کاهش شدید NZD/USD به پایین‌ترین سطح شش هفته اخیر، اظهارات پس از پاول، تغییر احساسات

NZD/USD در روز جمعه بیش از 1 درصد سقوط کرد، در شرایطی که حالت ریسک پذیری دارد. پاول گفت که دستیابی به هدف 2 درصدی فدرال رزرو “دردی برای خانوارها و مشاغل به همراه خواهد داشت”. قرائت تورم ایالات متحده نشانه هایی از اوج خود را نشان می دهد در حالی که احساسات مصرف کننده

کد خبر : 246983
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
کاهش شدید NZD/USD به پایین‌ترین سطح شش هفته اخیر، اظهارات پس از پاول، تغییر احساسات


  • NZD/USD در روز جمعه بیش از 1 درصد سقوط کرد، در شرایطی که حالت ریسک پذیری دارد.
  • پاول گفت که دستیابی به هدف 2 درصدی فدرال رزرو “دردی برای خانوارها و مشاغل به همراه خواهد داشت”.
  • قرائت تورم ایالات متحده نشانه هایی از اوج خود را نشان می دهد در حالی که احساسات مصرف کننده ایالات متحده بهبود می یابد.

به دنبال اظهارات تندروانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، که وظیفه فدرال رزرو برای بازگرداندن ثبات قیمت به سمت هدف 2 درصدی بانک را تکرار کرد، NZD/USD در روز جمعه به پایین ترین سطح هفتگی 0.8150 سقوط کرد. علاوه بر این، او اذعان کرد که این امر “نیازمند یک دوره پایدار رشد پایین تر از روند است.” در نتیجه، با سقوط سهام ایالات متحده از صخره، احساسات تغییر کرد.

NZD/USD به دلیل اظهارات جنگ طلبانه پاول و داده های اقتصادی خوش بینانه ایالات متحده سقوط می کند

در جلسه آسیایی، NZD/USD بالاتر از رقم 0.6220 باز شد و در محدوده 0.6180-0.6220 پیش از انتشار داده های اقتصادی ایالات متحده و اظهارات پاول در مورد جکسون هول در نوسان بود. با این وجود، هنگامی که پاول موضع گرفت، NZD/USD با افزایش نوسانات مواجه شد و ارزش اصلی را به پایین ترین حد هفته رساند. در زمان نگارش این مقاله، NZD/USD با قیمت 0.6148، بسیار پایین تر از قیمت افتتاحیه، دست به دست می شود.

او در جمع بندی اظهارات پاول گفت که کاهش تورم در میان دوره ای از نرخ های بهره بالاتر، نرم شدن شرایط بازار کار و رشد اقتصادی کند، “دردی را برای خانوارها و مشاغل به همراه خواهد داشت”. رئیس فدرال رزرو مجدداً تاکید کرد که فدرال رزرو “تورم را به هدف 2 درصدی ما برمی‌گرداند” و اظهار داشت که بانک مرکزی گام‌های سریعی برای کاهش تقاضا برداشته است، بنابراین بهتر است با عرضه هماهنگ شود.

جی پاول از ارقام تورم جولای استقبال کرد اما به سرعت اضافه کرد که “بهبود یک ماهه بسیار کمتر از آنچه کمیته باید ببیند” در مورد جهت تورم است. پاول خاطرنشان کرد که حفظ موضع خنثی «محلی برای توقف یا توقف نیست» و مخالف تصورات بازار از چرخش فدرال رزرو است که باعث افزایش 15 درصدی سهام ایالات متحده از پایین‌ترین سطح ماه ژوئن شد.

گذشته از این، تقویم اقتصادی ایالات متحده از احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان در ماه آگوست در انتشار نهایی آن رونمایی کرد. احساسات شهروندان آمریکایی به 58.2 در مقابل 55.2 برآورد بهبود یافت، در حالی که انتظارات تورمی برای افق یک ساله از 5.2 درصد در ماه گذشته به 4.8 درصد کاهش یافت.

اوایل روز جمعه، شاخص تورم مورد علاقه فدرال رزرو، سرفصل و شاخص های اصلی قیمت مصرفی شخصی (PCE) برای ماه جولای. عنوان PCE سالانه 6.3 درصد افزایش یافت، بالاتر از 6.2 درصد تخمین زده شده، در حالی که PCE اصلی، که اقلام ناپایدار را حذف می کند، به 4.6 درصد در سال در مقابل 4.7 درصد پیش بینی کاهش می یابد.

سطوح فنی کلیدی NZD/USD



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.