کتاب‌هایی درباره امام موسی صدر که مجوز نگرفته‌اند!

[ad_1] به گزارش خبرآنلاین در نهم شهریور ۱۳۵۷ امام موسی صدر در سفری به لیبی مفقود شد و تا به امروز نیز اطلاعی از سرنوشت او در دست نیست. انگشت اتهام به سوی قذافی دیکتاتور سابق لیبی است که با مرگش در سال ۱۳۹۰ برای همیشه معمای امام موسی صدر را حل ناشده باقی گذاشت.

کد خبر : 249383
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۵۸
کتاب‌هایی درباره امام موسی صدر که مجوز نگرفته‌اند!

[ad_1]

به گزارش خبرآنلاین در نهم شهریور ۱۳۵۷ امام موسی صدر در سفری به لیبی مفقود شد و تا به امروز نیز اطلاعی از سرنوشت او در دست نیست. انگشت اتهام به سوی قذافی دیکتاتور سابق لیبی است که با مرگش در سال ۱۳۹۰ برای همیشه معمای امام موسی صدر را حل ناشده باقی گذاشت.

در چهار دهه اخیر موسسه‌ای در ایران به سرپرستی خواهر امام موسی صدر به انتشار آثار و آراء امام موسی صدر و همچنین کتاب‌هایی درباره اندیشه و عمل او اهتمام ورزیده است. با این همه نام امام موسی صدر در ایران بیش از هر پژوهشگر دیگری با نام محسن کمالیان گره خورده که عمر خود را وقف نوشتن درباره صدر کرده است.

کمالیان به مناسبت چهل و چهارمین سالروز ربودن امام موسی صدر در کانال تلگرامی خود خبری تلخ داده و نوشته است: «طی ربع قرن گذشته پنج کتاب درباره‌ی امام موسی صدر پدید آوردم: عزت شیعه (۱)، عزت شیعه (۲)، فریاد در خاموشی، امام موسی صدری که من شناخته‌ام و سفر اسارت. دو اثر اول که اخیراً تجدید چاپ شدند، از جنس تاریخ شفاهی هستند و بقیه، از نوع تألیف. متأسفم بگویم که دو کتاب اخیر، از سال ۱۳۹۸ش منتظر مجوز چاپ هستند و بخش ممیزی اداره‌ی ارشاد قم از صدورش امتناع کرده است. این دو کتاب، حاصل شناخت و فهم بنده است از اندیشه، سیره و شخصیت امام صدر، همچنین از آنچه برای ایشان در لیبی رخ داد.»

پیگیری‌های خبرآنلاین نشان می‌دهد که محسن کمالیان فایل پی دی اف دو کتاب مجوز نگرفته را در فضای مجازی منتشر کرده و علاقمندان می‌توانند از کتاب‌خانه‌ی تلگرامی کمالیان آن را دانلود کنند.

۶۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.