کانادا و منیتوبا برنامه‌ریزی خشکسالی بازیابی کشاورزی را تغییر می‌دهند تا حمایت بیشتری از تولیدکنندگان ارائه کنند.

[ad_1] تغییرات برای افزایش حمایت مالی، بدون نیاز به درخواست مجدد: وزیران 30 مارس 2022 – وینیپگ، منیتوبا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی فدرال و کشاورزی و غذا و درک جانسون وزیر کشاورزی مانیتوبا امروز اعلام کردند که دولت های کانادا و منیتوبا در حال ایجاد تغییراتی

کد خبر : 186036
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
کانادا و منیتوبا برنامه‌ریزی خشکسالی بازیابی کشاورزی را تغییر می‌دهند تا حمایت بیشتری از تولیدکنندگان ارائه کنند.

[ad_1]

تغییرات برای افزایش حمایت مالی، بدون نیاز به درخواست مجدد: وزیران

30 مارس 2022 – وینیپگ، منیتوبا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی فدرال و کشاورزی و غذا و درک جانسون وزیر کشاورزی مانیتوبا امروز اعلام کردند که دولت های کانادا و منیتوبا در حال ایجاد تغییراتی در برنامه کمک به خشکسالی بازیابی کشاورزی هستند تا دریافت بودجه را برای تولیدکنندگان آسان تر کند و غرامت مالی را افزایش دهد. .

تغییرات عبارتند از:

  • حذف «سهم تولیدکننده» برای متقاضیان برای افزایش پرداخت به هر متقاضی. “سهم تولید کننده” برای گاو، گاومیش کوهان دار، گوزن و اسب 50 دلار برای هر سر تعیین شد. یا 10 دلار در هر سر برای گوسفند و بز
  • کاهش نرخ غرامت و هزینه‌های فوق‌العاده دریافتی خوراک از 75 درصد به 70 درصد که در کنار حذف «سهم تولیدکننده» باعث افزایش بودجه برای همه متقاضیان می‌شود.
  • افزایش حداکثر پرداخت از 250 دلار به ازای هر رأس برای گاو، گاومیش کوهان دار، گوزن و اسب به 270 دلار در هر سر و از 50 دلار برای سر گوسفند و بز به 54 دلار در هر سر، که به تولیدکنندگانی که از قبل حداکثر مبلغ را دریافت کرده اند، امکان می دهد مبلغ اضافی دریافت کنند.
  • تنظیم ادعاهای قبلی به صورت خودکار، بنابراین مشتریان نیازی به درخواست مجدد ندارند

جانسون همچنین خاطرنشان کرد که یک تمدید برای تمدید برنامه کمک به خشکسالی خوراک دام و حمل و نقل در نظر گرفته شده است. این برنامه که خوراک، حمل و نقل خوراک و هزینه های فوق العاده مرتبط را پوشش می دهد، اکنون تا 15 آوریل 2022 هزینه های واجد شرایط را پوشش می دهد. مهلت درخواست تا 13 مه 2022 به روز شده است.

این مهلت به دلیل شرایط آب و هوایی شدید در ژانویه و فوریه تمدید شده است که تولیدکنندگان را ملزم به افزایش مقدار خوراک مصرفی برای حفظ سلامت و رفاه حیوانات خود کرده است.

بر اساس برنامه کمک به خشکسالی، هزینه‌های واجد شرایط بین 1 ژوئن 2021 تا 15 آوریل 2022 شامل خرید خوراک، اجاره زمین‌های کشاورزی یا مرتع اضافی، حصارکشی موقت برای چرای مکمل، حمل آب، برداشت هکتارهای اضافی و حمل خوراک خود تولیدی از راه دور است. مکان ها حیوانات واجد شرایط تحت این برنامه شامل پرورش حیوانات گاو و گاو شیری، اسب هایی که برای ادرار مادیان آبستن پرورش می یابند، گوسفند، بز، گاومیش کوهان دار و گوزن می باشد. تولیدکنندگان باید حداقل از 10 حیوان برای واجد شرایط بودن برای کمک حمایت کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.