کانادا و بریتیش کلمبیا در زیرساخت های محلی برای کمک به ایجاد ارتباطات اجتماعی در منطقه جزیره ونکوور سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] کورتنی-کامکس ، بریتیش کلمبیا ، 10 آگوست 2021 -دولت های کانادا و بریتیش کلمبیا در این زمان بی سابقه به سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی برای پاسخگویی به نیازهای جوامع در سراسر استان ، افزایش کیفیت زندگی مردم و حمایت از بهبود اقتصادی از COVID-19 ادامه می دهند. امروز ، ران مک کینون

کد خبر : 96506
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۳۹
کانادا و بریتیش کلمبیا در زیرساخت های محلی برای کمک به ایجاد ارتباطات اجتماعی در منطقه جزیره ونکوور سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

کورتنی-کامکس ، بریتیش کلمبیا ، 10 آگوست 2021 -دولت های کانادا و بریتیش کلمبیا در این زمان بی سابقه به سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی برای پاسخگویی به نیازهای جوامع در سراسر استان ، افزایش کیفیت زندگی مردم و حمایت از بهبود اقتصادی از COVID-19 ادامه می دهند.

امروز ، ران مک کینون ، نماینده پارلمان Coquitlam – Port Coquitlam ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع ، و جوزی آزبورن ، وزیر امور شهرداری بریتیش کلمبیا ، اعلام کرد که برای 21 پروژه زیرساخت محلی در منطقه جزیره ونکوور آنها با رونا ری لئونارد ، عضو مجمع قانونگذاری Courtenay-Comox ، عبادت او Russ Arnott ، شهردار Comox ، عبادت او باب ولز ، شهردار Courtenay و عبادت او جان رانز ، شهردار Metchosin همراه بودند.

در میان پروژه های تصویب شده امروز ، هم شهر کورتنای و هم شهر کامکس حمل و نقل فعال را در داخل جوامع خود برای ارتقاء یک شیوه زندگی ایمن و فعال بهبود خواهند بخشید. پروژه های این جوامع شامل ایجاد خطوط دوچرخه سواری در خیابان 17 در Courtenay و در خیابان Comox در Comox است. علاوه بر این ، Comox با ایجاد پیاده روها در ضلع جنوبی مسیر جدید دوچرخه سواری ، ایمنی عابران پیاده را بهبود می بخشد.

ناحیه متچوسین به عنوان بخشی از پروژه زیرساخت های سلامتی جامعه ، یک مدرسه ابتدایی را که از کار افتاده تعمیر می کند. این پروژه یک تأسیسات چند منظوره ایجاد می کند که هم جامعه Metchosin و هم همسایه Sc’ianew (Beecher Bay) First Nation می توانند به طور ایمن از فعالیتها و تجمعات روزانه در اجتماع پشتیبانی کنند.

مرکز اجتماعی Mowachaht/Muchalaht و ساختمان مدرسه با پنل های خورشیدی و سیستم باتری مجهز خواهند شد. این وسایل با ایجاد فضای تجمع امن در هنگام قطع مکرر برق و دسترسی مطمئن به غذا و خدمات بهداشتی در مواقع اضطراری ، انعطاف پذیری جامعه را افزایش می دهد.

دولت کانادا و استان بریتیش کلمبیا بیش از 12 میلیون دلار در 21 پروژه اعلام شده در جزیره ونکوور از طریق جریان جدید زیرساخت های مقاومتی COVID-19 برنامه زیرساخت های سرمایه گذاری در کانادا سرمایه گذاری می کنند. کانادا بیش از 10.3 میلیون دلار ، و BC بیش از 1.7 میلیون دلار کمک می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.