کاهش ذخایر صرافی بیت کوین به کمترین میزان در 3 سال گذشته – بیت کوین نیوز

تعداد بیت‌کوین‌های نگهداری شده در صرافی‌ها در چند وقت اخیر به کاهش خود ادامه داده است، زیرا این معیار نشان می‌دهد که طرفداران کریپتو در حال برداشت وجوه از پلتفرم‌های معاملاتی برای نگهداری بلندمدت هستند. در زمان نگارش این مقاله، 2.32 میلیون بیت کوین به ارزش بیش از 90 میلیارد دلار در صرافی های متمرکز

کد خبر : 178167
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
کاهش ذخایر صرافی بیت کوین به کمترین میزان در 3 سال گذشته – بیت کوین نیوز


تعداد بیت‌کوین‌های نگهداری شده در صرافی‌ها در چند وقت اخیر به کاهش خود ادامه داده است، زیرا این معیار نشان می‌دهد که طرفداران کریپتو در حال برداشت وجوه از پلتفرم‌های معاملاتی برای نگهداری بلندمدت هستند. در زمان نگارش این مقاله، 2.32 میلیون بیت کوین به ارزش بیش از 90 میلیارد دلار در صرافی های متمرکز ارزهای دیجیتال نگهداری می شود.

از سال گذشته این زمان، مبالغ زیادی از بیت کوین همچنان از صرافی های متمرکز خارج می شود

بیت کوین این روزها به تعداد بیشتری از مبادلات خارج می شود، زیرا این معیار نشان می دهد که مقدار – 2.32 میلیون بیت کوین (BTC) امروز – در بیش از سه سال گذشته به این پایین نبوده است. در واقع، سه سال پیش در ماه مارس، تعداد بیت‌کوین‌های ذخیره‌شده در پلت‌فرم‌های معاملاتی مختلف بیشتر بود و تقریباً ۲.۷۳ میلیون بیت‌کوین در اختیار داشت. علاوه بر این، یک روز پس از “پنجشنبه سیاه” بدنام در 11 مارس 2020، صرافی ها بر اساس معیارهای cryptoquant.com اندکی بیش از سه میلیون بیت کوین داشتند.

در طی چند هفته گذشته، قیمت دارایی‌های کریپتو پایین‌تر بوده است و معیارهای موجودی مبادله واقعاً در آگوست 2021 شروع به کاهش کردند. طبق آمار Bituniverse، امروز Coinbase بزرگترین دارنده موجودی از نظر بیت‌کوین با 853530 BTC است. Bituniverse از داده‌های peckshield.com، chain.info و etherscan.io استفاده می‌کند. ابزار Transparent Balance Rank نیز تعادل اتریوم (ETH) و تتر (USDT) را اندازه گیری می کند.

ذخایر صرافی بیت کوین به کمترین میزان در 3 سال گذشته رسیده است
بر اساس داده های cryptoquant.com، موجودی بیت کوین صرافی در این هفته به پایین ترین حد خود رسیده است.

زیر موجودی کوین بیس، بایننس دارای 18.94 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری شده است. بایننس بر اساس معیارهای فعلی بیش از 340000 بیت کوین و همچنین 3.59 میلیون ETH دارد. علاوه بر این، بایننس 1.24 میلیارد از تتر دارایی های رمزنگاری شده پایدار را در اختیار دارد. کمتر از 44.5 میلیارد دلاری که کوین بیس و مخفیگاه بایننس در اختیار دارد، خزانه Huobi Global با 16.12 میلیارد دلار ذخایر ارزهای دیجیتال قرار دارد. کیف پول های Huobi نشان می دهد که صرافی بیش از 160000 بیت کوین و 2.13 میلیون اتریوم دارد.

خروج وجوه رمزنگاری از مبادلات اغلب در فضای رمزنگاری به دو دلیل نشانه خوبی است. برای یک، این روند نشان می دهد که مالکان حاضر به فروش بیت کوین خود در این زمان نیستند. این بدان معناست که منابع مالی کمتری در بازار برای تخلیه نهنگ ها وجود دارد و همچنین باعث خشک شدن نقدینگی می شود. علاوه بر این، در دنیای دارایی‌های ارزهای دیجیتال، قانون طلایی نگه داشتن کلیدهای خود است و این روند همچنین می‌تواند نشان دهد که کاربران این توصیه را جدی‌تر می‌گیرند.

برچسب ها در این داستان

بایننس، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، Bituniverse، پنجشنبه سیاه، BTC، سپرده های BTC، ذخایر BTC، برداشت های BTC، خوش بینی صعودی، Coinbase، Crypto Reserves، cryptoquant.com، ETH Reserves، Exchange Reserves، Exchanges، Huobi، شکست بازار، خروجی، وضعیت ذخیره، ذخایر، بسترهای معاملاتی، ذخایر USDT

نظر شما در مورد موجودی بیت کوین در صرافی های امروزی چیست و چگونه در حال حاضر در پایین ترین نقطه سه سال اخیر قرار دارد؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.