کاهش نرخ USD/CAD از SMA 50 روزه در آستانه افزایش نرخ BoC

نقاط صحبت دلار کانادا USD/CAD تلاش می کند تا پیشرفت را از ابتدای هفته به عنوان به روز رسانی به آن حفظ کند شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) واکنش نزولی دلار آمریکا را برانگیخت و تصمیم بانک کانادا (BoC) در مورد نرخ بهره ممکن است روی نرخ ارز به تعویق بیفتد زیرا انتظار

کد خبر : 192507
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
کاهش نرخ USD/CAD از SMA 50 روزه در آستانه افزایش نرخ BoC


نقاط صحبت دلار کانادا

USD/CAD تلاش می کند تا پیشرفت را از ابتدای هفته به عنوان به روز رسانی به آن حفظ کند شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) واکنش نزولی دلار آمریکا را برانگیخت و تصمیم بانک کانادا (BoC) در مورد نرخ بهره ممکن است روی نرخ ارز به تعویق بیفتد زیرا انتظار می رود بانک مرکزی سومین افزایش نرخ خود را در سال 2022 انجام دهد.

کاهش نرخ USD/CAD از SMA 50 روزه در آستانه افزایش نرخ BoC

USD/CAD از بالاترین سطح هفتگی جدید (1.2662) عقب نشینی کرد زیرا افزایش کمتر از حد انتظار در معیار اصلی برای قیمت مصرف کننده ایالات متحده، انتظار فدرال رزرو را تقویت می کند.تحکیم سیاست پولی، در کنار کاهش احتمالی عدم تعادل عرضه و تقاضا، به ثابت نگه داشتن انتظارات تورمی بلندمدت و کاهش تورم در طول زمان کمک می کند.

در نتیجه، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) ممکن است به دنبال تخلیه دارایی های خود باشد اوراق بهادار خزانه داری و بدهی نمایندگی و اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن نمایندگی در اواخر سال جاری، و نشست بانک مرکزی ممکن است سری اخیر بالاترین و پایین‌ترین نرخ‌ها در USD/CAD را مهار کند، زیرا انتظار می‌رود بانک مرکزی افزایش نرخ بهره را 50 واحد افزایش دهد.

در همان زمان، BoC ممکن است از طرح هایی برای پایان ترازنامه خود به عنوان فرماندار پرده برداری کند تیف ماکلم و شرکت قرار است گزارش سه ماهه سیاست پولی (MPR) را منتشر کنند و تعدیل در استراتژی خروج بانک مرکزی ممکن است باعث عقب نشینی بزرگتر دلار/کادر کانادا شود زیرا نرخ ارز در تلاش برای عقب نشینی بالاتر از نرخ ارز است. SMA 50 روزه (1.2660).

با این وجود، انتظارات برای تغییر بیشتر در سیاست فدرال رزرو ممکن است USD/CAD را پیش از تصمیم بعدی نرخ بهره در 4 مه سرپا نگه دارد. فرماندار لائل برینارد اصرار دارد که بانک مرکزی می تواند “به محض نشست ماه مه، ترازنامه را با سرعتی سریع کاهش دهد.” و افزایش بیشتر در نرخ ارز ممکن است به کاهش انحراف در احساسات خرده فروشی ادامه دهد، مانند رفتاری که در سال گذشته مشاهده شد.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ USD/CAD

در گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 62.94 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی USD/CAD، با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه ایستاده در 1.70 تا 1.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 5.59 درصد و نسبت به هفته گذشته 17.80 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات در هفته گذشته 2.35 درصد و نسبت به هفته گذشته 14.47 درصد افزایش داشته است. کاهش در سود خالص، رفتار ازدحام را رام کرده است، زیرا 73.79 درصد معامله‌گران هفته گذشته دلار آمریکا/کادر دلار آمریکا بودند، در حالی که افزایش در پوزیشن خالص فروش در حالی رخ می‌دهد که نرخ ارز در تلاش است. به بالای SMA 50 روزه (1.2660) برگردید.

با توجه به آنچه گفته شد، اگر بانک مرکزی نرخ بهره را 50 واحد افزایش دهد و انقباض کمی (QT) را آغاز کند، تصمیم بانک مرکزی ممکن است پیشرفت از پایین‌ترین سطح سالانه (1.2403) را تضعیف کند، اما USD/CAD ممکن است به روند کاهشی نسبت به ماه مارس ادامه دهد. بالا (1.2901) اگر فرماندار مکلم و شرکت یک دوره از پیش تعیین شده برای سیاست پولی را تأیید کنند.

نمودار روزانه نرخ USD/CAD

تصویر نمودار نرخ روزانه USD/CAD

منبع: نمای معاملاتی

  • به خاطر داشته باشید، به نظر می رسد USD/CAD در مسیر آزمایش قرار دارد پایین ترین سطح نوامبر (1.2352) از آنجایی که در ماه مارس محدوده افتتاحیه سال 2022 را به دست آورد، اما شتابی برای بسته شدن کمتر از آن وجود ندارد همپوشانی فیبوناچی در حدود 1.2410 (23.6٪ گسترش) تا 1.2440 (23.6٪ گسترش) نرخ ارز را به سمت عقب رانده است SMA 50 روزه (1.2660).
  • نیاز به نزدیک بالاتر از 1.2620 (50% اصلاح) به 1.2650 (78.6% گسترش) منطقه 1.2770 (38.2% انبساط) را در رادار قرار می دهد، با منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 1.2830 (38.2% اصلاح) به 1.2880 (61.8% گسترش).
  • با این حال، شکست در تجارت بالاتر از SMA 50 روزه (1.2660) ممکن است USD/CAD را به سمت منطقه 1.2510 (78.6% اصلاحی) به عقب براند، با منطقه مورد علاقه بعدی در اطراف 1.2410 (23.6٪ گسترش) به 1.2440 (23.6٪ گسترش).

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.