل پولشویی رخ داد، برخی از کاربران کلمبیایی Binance را بر آن داشت تا اقدامات قانونی را علیه صرافی در این کشور آغاز کنند. بر اساس گزارش‌ها، وجوه مسدود شده بیش از یک میلیون دلار است و پس از تحقیقات FIOD، ناظر مبارزه با

کد خبر : 182054
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کلمبیایی‌ها برای مسدود کردن وجوه خود علیه بایننس اقدام قانونی می‌کنند – بیت‌کوین نیوز


مسدود شدن حسابی که بیش از پنج ماه پیش به دلیل مسائل پولشویی رخ داد، برخی از کاربران کلمبیایی Binance را بر آن داشت تا اقدامات قانونی را علیه صرافی در این کشور آغاز کنند. بر اساس گزارش‌ها، وجوه مسدود شده بیش از یک میلیون دلار است و پس از تحقیقات FIOD، ناظر مبارزه با پولشویی هلند، این وجوه به جرایم مالی مرتبط است.

انسداد حساب Binance باعث اقدام قانونی در کلمبیا می شود

بایننس پس از مسدود کردن حساب‌های گروهی از شهروندان که ظاهراً فعالیت‌هایشان به تحقیقات پولشویی از سوی FIOD، سرویس اطلاعات مالی و تحقیقات هلند مرتبط بوده، در کلمبیا با مشکلات قانونی مواجه شده است. بر اساس گزارش‌ها، ارزش رمزارز مسدود شده در این حساب‌ها در مجموع بیش از یک میلیون دلار است و کاربران از پنج ماه پیش قادر به انتقال وجوه نیستند.

برخی از کاربران خاطرنشان کردند که قربانی مصادره وجوهی شده اند، مانند Jairo Velez، که اظهار داشت:

من از 29 سپتامبر 2021 مسدود شده ام. در حال حاضر پنج ماه بدون دسترسی به وجوه خود فرصت دارم. آنها در کیف من آنچه را که داشتم به سرقت بردند و به گفته مقامات Binance، وجوه در اختیار FIOD هلند است.

Jairo یکی از کاربرانی است که در حال حاضر اقدام قانونی علیه این پلتفرم را آغاز کرده است و وکیل وی خواستار آزادسازی وجوه شده است. بر اساس اظهارات وی، این الزامات به دفتر انطباق بورس ارسال شده و هنوز پاسخی دریافت نشده است.


سایر کلمبیایی ها نیز تحت تأثیر قرار گرفتند

اما Velez تنها کسی نبود که تحت تأثیر اقدامات بایننس قرار گرفت. آندره آ تورنته، یکی دیگر از کاربران کلمبیایی نیز به همین سرنوشت دچار شد و سرمایه او نیز به همین شکل نگهداری شد. بایننس به تورنت اطلاع داد که وجوه او در نتیجه تحقیقات مقامات هلندی با حمایت یک دادستان هلندی نگهداری می شود.

تورنت نیز اقدام قانونی علیه صرافی را آغاز کرده و به نماینده محلی Binance در کلمبیا بدون دریافت هیچ پاسخی اطلاع داده است. کاربران از عدم پاسخگویی صرافی شکایت دارند و تورنت اعلام کرد:

شما از آنها می خواهید که حکم انجماد صادر شده توسط FIOD را به شما بدهند و آنها به شما می گویند که به ایمیلی از پلیس هلند بنویسید. تقریباً شش ماه پیش ما پاسخ مشابهی را از Binance دریافت کردیم. چت های ما را می بندند. آنها اصولاً دست های خود را می شویند.

تعداد رسمی مشتریانی که تحت تأثیر این اقدام قرار گرفته اند وجود ندارد، اما برخی برای ایجاد آگاهی از مشکل و هماهنگی اقدامات علیه صرافی، یک گروه تلگرامی ایجاد کرده اند.

نظر شما در مورد انسداد و مصادره وجوه گزارش شده توسط Binance که بر برخی از کاربران در کلمبیا تأثیر گذاشته است چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.