کاهش ارزش دلار به دلیل انتظارات فدرال رزرو کمتر جنگ طلب، یورو به بالاترین حد یک ماه گذشته توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر توسط آلون جان لندن (رویترز) – پس از آنکه داده‌های ضعیف اقتصادی آمریکا گمانه‌زنی‌ها مبنی بر کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را تقویت کرد و باعث کاهش ارزش دلار شد،

کد خبر : 272563
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کاهش ارزش دلار به دلیل انتظارات فدرال رزرو کمتر جنگ طلب، یورو به بالاترین حد یک ماه گذشته توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

توسط آلون جان

لندن (رویترز) – پس از آنکه داده‌های ضعیف اقتصادی آمریکا گمانه‌زنی‌ها مبنی بر کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را تقویت کرد و باعث کاهش ارزش دلار شد، یورو برای اولین بار در یک ماه گذشته به بالاتر از نرخ برابری دلار در روز چهارشنبه صعود کرد.

واحد پول رایج اروپا تا 1.0048 دلار افزایش یافت که بالاترین میزان از 20 سپتامبر بود و آخرین بار با 0.5 درصد افزایش به 1.100215 دلار رسید.

استرلینگ 0.9% افزایش یافت و به 1.1574 دلار رسید که بالاترین میزان از 14 سپتامبر بود، و افزایش 1.6% روز قبل را افزایش داد که بازارها از حمایت ریشی سوناک به عنوان نخست وزیر بریتانیا حمایت کردند و دلار نیز در برابر ین ژاپن کاهش یافت و 0.6% کاهش یافت و به 147.0 رسید.

لی هاردمن، تحلیلگر ارز در MUFG گفت: “این ادامه فروش (دلار) است که از پایان هفته گذشته شاهد آن بودیم.

ما فکر نمی‌کنیم در نشست بعدی در نوامبر این اتفاق بیفتد، اما مطمئناً تا دسامبر احتمال بیشتری وجود دارد که آن‌ها بتوانند به جای ۷۵ واحد پایه که اخیراً دیده‌ایم، سرعت را به ۵۰ واحد پایه کاهش دهند.»

سرعت تهاجمی انقباض فدرال رزرو باعث افزایش ارزش دلار در سال جاری شده است.

بر اساس گزارش روز جمعه وال استریت ژورنال که باعث افزایش قیمت ها در بازارها شد، مقامات فدرال رزرو شروع به ابراز تمایل خود برای کاهش سرعت افزایش به زودی کرده اند.

نرخ وام مسکن

این امر با داده‌های روز سه‌شنبه تقویت شد که نشان می‌دهد قیمت مسکن ایالات متحده در ماه آگوست به دلیل افزایش نرخ‌های وام مسکن باعث کاهش تقاضا شد، در آخرین نشانه که افزایش نرخ‌های فدرال رزرو در حال حاضر برای کند کردن بزرگترین اقتصاد جهان کار می‌کند، تقویت شد.

معامله گران و اقتصاددانان افزایش 75 واحد پایه دیگری را در چهارشنبه آینده پیش بینی می کنند، اما دیدگاه رو به رشدی وجود دارد که در دسامبر به نیم واحد کاهش خواهد یافت.

این بنچمارک به نزول خود از بالاترین سطح چند ساله هفته گذشته یعنی 4.338% ادامه داد و آخرین بار با 4 واحد کاهش در 4.069% رسید.

دلار کانادا نیز پیش از نشست سیاستگذاری بانک مرکزی کانادا در اواخر روز که در آن تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی رویترز انتظار افزایش 50 واحدی نرخ را داشتند، به 1.3512 در هر دلار آمریکا رسید که قوی ترین آن در سه هفته اخیر است.

این دومین کاهش متوالی در اندازه افزایش نرخ پس از یک حرکت 100 واحدی در ژوئیه و 75 واحد پایه در ماه گذشته خواهد بود.

دلار همچنین در جاهای دیگر ضعیف‌تر بود و در هر دو تاج نروژ و سوئد حدود 0.5 درصد و در تاج چین بیش از 1.5 درصد سقوط کرد، در حالی که معاملات داخلی با 7.1825 به ازای هر دلار به پایان رسید که قوی‌ترین بسته از 12 اکتبر بود.

معامله گران گفتند که آیا یوان در حال حاضر به اوج ضعف خود رسیده است، پس از اینکه بانک های دولتی بزرگ در جلسه قبل در حال فروش دلار برای تثبیت بازار بودند، فعالان بازار محتاط شدند.

دلار استرالیا با 1.24 درصد افزایش به 0.64735 دلار رسید، زیرا آمارهای تورمی داغتر از حد انتظار بانک مرکزی را پیش از تصمیم گیری در مورد نرخ در هفته آینده تحت فشار قرار داد.

ارزهای دیجیتال رشد شدید خود را از روز قبل افزایش دادند. 12.83 درصد بالاتر در حدود 20700 دلار بود و اتر نیز 5.1 درصد بالاتر از 1500 دلار بود که بر اساس افزایش 8.7 درصدی روز سه شنبه بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.