کاهش دلار، افزایش یورو در مذاکرات صلح؛ ین باند توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا روز چهارشنبه تضعیف شد زیرا نشانه‌هایی از پیشرفت در مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه احساسات ریسک را به ضرر این پناهگاه امن و به نفع یورو افزایش داد، در حالی که ین ژاپن از ترس مداخله رسمی بهبود یافت. در ساعت 3:55 صبح به

کد خبر : 185437
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کاهش دلار، افزایش یورو در مذاکرات صلح؛  ین باند توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا روز چهارشنبه تضعیف شد زیرا نشانه‌هایی از پیشرفت در مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه احساسات ریسک را به ضرر این پناهگاه امن و به نفع یورو افزایش داد، در حالی که ین ژاپن از ترس مداخله رسمی بهبود یافت.

در ساعت 3:55 صبح به وقت شرقی (0755 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.3 درصد کاهش یافت و در 98.170 معامله شد.

علاوه بر این، پس از وعده روسیه در روز سه‌شنبه برای کاهش عملیات نظامی در اطراف کیف و اوکراین با پیشنهاد اتخاذ وضعیت بی‌طرف، 0.3 درصد افزایش یافت و به 1.1116 رسید، اقداماتی که امیدواری به پیشرفت در پایان دادن به درگیری بین دو کشور پس از مذاکرات رو در رو در استانبول است. .

یورو در هفته های اخیر به دلیل ترس از پیامدهای اقتصادی ناشی از جنگ در اوکراین ضربه خورده است.

با این حال، این دستاوردها برای ارز واحد می تواند در میان شک و تردید نسبت به نیات روسیه و همچنین افزایش شدید بازدهی خزانه داری ایالات متحده به عنوان موقعیت معامله گران برای انقباض تهاجمی توسط فدرال رزرو ایالات متحده کوتاه مدت باشد.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «یورو/دلار در کوتاه‌مدت پس از اینکه این جفت ارز به دلیل افزایش قابل توجه اختلاف نرخ مبادله کوتاه‌مدت دلار-یورو در تصحیح شدید ناکام ماند، در کوتاه‌مدت بیش‌ارزش‌شده به نظر می‌رسد». “ما ارزش منصفانه کوتاه مدت فعلی را در منطقه 1.07/1.08 در حال حاضر برآورد می کنیم.”

در جاهای دیگر، 0.9٪ کاهش یافت و به 121.72 رسید، پس از افزایش شدید اخیر به دلیل خرید اوراق قرضه توسط بانک مرکزی ژاپن در این هفته برای دفاع از هدف بازدهی 0.25٪ 10 ساله خود عقب نشینی کرد، و موضع بسیار سازگار خود را در مواجهه با سیاست های پولی انقباضی حفظ کرد. تعداد بانک های مرکزی جهان و به ویژه فدرال رزرو.

نشست بین هاروهیکو کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن و فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، این گمانه زنی را ایجاد کرد که مقامات ارشد این کشور نگران میزان کاهش ارزش ین هستند.

ING افزود: “ما فکر می کنیم تا زمانی که بازده اوراق قرضه به بالاتر از حد خود ادامه دهد، ین به شدت آسیب پذیر خواهد بود.” نشانه‌های بیشتری مبنی بر اینکه ژاپن در حال انجام اقداماتی برای مهار نوسانات ین است می‌تواند حمایتی را ارائه دهد، اما به نظر می‌رسد که این یک عامل ثانویه باشد.

انتظار می رود که فدرال رزرو در جلسه بعدی، نرخ ها را به جای افزایش سه ماهه مرسوم، نیم واحد افزایش دهد، و معامله گران برای تایید به داده های امروزی نگاه خواهند کرد.

قرار است داده‌های ماه مارس چهارشنبه در ساعت 8:15 صبح به وقت شرقی (1215 به وقت گرینویچ) منتشر شود، و پیش‌بینی‌های اجماع به دنبال ایجاد 450000 شغل در شرکت‌ها است، در حالی که برای سه ماهه چهارم، در ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی، 7.1 پیش‌بینی شده است. ٪ خواندن از ماه قبل، بسیار بالاتر از نسخه قبلی 2.3٪.

0.3% افزایش یافت و به 1.3121 رسید که از پیشرفت درک شده در مذاکرات صلح اوکراین سود می برد. همچنین، قیمت‌های فروشگاه‌های بریتانیا در ماه مارس با سریع‌ترین سرعت سالانه در بیش از یک دهه گذشته افزایش یافت که نشان می‌دهد بانک انگلیس به افزایش نرخ‌های بهره برای مبارزه با تورم ادامه خواهد داد.

0.3٪ افزایش یافت و به 0.7527 رسید، درست زیر قله های اخیر حفظ شد، در حالی که 0.1٪ کاهش یافت و به 6.3564 رسید.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.