کانادا و یوکان از افزایش 10 میلیون دلاری مراقبت از کودکان در روز خبر می دهند

[ad_1] 23 ژوئیه 2021 – اتاوا ، انتاریو – وزارت دارایی کانادا هر کودکی سزاوار بهترین شروع ممکن در زندگی است و همه والدین باید توانایی ایجاد یک خانواده و یک حرفه را داشته باشند. با این حال ، بسیاری از خانواده ها در سراسر کانادا به مراقبت از کودکان با قیمت مناسب ، فراگیر

کد خبر : 94084
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۲
کانادا و یوکان از افزایش 10 میلیون دلاری مراقبت از کودکان در روز خبر می دهند

[ad_1]

23 ژوئیه 2021 – اتاوا ، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

هر کودکی سزاوار بهترین شروع ممکن در زندگی است و همه والدین باید توانایی ایجاد یک خانواده و یک حرفه را داشته باشند. با این حال ، بسیاری از خانواده ها در سراسر کانادا به مراقبت از کودکان با قیمت مناسب ، فراگیر و با کیفیت دسترسی ندارند. همه گیری جهانی COVID-19 همچنین روشن کرده است که بدون دسترسی به مراقبت از کودکان ، بسیاری از والدین-به ویژه زنان-نمی توانند به طور کامل در نیروی کار شرکت کنند.

امروز ، کریستیا فریلند محترم ، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی ، احمد حسین ، محترم وزیر خانواده ، کودکان و توسعه اجتماعی ، ساندی سیلور ، یوکان پریمیر ، و جانی مک لین ، وزیر آموزش و پرورش یوکان ، اعلام کردند توافقنامه ای که به طور قابل توجهی یادگیری اولیه و مراقبت از کودکان را در کودکان در یوکان بهبود می بخشد. از طریق این توافقنامه ، دولت های کانادا و یوکان با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا دسترسی سریع به برنامه ها و خدمات با کیفیت ، مقرون به صرفه ، انعطاف پذیر و فراگیر برای یادگیری زودهنگام و کودکان را افزایش دهند.

در بودجه اخیر فدرال ، دولت کانادا برنامه ای دگرگون کننده برای ایجاد یک سیستم کانادایی مبتنی بر جامعه با کیفیت یادگیری اولیه و مراقبت از کودکان ارائه داد که به طور متوسط ​​روزانه 10 دلار فضاهای مراقبت از کودک را برای والدین در کانادا فراهم می کند. برای کودکان زیر شش سال این طرح زندگی را برای خانواده ها مقرون به صرفه تر می کند ، مشاغل جدیدی ایجاد می کند ، والدین را به نیروی کار باز می گرداند و طبقه متوسط ​​را افزایش می دهد ، در حالی که به هر کودکی بهترین شروع ممکن را در زندگی می دهد.

اعلامیه امروز شامل ایجاد 110 فضای جدید برای آموزش زودهنگام و مراقبت از کودک در مدت پنج سال است تا به خانواده های کودکان زیر شش سال برای دسترسی به فضاهای مراقبت از کودکان که نیازهای آنها را برآورده می کند کمک کند. سرمایه گذاری دولت کانادا بر اساس تلاش های یوکن تا به امروز است تا اطمینان حاصل شود که همه خانواده ها به طور متوسط ​​به 10 دلار در روز از هزینه های والدین از جیب خود برای فضاهای تحت مراقبت کامل کودکان زیر شش سال دسترسی دارند.

این توافقنامه خدمات مهمی را تأمین می کند ، و نیروی کار قوی و ماهری از مربیان دوران کودکی را جذب ، حفظ و رشد می دهد ، از جمله فرصت های بیشتر برای توسعه حرفه ای. این توافقنامه همچنین از اجرای مستمر شبکه دستمزد یوکان پشتیبانی می کند ، که حداقل دستمزد تقریباً 30 دلار در ساعت برای مربیان کاملاً واجد شرایط دوران کودکی فراهم می کند – بالاترین حداقل دستمزد برای مربیان دوران کودکی در کشور.

بودجه فدرال به طور انحصاری برای حمایت از ایجاد فضاهای مقرر در ارائه دهندگان خدمات غیرانتفاعی و عمومی و مراقبت از کودکان و همچنین ارائه دهندگان خانواده استفاده خواهد شد. این توافقنامه همچنین از سیستم یادگیری زودهنگام و مراقبت از کودکان پشتیبانی می کند که شامل کودکان دارای معلولیت و کودکانی است که نیاز به حمایت های بیشتر یا فردی دارند و از دسترسی عادلانه به کودکان با کیفیت بالا ، مقرون به صرفه و مراقبت از کودکان برخوردار است. این توافقنامه همچنین از تعهد روشن برای ادامه همکاری با Yukon First Nations برای اطمینان از دسترسی کودکان بومی به مقرون به صرفه ، با کیفیت بالا و مناسب برای آموزش اولیه و مراقبت از کودکان حمایت می کند.

از سال 2015 ، دولت از طریق برنامه هایی مانند مزایای کودک کانادا که اخیراً مجدداً با تورم نمایه شده است ، کمک می کند تا زندگی برای خانواده ها مقرون به صرفه تر شود.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.