کاهش AUD/USD ممکن است پس از Dovish RBA ، ضررهای وال استریت ادامه یابد

[ad_1] دلار استرالیا ، AUD/USD ، RBA ، Covid ، داده های اقتصادی – نقاط بحث کاهش ارزش دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا با کاهش ریسک جهانی معامله گران به تصمیم بانک مرکزی اروپا پس از آنکه RBA با تمدید ضعیف باقی بماند ، توجه می کنند حرکت نزولی AUD/USD ممکن است بر روی

کد خبر : 101635
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
کاهش AUD/USD ممکن است پس از Dovish RBA ، ضررهای وال استریت ادامه یابد

[ad_1]

دلار استرالیا ، AUD/USD ، RBA ، Covid ، داده های اقتصادی – نقاط بحث

  • کاهش ارزش دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا با کاهش ریسک جهانی
  • معامله گران به تصمیم بانک مرکزی اروپا پس از آنکه RBA با تمدید ضعیف باقی بماند ، توجه می کنند
  • حرکت نزولی AUD/USD ممکن است بر روی علائم نمودار نزولی ادامه یابد

چشم انداز چهارشنبه آسیا و اقیانوسیه

این دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا یک شبه کاهش یافت زیرا اشتهای مخاطره آمیز جهانی بدتر شد. با بازگشت معامله گران وال استریت از تعطیلات آخر هفته در ایالات متحده ، حرکت میانگین ریسک افزایش یافت و میانگین صنعتی داوجونز (DJIA) 0.76 درصد پایین آمد. کاهش AUD/USD در جلسه APAC روز دوشنبه زمانی آغاز شد که تصمیم نرخ بانک مرکزی استرالیا (RBA) از مرز عبور کرد.

RBA نرخ بهره معیار خود را بر اساس پیش بینی اقتصاددانان 0.1 kept حفظ کرد. با این حال ، بانک مرکزی به خرید دارایی ها با سرعت 4 میلیارد دلار استرالیا در هفته تا اواسط فوریه ادامه داد. برخی انتظار تعلیق برنامه های ضعیف را داشتند. بر اساس بیانیه RBA ، دستورالعمل ترازنامه قبلی در ماه نوامبر نیاز به بازبینی داشت ، اما به دلیل قرنطینه Covid در ویکتوریا و نیو ساوت ولز (NSW) ، این تصمیم به عقب رانده شد. این موضع سیاست حمایتی را ارائه می دهد در حالی که همچنان به هدف نهایی خود افزایش نرخ ها در 2024 ادامه می دهد.

با پایان یافتن ماه های معاملات تابستانی ، معامله گران در تلاش برای ایجاد یک نوسان بیشتر هستند. کاهش رشد اقتصادی به دلیل نوع بسیار قابل انتقال دلتا در اقتصادهای کلیدی تقریباً قطعی است. در عین حال ، بانک های مرکزی همچنان در عقب نشینی سریع پول از خود خویشتنداری نشان می دهند. این در شرایطی است که تورم همچنان در حال افزایش است. بانک مرکزی اروپا (ECB) احتمالاً در آستانه این هفته اعلام خواهد کرد که خریدهای خود را در چارچوب برنامه خرید اضطراری (PEPP) کاهش می دهد.

با این حال ، این همه عذاب و تیره نبوده است. به طور کلی ، شرایط مالی نسبتاً حمایتی باقی مانده است و نرخ های وام دهی جهانی هنوز در پایین ترین سطح خود قرار دارند. افزایش تعداد واکسیناسیون همچنین چشم انداز سال آینده و اواخر امسال را روشن می کند. چین در اوایل این هفته داده های مثبت اقتصادی را گزارش کرد و تراز تجاری این کشور در ماه آگوست بر پیش بینی اجماع غلبه کرد. چین در مقایسه با 17.3 expected که انتظار می رفت ، صادرات خود را سالانه 25.6 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داده است. این نشان می دهد که تقاضای جهانی برای کالاها در دوره ماهانه قوی بوده است.

امروز شاهد نهایی شدن تولید ناخالص داخلی ژاپن برای سه ماهه دوم از سیم ها خواهیم بود. کشور جزیره همچنین داده های وام های بانکی را برای ماه آگوست گزارش می دهد. RBA بسته نمودار خود را منتشر می کند ، به طور معمول روز بعد از تصمیم نرخ. در همان روز ، داده های ژاپنی بیشتری با بررسی August Eco Watchers از سیم ها عبور می کند. معاون رئیس RBA ، گای دبل ، بعد از ظهر امروز سخنرانی می کند.

چشم انداز فنی AUD/USD:

افت AUD/USD آن را در حرکت فیبوناچی 23.6 from از حرکت آگوست/سپتامبر قرار داده است. در صورت تداوم روند نزولی قیمت ها به میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) سقوط می کنند. شاخص قدرت نسبی (RSI) پس از افت از شرایط خرید بیش از حد ، پایین می آید. این ، همراه با سقوط MACD پس از عبور از خط سیگنال ، نشان می دهد که حرکت نزولی در حال افزایش است. علاوه بر این ، یک شمعدان خرس خرس یک شبه با کاهش قیمت ها شکل گرفت.

نمودار شش ساعته AUD/USD

نمودار aud-usd ، وست واتر

نمودار ایجاد شده با TradingView

منابع بازرگانی دلار استرالیا

— نوشته توماس وست واتر ، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس توماس، از قسمت نظرات زیر یا FxWestwater در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.