کتاب «رازهایی از معامله‌گری غیرهیجانی» به کتابخانه سازمان بورس رفت

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، در این کتاب میخوانیم: مشکل عمده این است که اگر ضمیر ناخودآگاه شما احساس کند لایق به دست آوردن پول سریع نیستید، وقتی شانس به شما روی آورد و پول زیادی به دست آورید، ضمیر ناخودآگاه به شما خواهد گفت: نه، نمی شود این قدر سریع پولدار شوید! بهتر

کد خبر : 14272
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۶:۲۳
کتاب «رازهایی از معامله‌گری غیرهیجانی» به کتابخانه سازمان بورس رفت



به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، در این کتاب میخوانیم: مشکل عمده این است که اگر ضمیر ناخودآگاه شما احساس کند لایق به دست آوردن پول سریع نیستید، وقتی شانس به شما روی آورد و پول زیادی به دست آورید، ضمیر ناخودآگاه به شما خواهد گفت: نه، نمی شود این قدر سریع پولدار شوید! بهتر است راهی پیدا کنی تا آن پول را از دست بدهی!

کتاب “رازهایی از معامله گری غیرهیجانی: چگونه در معامله‌گری همواره بهترین عملکرد را داشته باشیم؟ ” تالیف لاری لوین ترجمه سعید نجفی توسط انتشارات چالش در ۱۹۴ صفحه منتشر شده است.

شما با عبارت «به صلاح خویش عمل کردن» در سرتاسر کتاب سروکار دارید. این مفهوم یکی از مهمترین مفاهیمی است که شما به عنوان یک معامله گر موفق باید آن را بیاموزید. اگر بتوانید آن را در معامله سرلوحه خود قرار دهید در هر کسب و کاری که هستید می توانید موفق باشید. قطعاً همه ما به دنبال معامله پرسود هستیم اما باید همیشه یک مورد را مدنظر قرار دهیم و آن این است که نمی توانیم بازار را کنترل کنیم و باید خود را آماده کنیم.

بخش های کتاب عبارتند از : مهارت هایی که بدان نیاز دارید، مهارت هایی که بدان احتیاج ندارید، راه و روش خودسازی.

این کتاب به سه بخش تقسیم شده است. اولین بخش به مهارت های مورد نیاز اختصاص یافته است و شامل تمام مهارتهایی است که معتقدم برای موفقیت در محیط معامله لازم است. این مهارتها شامل تنظیم و  تحقق اهداف، برنده یا بازنده فعال بودن و اجرای بدون نقص معامله است. در بخش دوم راجع به آرزو کردن، امید داشتن در معامله مطرح شده است. و بخش سوم شامل ایده هایی است که سالها پیش توسط دکتر مکسول مالتز مطرح شده است.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت. ماحصل این تلاش گردآوری بیش از ۵۷۸۴ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)،  ۴۸۸۰ عنوان کتاب فارسی، ۲۴۱۵ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۶۴۱۶ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

علاقه مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می توانند به سایت http://lib.seo.ir/faces/home.jspxمراجعه و یا با شماره تلفن های ۱۹۱-۸۴۰۸۳۱۹۰ تماس بگیرند.  

آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه ۴.



لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.