کاهش دلار و یورو به دلیل افزایش نگرانی ها در مورد تأثیر اقتصادی درگیری اوکراین توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته جینا لی Investing.com – دلار صبح روز سه‌شنبه در آسیا کاهش یافت، در حالی که یورو نزدیک به پایین‌ترین حد در ۲۲ ماه گذشته بود. تهاجم روسیه به اوکراین همچنان چشم‌انداز اقتصادی اروپا را ضعیف می‌کند، اما افزایش هفته‌ای ارزهای کالایی نشانه‌هایی از توقف را نشان داد. دلاری که ارزش دلار

کد خبر : 175654
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۵۰
کاهش دلار و یورو به دلیل افزایش نگرانی ها در مورد تأثیر اقتصادی درگیری اوکراین توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار صبح روز سه‌شنبه در آسیا کاهش یافت، در حالی که یورو نزدیک به پایین‌ترین حد در ۲۲ ماه گذشته بود. تهاجم روسیه به اوکراین همچنان چشم‌انداز اقتصادی اروپا را ضعیف می‌کند، اما افزایش هفته‌ای ارزهای کالایی نشانه‌هایی از توقف را نشان داد.

دلاری که ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزهای دیگر دنبال می کند تا ساعت 22:30 به وقت شرقی (3:30 به وقت گرینویچ) با 0.16 درصد کاهش به 99.135 رسید.

این جفت با 0.13 درصد افزایش به 115.44 رسید. از اوایل روز، بزرگترین کسری حساب جاری از ابتدای سال 2014 با 1.189 تریلیون JPR (10.33 میلیارد دلار) و 0.19 تریلیون ین در ژانویه 2022 را نشان داد.

این جفت با 0.10 درصد افزایش به 0.7324 رسید و استرالیا در ماه فوریه به 13 رسید. این جفت ارز در 0.6831 ثابت بود.

این جفت با 0.13 درصد کاهش به 6.3126 رسید در حالی که جفت با 0.18 درصد کاهش به 1.3125 رسید.

با وجود تلاش‌ها برای جهش پس از شش جلسه فروش متوالی، یورو نزدیک به پایین‌ترین نرخ روز دوشنبه 1.0806 دلار باقی ماند. از زمانی که روسیه در 24 فوریه به اوکراین حمله کرد، ارزش دلار 4 درصد کاهش یافت و درگیری هیچ نشانه ای از پایان یافت. یورو روز دوشنبه به برابری فرانک سوئیس نزدیک شد و این اولین بار در هفت سال گذشته بود.

پیشرفت کمی در مورد دو دور مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین حاصل شده است. برخی از سرمایه گذاران هشدار دادند که مخالفت آلمان با ممنوعیت واردات انرژی از روسیه، قیمت های آتی نفت را از اوج 14 ساله روز دوشنبه کاهش داد، اما برخی سرمایه گذاران هشدار دادند که شوک عرضه به رشد اروپا لطمه خواهد زد.

کارول کنگ، استراتژیست بانک مشترک المنافع استرالیا، به رویترز گفت: «بازارها ممکن است خطر اختلال در صادرات انرژی روسیه را قیمت گذاری کنند و دورنمای رشد اروپا را کاهش دهند.»

“به این ترتیب، ما انتظار داریم که یورو تحت فشار باقی بماند. احتمال معقولی وجود دارد که یورو/دلار پایین ترین سطح کووید-19 1.0688 دلاری را در این ماه آزمایش کند.”

سرمایه گذاران اکنون در انتظار بانک مرکزی اروپا هستند که قرار است در روز پنجشنبه ارائه شود. احتمال رکود تورمی اقتصاددانان را بر آن داشت تا تصور کنند که بانک مرکزی می تواند افزایش نرخ بهره را تا اواخر سال 2022 به تعویق بیندازد.

در کنار افزایش قیمت کالاها، درگیری در اوکراین و تحریم‌های غرب که به دنبال آن به وقوع پیوست، باعث شد تا روبل در معاملات بی‌نظم فراساحلی روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح خود یعنی 160 دلار در هر دلار سقوط کرد. سایر دارایی های روسیه نیز آسیب دیدند، اگرچه دلار آمریکا در میان نگرانی ها مبنی بر طولانی شدن جنگ و گسترش ضربه اقتصادی ثابت ماند.

در آسیا و اقیانوسیه، دلار استرالیا و نیوزلند در معاملات اولیه افزایش یافتند اما کمتر از بالاترین سطح چهار ماهه روز دوشنبه بودند.

با آغاز دور افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی نیوزلند، دلار نیوزلند در مدت کمی بیش از یک ماه 4.5 درصد جهش کرد. تحلیلگران بانک ANZ روز سه شنبه گفتند که فشار قیمت انرژی می تواند باعث افزایش 50 واحدی متوالی در آوریل و مه شود.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.