کره شمالی از الحاق های اعلام شده روسیه حمایت می کند و از «استانداردهای دوگانه» آمریکا انتقاد می کند

[ad_1] توسط Hyonhee Shin سئول (رویترز) – وزارت امور خارجه کره شمالی روز سه‌شنبه اعلام کرد که از الحاق بخش‌هایی از اوکراین به روسیه حمایت می‌کند و ایالات متحده را به اعمال «استانداردهای دوگانه گانگستری» در مداخله در امور کشورهای دیگر متهم کرد. رسانه دولتی KCNA از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد به رهبری

کد خبر : 262897
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۵۱
کره شمالی از الحاق های اعلام شده روسیه حمایت می کند و از «استانداردهای دوگانه» آمریکا انتقاد می کند

[ad_1]

توسط Hyonhee Shin

سئول (رویترز) – وزارت امور خارجه کره شمالی روز سه‌شنبه اعلام کرد که از الحاق بخش‌هایی از اوکراین به روسیه حمایت می‌کند و ایالات متحده را به اعمال «استانداردهای دوگانه گانگستری» در مداخله در امور کشورهای دیگر متهم کرد.

رسانه دولتی KCNA از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد به رهبری ایالات متحده گزارش داد که الحاق اعلام شده را محکوم کرد که روز جمعه توسط روسیه وتو شد و از ادعای مسکو مبنی بر اینکه این مناطق بخشی از روسیه را انتخاب کردند، حمایت کرد.

کی‌یف و رهبران غربی همه‌پرسی را ساختگی محکوم کردند و واشنگتن از کشورهای عضو سازمان ملل خواست که هیچ وضعیت تغییر یافته اوکراین را به رسمیت نشناسند و روسیه نیز نیروهای خود را از مناطقی که سرزمین‌هایی را به زور تصرف کرده است خارج کند و جنگ همچنان ادامه دارد.

جو چول سو، مدیر کل سازمان های بین المللی در وزارت خارجه پیونگ یانگ، گفت که همه پرسی ها به طور قانونی مطابق با منشور سازمان ملل برگزار شد، اما ایالات متحده پس از حمله به کشورهای دیگر برای حفظ استانداردهای خود، «استانداردهای دوگانه گانگستری» را رعایت کرد. “برتری”.

جو در بیانیه ای که توسط KCNA منتشر شد، گفت: «برای حفظ «دنیای تک قطبی» بدون چالش، ایالات متحده در امور داخلی کشورهای مستقل دخالت می کند و با سوء استفاده از برجام، حقوق قانونی آنها را نقض می کند.

آمریکا جنگ‌های تجاوزکارانه را علیه کشورهای مستقل از جمله یوگسلاوی سابق، افغانستان و عراق به راه انداخت، اما شورای امنیت سازمان ملل متحد آمریکا را زیر سوال نبرد.

جو گفت که شورای امنیت در صورت پیروی از “اقدامات خودسرانه و خودسرانه و اقدامات جزئی و دوگانه” واشنگتن با عواقب مواجه خواهد شد.

اوکراین در ماه ژوئیه پس از به رسمیت شناختن دو جمهوری خودخوانده جدایی طلب در شرق اوکراین، روابط خود را با کره شمالی، متحد قدیمی دوران جنگ سرد با روسیه، قطع کرد.

ایالات متحده ماه گذشته اعلام کرد که روسیه در حال خرید میلیون ها موشک و گلوله توپ از کره شمالی برای استفاده در اوکراین است.

اما کره شمالی این گزارش را رد کرد و به واشنگتن هشدار داد که “دهان خود را ببندد” و از ایجاد شایعات برای “تخریب” وجهه کشور دست بردارد.

(گزارش توسط Hyonhee Shin؛ ویرایش توسط Richard Pullin)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.