کتاب «هنر معامله با چنگال اندروز» به کتابخانه سازمان بورس رفت

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، کتاب «هنر معامله با چنگال اندروز» تالیف کامران جعفرقلی و سعید نیک اختر در ۱۵۰ صفحه توسط انتشارات آراد کتاب منتشر شده است. این کتاب در پنج فصل نگارش شده است. فصل اول به زندگینامه ایزاک نیوتن فیزیکدان شهیر انگلیسی و راجر بابسون تاجر و محقق معروف آمریکایی پرداخته

کد خبر : 12820
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۴:۰۴
کتاب «هنر معامله با چنگال اندروز» به کتابخانه سازمان بورس رفت



به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، کتاب «هنر معامله با چنگال اندروز» تالیف کامران جعفرقلی و سعید نیک اختر در ۱۵۰ صفحه توسط انتشارات آراد کتاب منتشر شده است.

این کتاب در پنج فصل نگارش شده است. فصل اول به زندگینامه ایزاک نیوتن فیزیکدان شهیر انگلیسی و راجر بابسون تاجر و محقق معروف آمریکایی پرداخته است. در فصل دوم با فلسفه و نحوه ترسیم چنگال اندروز به شیوه کلاسیک آشنا می شوید. در فصل سوم با مدیریت سرمایه و ریسک آشنا می شوید که از مهمترین موراد برای انجام معاملات موفق است. فصل چهارم ایده هایی برای استفاده از چنگال اندروز در معامله گری ارائه می دهد و سرانجام در فصل آخر چند مثال معاملاتی را این ابزار شرح داده و جمع بندی کاملی از نحوه استفاده این ابزار کاربردی در معاملات ارائه می دهد.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است. این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.

ماحصل این تلاش گردآوری بیش از ۵۹۴۵ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)،  ۴۹۸۶ عنوان کتاب فارسی، ۲۴۱۵ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۶۴۱۶ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

 علاقه‌مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می‌توانند به سایت http://lib.seo.ir/faces/home.jspx مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۴۰۸۳۱۹۱ تماس بگیرند.  

آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه ۴.



لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.