کاهش دلار، امید به کاهش تنش در اوکراین به یورو کمک می کند By Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته جینا لی Investing.com – دلار صبح چهارشنبه در آسیا کاهش یافت زیرا امیدها برای پیشرفت در مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین باعث تقویت یورو شد. ین ژاپن که در حال حاضر تحت فشار است، حتی در حالی که بانک ژاپن (BOJ) به تلاش های خود برای تعیین بازده اوراق قرضه

کد خبر : 185568
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
کاهش دلار، امید به کاهش تنش در اوکراین به یورو کمک می کند By Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار صبح چهارشنبه در آسیا کاهش یافت زیرا امیدها برای پیشرفت در مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین باعث تقویت یورو شد. ین ژاپن که در حال حاضر تحت فشار است، حتی در حالی که بانک ژاپن (BOJ) به تلاش های خود برای تعیین بازده اوراق قرضه ادامه می دهد، ثابت ماند.

در ساعت 23:28 به وقت شرقی (3:28 بامداد به وقت گرینویچ) ارزشی که ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزهای دیگر دنبال می کند، با 0.32 درصد کاهش به 98.125 رسیده است.

این جفت با 1.09 درصد کاهش به 121.50 رسید. منتشر شده در اوایل روز نشان داد که در فوریه 2022 نسبت به سال قبل 0.8 درصد کاهش یافته است.

این جفت با 0.13 درصد افزایش به 0.7516 رسید و جفت با 0.45 درصد افزایش به 0.6964 رسید.

این جفت با 0.06% کاهش به 6.3604 رسید در حالی که جفت با 0.16% افزایش به 1.3106 رسید.

یورو در هفته های اخیر به دلیل ترس از پیامدهای اقتصادی جنگ در اوکراین ضربه خورده است. نگرانی ها در مورد گسترش جنگ در غرب باعث شد که ارز واحد یک شبه به بالاترین حد دو هفته اخیر خود یعنی 1.1137 دلار رسید و سپس در معاملات آسیایی به 1.1091 دلار رسید. همچنین در برابر دلار به بالاترین سطح سه ماهه خود یعنی 84.81 پنس رسید، در حالی که روسیه به بالاترین سطح یک ماهه 83.50 در برابر دلار رسید.

در گفت‌وگوهای رو در رو روز سه‌شنبه در استانبول، روسیه متعهد شد که عملیات نظامی در اطراف کیف پایتخت اوکراین را کاهش دهد، در حالی که اوکراین پیشنهاد اتخاذ یک وضعیت بی‌طرف را داشت. با این حال، ایالات متحده هشدار داد که تهدید برای کیف همچنان وجود دارد و آب سردی بر خوش بینی برای پایان دادن به جنگی که با حمله روسیه در 24 فوریه آغاز شد، ریخت.

جو کاپورسو، استراتژیست بانک مشترک المنافع استرالیا (OTC:) به رویترز گفت: «حداقل دو طرف در حال گفتگو هستند.

او گفت: «اخبار خوب آزمایشی در مورد جنگ با توجه به نزدیکی اروپا به درگیری و اتکا به انرژی روسیه، بیش از هر ارز دیگری به سود یورو خواهد بود.

افزایش ریسک پذیری ارزهای حساس به ریسک از جمله دلار استرالیا و نیوزلند را تقویت کرد. ارزهای Antipodean درست پایین‌تر از اوج‌های اخیر در معاملات آسیایی ثابت ماندند و وون کره جنوبی که تحت تأثیر افزایش اخیر قیمت نفت ضربه خورده بود، بهترین جلسه خود را در دو سال گذشته در یک شب ثبت کرد.

در همین حال، ین در حال مبارزه برای یافتن کفی در حدود 123 برای دلار است و برای بدترین ماه خود از نوامبر 2016 در نظر گرفته شده است. ین تقریباً 7 درصد زیان را نسبت به دلار از دست داده است زیرا بانک مرکزی ژاپن موضع خود را حفظ کرده است در حالی که سایر مراکز مرکزی در حال حفظ هستند. بانک ها شاهین می شوند

BOJ به تعهد چهار روزه خود مبنی بر خرید نامحدود اوراق قرضه عمل می کند تا بازدهی 10 ساله خود را زیر سقف 0.25 درصد نگه دارد و خریدهای خود را در امتداد منحنی در هر دو جهت افزایش دهد. این تلاش ها باعث شد که بازده اوراق قرضه 10 ساله دولت ژاپن اندکی کاهش یابد و به 0.225 درصد برسد.

سوفیا نگ، تحلیلگر بانک MUFG، به رویترز گفت: “ریسک ها امروز به سمت صعودی برای USD/JPY متمایل هستند. علامت 125 همچنان سطح خوبی از مقاومت بالا خواهد بود.”

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.