کاهش بیش از 50 درصدی کاربران فعال رمزارز بانک آمریکا در بازار خرسی – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] بانک آمریکا فاش کرده است که تعداد مشتریانش که کاربران فعال ارزهای دیجیتال هستند، نسبت به اوج خود در نوامبر سال گذشته بیش از 50 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، این بانک گفت داده‌های آن «نشان می‌دهد که جریان خروجی به پلتفرم‌های کریپتو به شدت کاهش یافته است» و این نشان می‌دهد

کد خبر : 225981
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کاهش بیش از 50 درصدی کاربران فعال رمزارز بانک آمریکا در بازار خرسی – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

بانک آمریکا فاش کرده است که تعداد مشتریانش که کاربران فعال ارزهای دیجیتال هستند، نسبت به اوج خود در نوامبر سال گذشته بیش از 50 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، این بانک گفت داده‌های آن «نشان می‌دهد که جریان خروجی به پلتفرم‌های کریپتو به شدت کاهش یافته است» و این نشان می‌دهد که «مصرف‌کنندگان سرمایه‌گذاری خالص خود را در پلتفرم‌های کریپتو عقب می‌کشند».

کاربران فعال رمزارز بانک آمریکا

بانک آمریکا هفته گذشته گزارشی را منتشر کرد که نشان می‌دهد تعداد کاربران فعال ارزهای دیجیتال از اوج خود در نوامبر سال گذشته کاهش یافته است. این بانک توضیح داد:

داده‌های ناشناس مشتریان داخلی بانک آمریکا نشان می‌دهد که تعداد کاربران فعال ارزهای دیجیتال از اوج بیش از ۱ میلیون کاربر در نوامبر ۲۰۲۱ به کمتر از ۵۰۰ هزار در ماه می کاهش یافته است.

نموداری که کاربران فعال ارزهای دیجیتال بانک آمریکا را نشان می دهد. منبع: بانک آمریکا

این گزارش می افزاید: «ما همچنین متوجه شدیم که کاربران «برای اولین بار»، مشتریانی که با یک پلتفرم ارز دیجیتال تراکنش انجام داده اند و قبلاً آن را انجام نداده اند، نیز به شدت کاهش یافته اند.

بانک آمریکا همچنین خاطرنشان کرد که تنها حدود 33000 مشتری برای اولین بار در ماه مه تراکنش های ارز دیجیتال انجام داده اند که در مقایسه با 267000 کاربر برای اولین بار در اکتبر سال گذشته 87 درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، جزئیات گزارش بانک آمریکا:

داده‌های ما همچنین نشان می‌دهد که جریان‌های خروجی به پلتفرم‌های کریپتو نیز به شدت کاهش یافته است و اکنون به طور کلی با جریان‌های ورودی برابری می‌کند، که نشان می‌دهد مصرف‌کنندگان سرمایه‌گذاری خالص خود را در پلتفرم‌های کریپتو عقب می‌کشند.

این بانک گفت: «از نظر دلار، خروجی‌های خروجی در اواخر سال 2021 حدود 2.9 میلیارد دلار به اوج خود رسید، قبل از اینکه در می 2022 به حدود یک میلیارد دلار کاهش یابد.

در ماه ژوئن، بانک آمریکا نتایج یک نظرسنجی را منتشر کرد که نشان می‌داد 91 درصد از بیش از 1000 سرمایه‌گذار ارز دیجیتال فعلی و بالقوه ایالات متحده قصد دارند در شش ماه آینده دارایی‌های دیجیتال بیشتری بخرند. علاوه بر این، نزدیک به 40 درصد از پاسخ دهندگان نشان دادند که از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت استفاده می کنند.

تیم تحقیقاتی بانک در آن زمان خاطرنشان کرد: «به طور کلی، یافته‌های ما نشان می‌دهد که با وجود اصلاحات شدید در ارزش‌گذاری ارزهای دیجیتال، علاقه مصرف‌کننده به این بخش همچنان قوی است.»

نظر شما در مورد داده های بانک آمریکا در مورد کاربران فعال رمزارز چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.