کسب و کارهای بیشتری در آلبرتا با سرمایه گذاری دولت کانادا دیجیتالی می شوند

[ad_1] تامین مالی 3 میلیون دلاری از طریق Prairies Economic Development Canada به کسب‌وکارهای کوچک در آلبرتا کمک می‌کند تا حضور آنلاین و اتخاذ شیوه‌های تجارت الکترونیک را توسعه دهند. 7 مارس 2022 – ادمونتون، آلبرتا – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا (PrairiesCan) کسب و کارهای کوچک ستون فقرات اقتصاد آلبرتا هستند و 98 درصد از

کد خبر : 175472
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
کسب و کارهای بیشتری در آلبرتا با سرمایه گذاری دولت کانادا دیجیتالی می شوند

[ad_1]

تامین مالی 3 میلیون دلاری از طریق Prairies Economic Development Canada به کسب‌وکارهای کوچک در آلبرتا کمک می‌کند تا حضور آنلاین و اتخاذ شیوه‌های تجارت الکترونیک را توسعه دهند.

7 مارس 2022 – ادمونتون، آلبرتا – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا (PrairiesCan)

کسب و کارهای کوچک ستون فقرات اقتصاد آلبرتا هستند و 98 درصد از کل مشاغل در آلبرتا را تشکیل می دهند و مشاغل باکیفیت در سراسر استان را به خود اختصاص می دهند. با این حال، از آنجایی که همه‌گیری کووید-19 منجر به خرید آنلاین کانادایی‌های بیشتری شده است، تخمین زده می‌شود که تنها یک سوم مشاغل کوچک آلبرتا برای فروش آنلاین مجهز شده‌اند.

امروز، وزیر امور شمالی، وزیر مسئول توسعه اقتصادی پریری کانادا، و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، محترم دانیل وندال، از سرمایه گذاری 3 میلیون دلاری برای کمک به کسب و کارهای کوچک آلبرتا برای دیجیتالی شدن از طریق اقتصاد دیجیتال بیزینس لینک خبر دادند. برنامه. این بدان معناست که کسب‌وکارهای بیشتری می‌توانند با محیط تجاری در حال تغییر سازگار شوند که منجر به افزایش فرصت‌های اقتصادی و ایجاد مشاغل بیشتر برای آلبرت‌ها می‌شود.

برنامه اقتصاد دیجیتال، که از طریق Business Link در مشارکت با Digital Main Street ارائه می‌شود، به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند از طریق دو جریان به راه‌حل‌های تجارت الکترونیک دسترسی داشته باشند: ابتکار ShopHERE که توسط Google پشتیبانی می‌شود، و گروه‌های خدمات دیجیتال. ShopHERE ابزاری بدون هزینه است که به کسب و کارهای واجد شرایط کمک می کند تا فروشگاه های آنلاین خود را ایجاد و تبلیغ کنند، در حالی که جوخه خدمات دیجیتال متشکل از فارغ التحصیلان بسیار آموزش دیده در سراسر آلبرتا است که به کسب و کارهای واجد شرایط کمک می کنند تا نحوه استفاده بیشتر از ابزارهای دیجیتال را بیاموزند. به طور موثر

برنامه اقتصاد دیجیتال اکتبر گذشته با حمایت دولت آلبرتا اعلام شد. بودجه PrairiesCan دامنه برنامه را افزایش می دهد و تعداد مشاغلی را که می توانند به این خدمات دسترسی داشته باشند افزایش می دهد.

انتظار می رود طی دو سال آینده، برنامه اقتصاد دیجیتال به حمایت از حدود 4800 کسب و کار آلبرتا کمک کند. سرمایه‌گذاری امروز علاوه بر بودجه قبلی PreiriesCan به مبلغ 715000 دلار برای حمایت از پروژه‌های دیجیتالی کردن مشاغل کوچک شهر ادمونتون و شهر کلگری است. Business Link از این ابتکارات استفاده می کند و آنها را به برنامه اقتصاد دیجیتال متصل می کند.

در 3 مارس، نخست‌وزیر جاستین ترودو راه‌اندازی برنامه پذیرش دیجیتال کانادا (CDAP) را برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​کانادایی برای رشد حضور آنلاین خود و ارتقا یا پذیرش فناوری‌های دیجیتال اعلام کرد. CDAP با سرمایه‌گذاری 4 میلیارد دلاری در طول چهار سال، از 160000 کسب‌وکار کوچک حمایت می‌کند و مشاغل خوب طبقه متوسط ​​را در سراسر کشور ایجاد می‌کند، از جمله هزاران شغل برای جوانان کانادایی.

علاوه بر این، دولت کانادا با Business Link و Digital Main Street برای ارائه کمک هزینه آنلاین کسب و کار خود را به مشاغل کوچک در سراسر کشور ارائه می دهد. این کمک مالی 2400 دلاری به کسب و کارهای کوچکتر و با مصرف کننده، از جمله آنهایی که در صنایع خدماتی، تعاونی ها و شرکت های اجتماعی هستند، کمک می کند تا فناوری های تجارت الکترونیک را اتخاذ کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.