کاهش ارزش دلار در آستانه نشست فدرال رزرو ؛ یوان با Investing.com تضعیف می شود

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار در معاملات اولیه اروپا روز سه شنبه کاهش یافت و از بالاترین سطح یک ماه گذشته ، در آستانه آغاز نشست سرنوشت ساز این هفته فدرال رزرو ، در حالی که یوان همچنان تحت فشار چین است ، کاسته شد. اورگراند مشکلات بدهی گروه در ساعت 2:55

کد خبر : 107123
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۰۷
کاهش ارزش دلار در آستانه نشست فدرال رزرو ؛  یوان با Investing.com تضعیف می شود



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار در معاملات اولیه اروپا روز سه شنبه کاهش یافت و از بالاترین سطح یک ماه گذشته ، در آستانه آغاز نشست سرنوشت ساز این هفته فدرال رزرو ، در حالی که یوان همچنان تحت فشار چین است ، کاسته شد. اورگراند مشکلات بدهی گروه

در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار ، که دلار آمریکا را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند ، با 0.1 درصد کاهش در 93.130 معامله شد و برای اولین بار از 23 آگوست به بالاترین سطح 93.455 رسید.

0.2 to به 109.57 رسید ، 0.1 to افزایش یافت و به 1.1736 رسید ، 0.2 to به 1.3680 رسید ، در حالی که خطر حساس به خطر 0.4 to به 0.7277 افزایش یافت و از پایین ترین سطح در سه هفته گذشته برگشت.

فدرال رزرو دو روز بعد از سه شنبه شروع به کار می کند و به احتمال زیاد محدوده معاملاتی قبل از کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه محدود می شود ، زیرا انتظار می رود بانک مرکزی اطلاعات بیشتری در مورد زمان کاهش دارایی های خود ارائه دهد.

تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند: “ما فکر می کنیم تا حدی اذعان می شود که سطح فعلی مسکن پولی دیگر قابل توجیه نیست و خرید دارایی ها ممکن است تا پایان سال لغو شود.”

در همین حال ، پس از تضعیف تا 6.4879 در روز دوشنبه برای اولین بار از 23 آگوست ، در روز دوشنبه در میان نگرانی ها مبنی بر اینکه آیا غول مهم املاک چین Evergrande Group (HK 🙂 در صورت ترس از سرایت احتمالی ، در پرداخت های آینده معوق خودداری خواهد کرد. با افزایش تعطیلات عمومی در چین که چهارشنبه به پایان می رسد ، گردش مالی همچنان افسرده است.

علاوه بر این ، 0.1 to افزایش یافت و به 0.7028 رسید ، در حالی که سودهای بانک مرکزی رزرو نیوزلند ، کریستین هاوکسبی ، متوقف شد ، اشاره کرد که بانک مرکزی به جای افزایش 50 واحد پایه ، 25 واحد افزایش می یابد.

با کاهش 0.1 درصدی به 301.24 واحد و افت 0.1 درصدی به 353.32 واحد ، بانک مرکزی مجارستان قرار است روز سه شنبه جلسه تعیین سیاست را برگزار کند. طبق برآورد متوسط ​​در نظرسنجی بلومبرگ ، انتظار می رود این بانک روز سه شنبه نرخ معیار خود را یک چهارم افزایش دهد و به 1.75 درصد برساند ، اما این میزان در هر سه ماه گذشته تنها به میزان کمی کمتر از 30 نقطه افزایش است.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شود بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شود ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.