کانتاس و ایرباس تا 200 میلیون دلار برای توسعه صنعت سوخت هوانوردی پایدار استرالیا سرمایه گذاری می کنند
این توافق که در حاشیه نشست سالانه سازمان جهانی صنعت هواپیمایی یاتا در دوحه اعلام شد، مطابق با هدف کانتاس برای استفاده از 10 درصد SAF در ترکیب سوخت خود تا سال 2030 است و پس از ثبت سفارش چند میلیارد دلاری برای هواپیمای باریک ایرباس انجام شد. و هواپیماهای پهن پیکر ماه گذشته. صنعت
این توافق که در حاشیه نشست سالانه سازمان جهانی صنعت هواپیمایی یاتا در دوحه اعلام شد، مطابق با هدف کانتاس برای استفاده از 10 درصد SAF در ترکیب سوخت خود تا سال 2030 است و پس از ثبت سفارش چند میلیارد دلاری برای هواپیمای باریک ایرباس انجام شد. و هواپیماهای پهن پیکر ماه گذشته.
صنعت هواپیمایی جهانی که قصد دارد تا سال 2050 به انتشار خالص صفر برسد، به استفاده از SAF متکی است تا از حدود 100 میلیون لیتر (26 میلیون گالن) در سال در سال 2021 به حداقل 449 میلیارد لیتر در سال طی سه دهه برسد. تعهد پرهزینه
بدون هیچ منبع تجاری در استرالیا، کانتاس منابع SAF را در لندن و لس آنجلس تامین می کند.
آلن جویس، مدیر اجرایی کانتاس در بیانیهای گفت: «این سرمایهگذاری به شروع صنعت سوختهای زیستی محلی در استرالیا کمک میکند و امیدواریم سرمایهگذاری بیشتر از سوی دولتها و سایر مشاغل را تشویق کند و شتاب بیشتری را برای صنعت بهعنوان یک کل ایجاد کند».
این شرکت هواپیمایی گفت که این سرمایهگذاری که شامل 50 میلیون دلار استرالیا (35 میلیون دلار) بودجه است که قبلاً توسط کانتاس متعهد شده بود، میتواند به ترکیبی از شرکتهای نوپا و اپراتورهای معتبرتر اختصاص یابد.
جویس گفت: «برای ما بسیار منطقی است که سهام را در صنعتی قرار دهیم که بزرگترین مشتری آن باشیم. ما از سایر شرکتها و تولیدکنندگان میخواهیم که پروژههای سوخت زیستی خود را ارائه دهند.»
شرکای این شرکت گفتند بدون افشای شرایط، سازنده موتور متعلق به Raytheon Technologies، پرت اند ویتنی، به ایرباس و کانتاس در تامین بودجه خواهد پیوست. کانتاس موتورهای پرت اند ویتنی را برای ناوگان باریک بدنه جدید ایرباس سفارش داده است.
گیوم فاوری، مدیر اجرایی ایرباس، گفت که افزایش استفاده از SAF یکی از محرکهای اصلی هدف صنعت هوانوردی برای رسیدن به آلایندگیهای صفر خالص تا سال 2050 خواهد بود.
او گفت: «اما ما نمیتوانیم این کار را بدون سیستمهای صنعتی بادوام برای تولید و تجاریسازی این منابع انرژی با نرخهای مقرونبهصرفه و نزدیک به مراکز کلیدی در سراسر جهان انجام دهیم».
این امر به ویژه در مورد کشوری مانند استرالیا که از نظر جغرافیایی دور است و برای حفظ ارتباط داخلی و بین المللی به هوانوردی بسیار متکی است، صادق است.
این شرکت ها گفتند که مشارکت سرمایه گذاری SAF برای پنج سال اولیه با امکان تمدید ادامه خواهد داشت.
(1 دلار = 1.4430 دلار استرالیا)
(گزارش توسط جیمی فرید در دوحه؛ ویرایش توسط ویلیام ملارد)
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :استرالیا ، ایرباس ، برای ، پایدار ، تا ، توسعه ، دلار ، سرمایه ، سوخت ، صنعت ، کانتاس ، کنند ، گذاری ، می ، میلیون ، هوانوردی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰