کانادا و بریتیش کلمبیا در 57 پروژه زیرساختی در سراسر استان سرمایه گذاری می کنند تا جوامعی فراگیر و انعطاف پذیر ایجاد کنند.

[ad_1] ریچموند، بریتیش کلمبیا، 11 آوریل 2022—سرمایه گذاری در پروژه های زیرساختی محلی به ایجاد جوامعی فراگیر و انعطاف پذیر کمک می کند. آنها مشاغل و فرصت های تجاری خوبی ایجاد می کنند، برخی از شکاف های برجسته شده توسط همه گیری را برطرف می کنند و از طرح های محلی مرتبط با آب و

کد خبر : 191942
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۰۴
کانادا و بریتیش کلمبیا در 57 پروژه زیرساختی در سراسر استان سرمایه گذاری می کنند تا جوامعی فراگیر و انعطاف پذیر ایجاد کنند.

[ad_1]

ریچموند، بریتیش کلمبیا، 11 آوریل 2022—سرمایه گذاری در پروژه های زیرساختی محلی به ایجاد جوامعی فراگیر و انعطاف پذیر کمک می کند. آنها مشاغل و فرصت های تجاری خوبی ایجاد می کنند، برخی از شکاف های برجسته شده توسط همه گیری را برطرف می کنند و از طرح های محلی مرتبط با آب و هوا حمایت می کنند.

امروز، محترم جویس موری، وزیر شیلات، اقیانوس ها و گارد ساحلی کانادا، به نمایندگی از جناب دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، و محترم ناتان کالن، وزیر امور شهرداری بریتیش کلمبیا، موارد بیشتری را اعلام کردند. بیش از 110.3 میلیون دلار بودجه مشترک فدرال و استانی برای 57 پروژه اجتماعی، تفریحی و زیرساخت سبز در سراسر بریتیش کلمبیا.

در میان جوامعی که از سرمایه‌گذاری‌های اعلام‌شده امروز سود می‌برند، شهر ریچموند شاهد تغییر کاربری مرکز فعالیت‌های مکانی سابق Minoru به یک مرکز هنری جامع خواهد بود. تسهیلات جدید با ساخت دو استودیوی رقص، یک استودیوی سفالگری، یک استودیوی هنرهای رسانه ای و اتاق های برنامه چند منظوره، برنامه های هنری را برای ساکنین در تمام سنین افزایش می دهد.

همچنین از 13 پروژه بومی در بریتیش کلمبیا حمایت مالی خواهد شد.

قابل ذکر است که دوگ ریور First Nations ساختمان آموزشی فرهنگی جدیدی را برای آموزش حضوری و مجازی ایجاد خواهد کرد. اولین ملت‌های گروه موسیقی هندی دریاچه مک‌لئود یک مرکز اجتماعی با لابی با نمایش‌های فرهنگی، سالن بدنسازی، اتاق تناسب اندام، اتاق‌های چند منظوره، و فضاهای گردهمایی در فضای باز ایجاد خواهند کرد.

سایر جوامع استان از سالن‌های اجتماعی جدید یا ارتقا یافته، مراکز هنری، میدان‌ها، استخرها، سازه‌های بازی، پارک‌ها، باغ‌های اجتماعی و همچنین سیستم‌های بهبودیافته تصفیه آب بهره‌مند خواهند شد. چند پروژه همچنین گزینه های حمل و نقل فعال را ساخته یا تقویت می کنند، از جمله پل روگذر عابر پیاده و دوچرخه سواری که مسیر منطقه ای غاز گالوپینگ را به بزرگراه جزیره در کولوود متصل می کند.

دولت کانادا بیش از 56.8 میلیون دلار در این 57 پروژه از طریق شبکه های اجتماعی، زیرساخت های فرهنگی و تفریحی، زیرساخت های روستایی و شمالی، و زیرساخت سبز برنامه سرمایه گذاری در زیرساخت کانادا سرمایه گذاری می کند. دولت بریتیش کلمبیا 53.4 میلیون دلار کمک می کند و مشارکت گیرندگان پروژه در مجموع 27.1 میلیون دلار است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.