کریپتو وام دهنده Nexo با طرحی برای به دست آوردن رقیب مشکل دار به جلو حرکت می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] وام دهنده پیشرو ارزهای دیجیتال Nexo پیشنهاد خرید رقیب مضطرب Vauld را داده است که در مواجهه با مشکلات مالی، عملیات را متوقف کرد. این پیشنهاد پس از آن مطرح شد که شرکت مستقر در سنگاپور گفت که در حال بررسی گزینه های بازسازی است. Nexo توافقنامه انحصاری برای کاوش خرید Vauld را تضمین

کد خبر : 225603
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
کریپتو وام دهنده Nexo با طرحی برای به دست آوردن رقیب مشکل دار به جلو حرکت می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

وام دهنده پیشرو ارزهای دیجیتال Nexo پیشنهاد خرید رقیب مضطرب Vauld را داده است که در مواجهه با مشکلات مالی، عملیات را متوقف کرد. این پیشنهاد پس از آن مطرح شد که شرکت مستقر در سنگاپور گفت که در حال بررسی گزینه های بازسازی است.

Nexo توافقنامه انحصاری برای کاوش خرید Vauld را تضمین می کند

پلتفرم وام و معاملات ارزهای دیجیتال مستقر در سنگاپور، Vauld، که تعلیق برداشت و سایر تراکنش‌ها را برای مشتریان اعلام کرد، راهی برای خروج از مشکلات ارائه شده است. روز سه‌شنبه، وام‌دهنده بزرگ ارزهای دیجیتال Nexo رونمایی کرد که برگه‌ای را با Vauld امضا کرده است که به آن یک دوره اکتشافی ۶۰ روزه برای گفتگوهای انحصاری درباره خرید مورد نظر شرکت رقیب می‌دهد.

روز دوشنبه، مدیریت Vauld اعلام کرد که به دلیل “چالش های مالی” به دلیل “شرایط بی ثبات بازار” فعالیت های خود را متوقف می کند. همچنین به مشکلات مالی شرکای خود اشاره کرد و جو فعلی بازار را عامل خروج تقریباً 198 میلیون دلار توسط مشتریان خود در حدود سه هفته دانست.

با توجه به این آخرین نشانه استرس در صنعت، Nexo در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که اکنون بر عهده «شرکت‌های توانمند و با سرمایه خوب برای کمک به این بخش» است. در صورت نتیجه رضایت بخش از فرآیند بررسی دقیق آغاز شده، وام دهنده قصد دارد تا 100٪ از Vauld را به دست آورد، عملیات را مجددا سازماندهی کند و به دنبال “حضور عمیق تر در آسیا” باشد.

ما با همه کسانی که تحت تأثیر رکود شدید بازار قرار گرفته اند، همدردی می کنیم. با این حال، زمان‌های سخت همیشه اهمیت ماندگاری مدل کسب‌وکار و مدیریت ریسک محتاطانه را به ما می‌آموزد. تاتیانا متودیوا، رئیس بخش مالی و سرمایه گذاری شرکت Nexo اظهار داشت: این امر اجتناب ناپذیر است که رهبران صنعت از بحران فعلی خارج شوند.

Nexo اطمینان داد که “هدف آن ارائه کمک فوری و کاهش محدودیت های برداشت موجود در پلتفرم Vauld” است که بیش از 800000 مشتری را تحت تاثیر قرار داده است. در همان زمان، وام دهنده برای آینده برنامه ریزی می کند، از جمله با بررسی گزینه هایی برای ارائه طیف وسیع تری از محصولات خرده فروشی و سازمانی و خدمات بهبود یافته به مشتریان Vauld.

مدیر عامل Vauld درشان باتیجا نقل شده است که “عملیات زیر چتر Nexo ما را فوراً در موقعیتی قدرتمند قرار می دهد تا به اجرای تعهدات امانتداری خود در قبال مشتریان خود ادامه دهیم و در عین حال نقشه های راه بلندپروازانه هر دو شرکت را صرف نظر از شرایط بازار.”

بخش وام‌دهی کریپتو طی دو سال گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است، اما تحت‌تاثیر رکود اخیر بازار و رویدادهای منفی مانند سقوط استیبل‌کوین terrausd (UST) در ماه می قرار گرفت. در ماه ژوئن، وام دهنده ایالات متحده سلسیوس، باز هم به استناد شرایط بازار، برداشت را به حالت تعلیق درآورد و پس از آن Voyager، چند روز پیش همین کار را انجام داد. Nexo نیز پیشنهاد خرید دارایی های سلسیوس را داده بود.

برچسب ها در این داستان

کسب، سلسیوس، کریپتو، وام دهنده رمزنگاری، وام رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، مشتریان، وام دهنده، وام دهی، Nexo، پیشنهاد، عملیات، طرح، طرح ها، تعلیق، تجارت، تراکنش ها، Vauld، Voyager، برداشت ها

آیا انتظار دارید که شاهد ادغام بیشتر در صنعت کریپتو و به ویژه بخش وام دهی باشید؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.