به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «نقش روابطعمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» مبتنی بر دیدگاهی تازه از نقش و عملکرد رسانهها در حوزه گردشگری به قلم محمدجواد یافتیان و محبوبه مرادی از سوی انتشارات بانژ منتشر و به بازار عرضه شد.
در این کتاب آمده گردشگری نهتنها بهمثابه ابزاری بالقوه برای حل برخی مشکلات در زمینههای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مطرح است، بلکه همچنین بهعنوان یکی از عناصر جداییناپذیر راهبرد توسعه جوامع نیز شناخته می شود.
نگارندگان کتاب یاد شده عنوان می کنند در کنار این مزایا، همزمان با گسترش فناوریهای نوین ارتباطی در پایان قرن بیستم، شرایط تازهای برای تسهیل در دسترسی به اخبار و اطلاعات فراهم شد از این رو با توجه با وسعت سرزمینی و تنوع اقلیمی مناطق آزاد هفتگانه ایران عزیزمان، میتوان با استفاده بهینه از ابزارهای فناوریهای ارتباطی به فعالیت در فضای سایبر در راستای گسترش حوزه نفوذ و جذب گردشگر پرداخت.
کتاب «نقش روابطعمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» در چهار فصل به حوزههای روابط عمومی سایبر، گردشگری و مناطق آزاد و تکنیکهای اطلاعرسانی و نهایتا به ارائه راهکار برای مخاطبان تخصصی این حوزه میپردازد.
۲۵۹۲۴۵
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰