کاوش ارزش پشت KCC از طریق انتخابات اعتبار سنجی KCC – اخبار بیت کوین حمایت شده

حمایت شده است با توسعه زنجیره عمومی و پذیرش فزاینده فناوری بلاک چین، زنجیره های عمومی که توسط صرافی های رمزنگاری راه اندازی شده اند توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. با تکیه بر مزایای تیم فناوری پیشرفته صرافی، زنجیره عمومی صرافی خود را به وضوح از بقیه متمایز کرده است. KuCoin Community

کد خبر : 231473
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
کاوش ارزش پشت KCC از طریق انتخابات اعتبار سنجی KCC – اخبار بیت کوین حمایت شده


با توسعه زنجیره عمومی و پذیرش فزاینده فناوری بلاک چین، زنجیره های عمومی که توسط صرافی های رمزنگاری راه اندازی شده اند توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. با تکیه بر مزایای تیم فناوری پیشرفته صرافی، زنجیره عمومی صرافی خود را به وضوح از بقیه متمایز کرده است. KuCoin Community Chain (KCC) بیش از یک سال است که تاسیس شده است. به عنوان یک زنجیره جامعه محور از صرافی معروف KuCoin، چه ارزشی پشت KCC است؟

نگاهی عمیق به زنجیره جامعه KuCoin (KCC)

در 16 ژوئن 2021، زنجیره اجتماعی KuCoin (KCC)، یک زنجیره عمومی غیرمتمرکز با کارایی بالا مبتنی بر EVM، به طور رسمی توسط جامعه KCS راه اندازی شد. هدف آن حل مشکلات عملکرد کم و هزینه های بالای بسیاری از زنجیره های عمومی است. تجربه غیرمتمرکز امن و پایداری را برای کاربران فراهم می کند.

به عنوان زنجیره عمومی KuCoin، KCC نقش مهمی در کل اکوسیستم KCS ایفا می کند. در 29 مارس 2022، KCC با همکاری بنیاد مدیریت KCS و KuCoin، KCS Whitepaper را منتشر کرد. وایت پیپر اشاره کرد که KCC کلید توسعه فعلی اکوسیستم KCS است زیرا KCC زیرساخت اساسی را نشان می دهد. از زمان انتشار وایت پیپر، عموم مردم ارتباط نزدیک تری بین KCC و KuCoin دیده اند. نه تنها آنها اغلب با هم در رویدادهای بزرگ ظاهر می شوند، بلکه آزمایشگاه های KuCoin و KuCoin Ventures نیز چندین پروژه را در KCC سرمایه گذاری کرده اند، از جمله Torches Finance، MojitoSwap، BitKeep، Idle Stoneage، Klein Finance و xHashtag. در همین حال، KuCoin چندین پروژه KCC مانند MojitoSwap، OpenLeverage، CoolMining، Pikaster و غیره را فهرست کرده است. MojitoSwap و OpenLeverage نیز 2 برتر در مسابقه تک‌شاخ KCC هستند. این یک مسیر توسعه واضح تر برای پروژه های KCC فراهم می کند.

بنابراین، سال 2021 بیشتر شبیه یک مرحله بنیادسازی برای KCC است. و از سال 2022، اکوسیستم KCS پشتیبانی بیشتر و بیشتری از KCC ارائه کرده است. KCC اکنون به عنوان پل ارتباطی غیرمتمرکز و متمرکز KuCoin عمل می کند. با توسعه مستمر، انتظار می‌رود که هر دو به ورودی‌های خدماتی یک‌جا به دنیای متاورس تبدیل شوند.

KCC همچنین اقدامات زیادی را برای افزایش دموکراسی زنجیره و دستیابی بیشتر به حکومت DAO انجام داد. در 21 اکتبر 2021، بنیاد KCC GoDAO تأسیس شد. GoDAO به همه فرصت مساوی برای پیوستن به انجمن می دهد و به آنها حق رای دادن برای تصمیمات مهم می دهد. با توسعه بیشتر اکوسیستم KCC، KCC قدرت را به دارندگان و مشارکت کنندگان KCS تفویض می کند و به آنها قدرت می دهد تا به خودشان حکومت کنند و به خودشان خدمت کنند و یک اکوسیستم KCS کارآمدتر، خودمختارتر و جامعه محور بسازند.

علاوه بر این، KCC انتخابات اعتبارسنجی KCC را در 16 ژوئن 2022 با هدف بهبود بیشتر ثبات و عدم تمرکز اکوسیستم KCC فعال کرد. انتخابات اعتبار سنجی KCC تعداد شرکت کنندگان را محدود نمی کند. سازمان ها یا کاربران می توانند درخواست دهند و نامزد شوند. اعتبار سنجی فعال KCC کاندیدای گره با حقوق حاکمیتی هستند. آنها شبکه بلاک چین را با پردازش تراکنش ها و امضای بلوک ها تامین کردند. اعتبار سنجی فعال می تواند درآمد هزینه گاز را در KCC دریافت کند. KCC Validator Election به صورت پویا 29 گره را برای تبدیل شدن به اعتبارسنجی فعال بر اساس مقدار KCS که گره ها در آن قرار داده اند انتخاب می کند. کاربران می‌توانند گره‌ها را در KCC انتخاب کنند تا KCS را به اشتراک بگذارند و پاداش‌های بلوک اعتبارسنجی KCC و پاداش‌های یارانه KCC را به اشتراک بگذارند. اگر علاقه مند به درخواست برای اعتبارسنجی KCC هستید، می توانید برای دریافت لینک درخواست و جزئیات بیشتر به آدرس ایمیل رسمی KCC ([email protected]) ایمیل ارسال کنید.

به طور کلی، KCC Validator Election پذیرش اصلی مکانیسم POS است. اما در بالای POS، به گره فعلی حقوق کافی می دهد. با بهره مندی از سود سهام حق الزحمه گاز، سرمایه گذاران تمایل بیشتری به برگزاری KCS خود دارند. در همان زمان، از آنجایی که کاربران تنها با حداقل میزان رای KCS به اعتبارسنجی‌ها رأی دادند. این بیشتر تمایل سرمایه گذاران را برای نگه داشتن KCS در بازار بی ثبات افزایش می دهد. از طرف دیگر، می تواند TVL روی زنجیره KCC را افزایش دهد و همچنین گردش KCS را از طریق قفل کردن کاهش می دهد و کمیاب KCS را افزایش می دهد.

KCC Validator Election نه تنها کل اکوسیستم KCS را نزدیک‌تر به هم متصل می‌کند و سناریوهای استفاده از KCS را اضافه می‌کند، بلکه به دارندگان KCS اجازه می‌دهد تا دنیای غیرمتمرکز را با هزینه کم تجربه کنند. ممکن است در آینده منتظر تقویت بیشتر KCS باشید.

علاوه بر این، سرمایه گذاری KuCoin Ventures در Torches نشان دهنده تعهد KCC برای ایجاد یک زیرساخت قوی DeFi است. گزارش شده است که Torches تنها 10 روز پس از راه اندازی از KuCoin Ventures سرمایه گذاری کرده است. سپس Torches در 9 ژوئیه با KuCoin Wallet همکاری کرد. KuCoin Ventures خود را به عنوان “کشف انقلابی ترین پروژه Web3.0” توصیف کرد. و Torches، به عنوان یک پروتکل وام در KCC، به احتمال زیاد یکی از آن محصولات است.

“کشف و جوجه کشی پروژه های با کیفیت بالا در KCC از طریق فعالیت های تشویقی متعدد، هدف اصلی KCC در سال جاری است. به همین دلیل، ما یک برنامه شتاب دهنده اکوسیستم 50 میلیون دلاری را در ابتدای سال اعلام کردیم و مسابقه KCC Unicorn را در سه ماهه دوم برگزار کردیم. ما امیدواریم که اکوسیستم KCC را از جنبه های مختلف از طریق جوجه کشی پروژه، پاداش توسعه دهندگان، حمایت نقدینگی و مسابقات/هکاتون های پروژه اکوسیستم بهبود دهیم. با نوآوری فناوری بلاک چین، KCC به تدریج از 1.0 به 2.0 منتقل می شود و در نهایت به 3.0 سازگار با چند زنجیره دست می یابد. با ترویج انتخابات اعتبار سنجی، KCC با جامعه برای ارتقای فرآیند تمرکززدایی و ایجاد جامعه ای از منافع که می تواند برای کاربران و پروتکل ها مفید باشد، همکاری خواهد کرد. “

به طور کلی، KCC عمیقاً با KuCoin و کل اکوسیستم KCS در آینده ادغام خواهد شد و انگیزه‌های متعدد و تفویض حقوق حاکمیت زنجیره‌ای (KCC Validator Election) ایجاد می‌کند و یک زنجیره عمومی مبادله‌ای با تمرکز بر تمرکززدایی ایجاد می‌کند. می‌توانید منتظر یک پروژه انقلابی DeFi باشید که دیر یا زود از KCC خارج می‌شود.


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.