کشورهای اتحادیه اروپا از طریق ابزارهای تجاری و دسترسی به بازار اتحادیه اروپا، دور زدن تحریم های روسیه را محدود می کنند

این سند توسط بلژیک، جمهوری چک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، رومانی، اسپانیا و هلند برای گفتگو با نمایندگان دولت‌های اتحادیه اروپا که در حال بررسی دهمین بسته تحریمی خود علیه روسیه به دلیل تهاجم روسیه به روسیه هستند، تهیه شده است. اوکراین. این روزنامه که توسط رویترز مشاهده شده است، می‌گوید: «تاکتیک‌های

کد خبر : 323052
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
کشورهای اتحادیه اروپا از طریق ابزارهای تجاری و دسترسی به بازار اتحادیه اروپا، دور زدن تحریم های روسیه را محدود می کنند


این سند توسط بلژیک، جمهوری چک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، رومانی، اسپانیا و هلند برای گفتگو با نمایندگان دولت‌های اتحادیه اروپا که در حال بررسی دهمین بسته تحریمی خود علیه روسیه به دلیل تهاجم روسیه به روسیه هستند، تهیه شده است. اوکراین.

این روزنامه که توسط رویترز مشاهده شده است، می‌گوید: «تاکتیک‌های دور زدن و تلاش‌های روس‌ها برای خرید بیشتر و خلاق‌تر می‌شوند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «روسیه با این تلاش‌ها تلاش می‌کند تا با وجود تحریم‌های ما، صنایع نظامی و صنایع استراتژیک خود را که تأمین مالی جنگ را تامین می‌کنند، ادامه دهد».

12 کشور گفتند بنابراین ضروری است که اتحادیه اروپا به عنوان یک کل برای جلوگیری از دور زدن تحریم ها با گسترش همکاری گمرکات، مقامات مالیاتی و دادستان ها، جامعه اطلاعاتی، و همچنین موسسات تحقیقاتی و آژانس های آمار در سطح اتحادیه اروپا و اتحادیه اروپا اقدام کند. 27 عضو

آنها گفتند: «استفاده از جعبه ابزار تجاری اتحادیه اروپا و احتمالاً سایر ابزارهای اقدام خارجی را می توان در موارد دور زدن گسترده در قلمرو یک کشور خاص که از اقدام در مورد این مسائل امتناع می ورزد، در نظر گرفت.

ما باید یک سیگنال قوی به افراد و نهادها در کشورهای ثالث بدهیم. ارائه حمایت های مادی از پایگاه نظامی و صنعتی دفاعی روسیه پیامدهای شدیدی در مورد دسترسی آنها به بازار اتحادیه اروپا خواهد داشت.

اتحادیه اروپا باید هشدارهای رسمی به افراد یا نهادهای داخل و خارج از اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه ممکن است تحریم‌ها را نقض کنند صادر کند، فهرست‌های نظارتی از شرکت‌ها و صنایع مورد توجه ویژه ایجاد کند و شرکت‌ها را تشویق کند تا تعهدات قراردادی در مورد استفاده نهایی از محصولات خود را اعمال کنند. روزنامه گفت

این اتحادیه همچنین گفت که اتحادیه اروپا باید بتواند دیدگاه خود را درباره محصولات و اجزای مرتبط با دور زدن تحریم ها بر اساس آنچه در میدان نبرد در اوکراین یافت می شود، گسترش دهد.

در این روزنامه آمده است: «تمرکز ویژه باید بر اجزای غربی که برای صنعت نظامی روسیه حیاتی هستند، قرار گیرد.

این اجزا به راحتی جایگزین نمی شوند: تغییر یک عنصر در تولید سلاح به دلیل صدور گواهینامه و فرآیندهای طراحی ماه ها طول می کشد. بنابراین، یک اختلال کوچک در این زنجیره‌های تولید به سرعت تأثیر قابل‌توجهی بر توانایی روسیه برای تولید سلاح و تجهیزات نظامی دارد.

(گزارش توسط Jan Strupczewski؛ ویرایش توسط Kate Abnett و Ed Osmond)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.