کانادا و FCM از مسکن مقرون به صرفه آماده با انرژی صفر خالص در Rossland، BC حمایت می کنند.

[ad_1] 15 مارس 2022 راسلند، منابع طبیعی بریتیش کلمبیا کانادا همه افراد در کانادا سزاوار یک مکان امن، مقرون به صرفه و پایدار برای خواندن خانه هستند. به همین دلیل است که دولت کانادا و فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM) در حال سرمایه گذاری در جوامع هستند تا مسکن پایدار و مقرون به صرفه برای

کد خبر : 179334
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۵۰
کانادا و FCM از مسکن مقرون به صرفه آماده با انرژی صفر خالص در Rossland، BC حمایت می کنند.

[ad_1]

15 مارس 2022 راسلند، منابع طبیعی بریتیش کلمبیا کانادا

همه افراد در کانادا سزاوار یک مکان امن، مقرون به صرفه و پایدار برای خواندن خانه هستند. به همین دلیل است که دولت کانادا و فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM) در حال سرمایه گذاری در جوامع هستند تا مسکن پایدار و مقرون به صرفه برای ساکنان فراهم کنند.

جان آلداگ، عضو پارلمان کلووردیل-لنگلی سیتی، به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی و گارث فریزل، رئیس سابق فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM)، امروز سرمایه گذاری 3.2 میلیون دلاری در این شهر را اعلام کرد. راسلند، بریتیش کلمبیا. عضو پارلمان اوکاناگان جنوبی-وست کوتنای و کتی مور شهردار شهر راسلند به آنها پیوستند.

این بودجه از طریق طرح مسکن مقرون به صرفه پایدار FCM (SAH) تامین می شود و از ساخت 37 واحد مسکونی برای رفع کمبود مسکن نیروی کار برای افراد و خانواده ها در راسلند حمایت می کند. انجمن مسکن مقرون به صرفه Lower Columbia، با مشارکت شهر، این واحدها را به بالای یک تالار شهر جدید اضافه خواهد کرد که بیشتر طبقه اول ساختمان جدید را اشغال خواهد کرد. برای دستیابی به استاندارد آماده انرژی خالص صفر، ساختمان از سیستم های مکانیکی و الکتریکی کارآمد، پوشش ساختمان با عایق بالا، پنجره های با راندمان بالا و روشنایی LED استفاده خواهد کرد.

دولت کانادا طرح 300 میلیون دلاری مسکن مقرون به صرفه پایدار را به عنوان بخشی از توسعه 950 میلیون دلاری صندوق شهرداری سبز FCM (GMF) در بودجه 2019 اهدا کرد. ابتکار SAH به ارائه دهندگان مسکن کمک می کند تا واحدهای موجود را برای عملکرد انرژی بالاتر یا با هزینه های جدید بسازند. مسکن با استانداردهای خالص صفر، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و حمایت از شهرداری ها در دستیابی به اهداف گسترده تر طرح تغییرات آب و هوایی. ابتکار SAH در اولین سال تأمین مالی خود، در سال‌های 2020-2021، بودجه 33 پروژه را که بیش از 3000 واحد را نمایندگی می‌کنند، تأیید کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.