کریپتو به عنوان وسیله پرداخت یا ذخیره ارزش مناسب نیست – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] معاون وزیر دارایی مالزی می گوید که ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم به عنوان وسیله ای برای پرداخت یا ذخیره ارزش مناسب نیستند. در حالی که دارایی های دیجیتال در مالزی به عنوان پول قانونی به رسمیت شناخته نمی شوند، مقام وزارت دارایی گفت که آنها یک طبقه دارایی هستند که

کد خبر : 173955
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کریپتو به عنوان وسیله پرداخت یا ذخیره ارزش مناسب نیست – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

معاون وزیر دارایی مالزی می گوید که ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم به عنوان وسیله ای برای پرداخت یا ذخیره ارزش مناسب نیستند. در حالی که دارایی های دیجیتال در مالزی به عنوان پول قانونی به رسمیت شناخته نمی شوند، مقام وزارت دارایی گفت که آنها یک طبقه دارایی هستند که می توان در آن سرمایه گذاری کرد.

معاون وزیر دارایی در مورد ارزهای دیجیتال در مالزی

به گزارش استار، یمانی حافظ موسی، معاون وزیر دارایی مالزی، روز پنجشنبه در پاسخ به سوالی که نورول ایزا انور، نماینده پارلمان در دوان راکیات مطرح کرده بود، درباره ارز دیجیتال صحبت کرد. این نماینده مجلس از نقش دولت در نظارت و تنظیم ارزهای دیجیتال پرسید.

معاون وزیر دارایی مالزی با اشاره به اینکه ارزهای رمزنگاری شده ابزار پرداختی نیستند که توسط بانک مرکزی تنظیم می شود، بانک نگارا مالزی گفت:

دارایی های دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم برای استفاده به عنوان ابزار پرداخت مناسب نیستند… به طور کلی، دارایی های دیجیتال ذخیره ارزش و وسیله خوبی برای مبادله نیستند.

وی افزود: “این به دلیل وضعیت دارایی های دیجیتال است که در نتیجه سرمایه گذاری های سفته بازانه در معرض نوسان است.” معاون وزیر دارایی همچنین توضیح داد که ارزهای دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت مناسب نیستند زیرا “ویژگی های پول را نشان نمی دهند.”

او در ادامه به بحث در مورد چندین موضوعی که در مورد ارزهای دیجیتال می‌بیند، از جمله نوسانات، خطر سرقت، حملات سایبری و ناتوانی آن در پردازش تراکنش‌ها به اندازه سیستم پرداخت فعلی ویزا، پرداخت. علاوه بر این، او نگرانی‌هایی را در مورد تأثیرات زیست‌محیطی استخراج ارزهای دیجیتال مطرح کرد و اظهار داشت:

همچنین، آنچه مهم است تأثیر بسیار زیادی بر محیط زیست است زیرا نیروی الکتریکی که برای پردازش یک تراکنش بیت کوین استفاده می شود می تواند 1.2 میلیون تراکنش ویزا را پردازش کند.

مصرف انرژی بیت کوین یک موضوع بحث برانگیز بوده است، از جمله این ادعا که تراکنش های بیت کوین انرژی بسیار بیشتری نسبت به تراکنش های ویزا مصرف می کنند.

نیک کارتر از Castle Island Ventures توضیح داد که مقایسه بین مصرف انرژی در تراکنش‌های بیت‌کوین و تراکنش‌های ویزا «به بسیاری از سوءتفاهم‌ها از بیت‌کوین وابسته است». او توضیح داد: «به طور خلاصه، مقایسه بین ویزا و بیت‌کوین کاملاً غیرعادی است. این مقایسه سیب به کوالا است. ویزا یک شبکه پرداخت است که در نهایت بر زیرساخت های مالی اساسی متکی است. بیت کوین زیرساخت مالی است. این یک شبکه پولی کامل است.»

علاوه بر این، گلکسی دیجیتال در ماه می سال گذشته گزارشی منتشر کرد که نشان می داد سیستم بانکی به طور قابل توجهی انرژی بیشتری نسبت به بیت کوین مصرف می کند.

در حالی که دارایی های دیجیتال به عنوان پول قانونی در مالزی به رسمیت شناخته نمی شوند، مقام وزارت دارایی گفت که آنها هنوز کاربردهای مختلفی دارند، از جمله به عنوان یک طبقه دارایی که می توان در آن سرمایه گذاری کرد. قانون آن و رگولاتور در حال حاضر بر فعالیت های معاملات ارزهای دیجیتال در کشور نظارت دارد.

معاون وزیر دارایی همچنین تاکید کرد: ابزارهای سیاست پولی و منابع مالی موجود نیز در حفظ ثبات پولی و مالی کشور موثر است.

در همین حال، مالزی فعالیت‌های استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال را سرکوب کرده است. در ماه دسامبر، پلیس مالزی یک عملیات استخراج رمزارز را تعطیل کرد و 1720 دستگاه استخراج بیت کوین را در سرکوب سرقت برق توقیف کرد. در جولای سال گذشته، این مرجع بیش از 1000 دستگاه استخراج بیت کوین را با یک غلتک بخار نابود کرد.

نظر شما در مورد اظهارات معاون وزیر دارایی مالزی در مورد ارز دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.