کاهش دلار با حل نشدن بحران سقف بدهی ایالات متحده، داده های تورم توسط رویترز مورد توجه قرار گرفت

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا و یورو در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل توسط Rae Wee سنگاپور (رویترز) – پس از آنکه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و قانونگذاران ارشد نتوانستند از بن بست بحران سقف بدهی خارج شوند، دلار

کد خبر : 357487
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۵:۴۳
کاهش دلار با حل نشدن بحران سقف بدهی ایالات متحده، داده های تورم توسط رویترز مورد توجه قرار گرفت

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا و یورو در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل

توسط Rae Wee

سنگاپور (رویترز) – پس از آنکه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و قانونگذاران ارشد نتوانستند از بن بست بحران سقف بدهی خارج شوند، دلار به طور گسترده ای تضعیف شد، اگرچه حرکت ارز در میان احتیاط پیش از انتشار آمار تورم ایالات متحده در اواخر روز، حاشیه ای بود.

بایدن و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، بر سر افزایش سقف بدهی 31.4 تریلیون دلاری آمریکا پس از مذاکرات روز سه‌شنبه، اختلاف نظر داشتند، در حالی که تنها چند هفته تا احتمال نکول بی‌سابقه ایالات متحده باقی مانده است.

با این حال، دو طرف با گفتگوهای بیشتر موافقت کردند و دستیاران خود را متعهد به گفتگوهای روزانه در مورد زمینه های توافق احتمالی کردند. بایدن، مک کارتی و سه رهبر ارشد دیگر کنگره قرار است روز جمعه دوباره با یکدیگر دیدار کنند.

دلار آمریکا در معاملات اولیه آسیا کاهش یافت و یورو با 0.11 درصد افزایش به 1.0971 دلار و استرلینگ با 0.1 درصد افزایش به 1.2634 دلار رسید.

0.05% افزایش به 0.6338 دلار رسید.

کارول کنگ، استراتژیست ارزی در Commonwealth Bank of Australia (OTC:) (CBA) گفت: اخیراً توجه زیادی به مسائل سقف بدهی شده است. “فکر نمی‌کنم این مسئله به این زودی حل شود. معمولاً در گذشته، مسائل معمولاً در آخرین لحظه حل می‌شوند.

بنابراین این بدان معناست که ممکن است نوسانات بیشتری در بازارها وجود داشته باشد… و من فکر می کنم که دلار می تواند حتی بیشتر تضعیف شود، همانطور که در گذشته شاهد بودیم.

در برابر سبدی از ارزها، آخرین 0.07 درصد کاهش در 101.55 بود.

همچنین داده‌های مربوط به تورم ایالات متحده، سرمایه‌گذاران را به خود مشغول کرده است، به طوری که اقتصاددانان در نظرسنجی رویترز انتظار افزایش 5.5 درصدی قیمت‌های مصرف کننده اصلی در ماه آوریل را داشتند.

ارزیابی قوی‌تر از حد انتظار می‌تواند دردسر فدرال رزرو باشد، فدرال رزرو که همین هفته گذشته در را به روی توقف چرخه انقباض تهاجمی خود باز کرده بود و از مارس 2022 تاکنون 10 افزایش متوالی نرخ بهره را به همراه داشته است.

ویشنو واراتان، رئیس اقتصاد و استراتژی بانک میزوهو می گوید: «نقطه برای پاسخ فدرال رزرو به غافلگیری داده ها در هر جهت بالا است.

فدرال رزرو با افزایش 500 واحدی در ثانیه نرخ بهره و پیش بینی کاهش اعتبارات ناشی از رکود در میان بانک های منطقه ای، بعید است که فدرال رزرو صرفاً تورم «چسبنده» را بیشتر کاهش دهد، در عوض به شتاب مجدد تورم نیاز دارد.»

بازارهای پول با احتمال تقریباً 82 درصدی قیمت گذاری می کنند که فدرال رزرو در نشست بعدی خود در ژوئن نرخ های خود را متوقف کند و انتظار دارد کاهش نرخ از ماه جولای تا پایان سال آغاز شود.

افزایش انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو در اواخر سال جاری کاهش نرخ بهره را آغاز خواهد کرد، ناشی از استرس اخیر در بخش بانکی است که با سقوط بانک سیلیکون ولی در ماه مارس به وجود آمد.

در سایر نقاط، ین ژاپن با 0.1 درصد افزایش به 135.11 در هر دلار رسید.

کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن (BOJ) روز سه‌شنبه گفت بانک مرکزی ژاپن به سیاست کنترل منحنی بازده پایان می‌دهد و پس از افزایش چشم‌انداز تورم به هدف رسیدن به هدف 2 درصدی، شروع به کوچک کردن ترازنامه خود می‌کند، هرچند اظهارات وی کمک چندانی به افزایش ین نکرد. .

کنگ از CBA گفت: «آنچه Ueda گفت اصلاً تعجب آور نبود. من فکر می‌کنم بازارها در حال حاضر انتظار دارند که بانک مرکزی ژاپن اقداماتی انجام دهد.

دلار استرالیا آخرین بار با 0.08 درصد افزایش به 0.67675 دلار رسید.

دولت کارگری استرالیا روز سه‌شنبه اولین مازاد بودجه در ۱۵ سال گذشته را گزارش کرد، زیرا رشد شغلی قوی و سودهای معدنی با افزایش خزانه‌های این کشور افزایش یافته است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.