کانادا و TransLink برای استقرار ناوگان SkyTrain در عملیات و امکانات نگهداری سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] کوکیتلام ، بریتیش کلمبیا ، 13 آگوست 2021-دولت کانادا در این زمان بی سابقه به سرمایه گذاری در زیرساخت ها برای رفع نیازهای جوامع در سراسر استان ، افزایش کیفیت زندگی و کمک به بازیابی آثار ناشی از همه گیری کووید -19 ادامه می دهد. امروز ، ران مک کینون ، نماینده پارلمان Coquitlam

کد خبر : 91862
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۵۱
کانادا و TransLink برای استقرار ناوگان SkyTrain در عملیات و امکانات نگهداری سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

کوکیتلام ، بریتیش کلمبیا ، 13 آگوست 2021-دولت کانادا در این زمان بی سابقه به سرمایه گذاری در زیرساخت ها برای رفع نیازهای جوامع در سراسر استان ، افزایش کیفیت زندگی و کمک به بازیابی آثار ناشی از همه گیری کووید -19 ادامه می دهد.

امروز ، ران مک کینون ، نماینده پارلمان Coquitlam – Port Coquitlam ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع ، و جفری باسبی ، معاون مهندسی رئیس TransLink ، از بودجه تأسیسات جدید تعمیر و نگهداری برای حمایت از SkyTrain خبر دادند. ناوگان

همچنان که TransLink به گسترش ناوگان SkyTrain خود ادامه می دهد ، برای کار و نگهداری ایمن ناوگان به امکانات بیشتری نیاز است. امکانات جدید قادر خواهند بود تا عملیات و نگهداری مورد نیاز برای تقریبا 145 خودرو SkyTrain را برآورده کنند.

این پروژه شامل سیستم های جدید ، آب و برق و زیرساخت ها از جمله ادغام فنی و سیستم است. تسهیلات جدید شامل موارد زیر است: امکانات بازرسی و نظافت با دو خلیج و یک مسیر شستشو. مغازه های تعمیر و نگهداری با جایگاه برای وسایل نقلیه و تجهیزات حمل و نقل ریلی ؛ فضای اداری بالا و فضای داخلی ؛ جاده ها ، پارکینگ ها ، فضاهای اداری و امنیتی برای کارکنان تعمیر و نگهداری ؛ اتصالات گاز طبیعی و برق و دیوارهای حائل.

دولت کانادا بیش از 94.7 میلیون دلار در پروژه ای که امروز از طریق برنامه زیرساخت های سرمایه گذاری در زیرساخت های عمومی حمل و نقل عمومی کانادا اعلام شده سرمایه گذاری می کند ، مشروط به برآوردن الزامات مربوط به مشورت با گروه های بومی و ارزیابی محیط زیست. TransLink بیش از 142 میلیون دلار کمک می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.